Ga naar inhoud

Reacties op de Toerrit Groninger land


RobC

Aanbevolen berichten

Nee echt, het was ergens tussen Gaarkeuken en Hunebedstradeel! Maar jij was veel te druk met naar bekenden zwaaien

:D

Je hebt helemaal gelijk, :thumbup: dit was in Winsum en dit stoplicht werkt alleen als er voetgangers over willen steken,

ja je bent scherp :D

Link naar reactie
  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi Jane en Sijtse.

Van mijn kant ook hartelijk dank voor de organisatie, ook namens mijn bijrijder/navigator (hoewel dat navigeren niet zo moeilijk was uiteraard). Het was mijn eerste tourrit, en ik moet zeggen het smaakt naar meer. Het is echt kicken om met zo'n 20 ZZZ achter elkaar door het landschap te rijden. Nu waren de omstandigheden optimaal, en de route perfect gepland en de (educatieve) stops...........enz. Ben als geboren Groninger nu ook in plaatsen geweest waarvan ik niet wist dat ze bestaan.

Uiteraard tot een volgende keer, groeten Pieter (Cosm.) (Die van die zwarte Z3 :thumbup: )

Link naar reactie

Jane & Sijtze van mijn kant ook nog even een bedankje voor de fantastische rit van Zaterdag :thumbup:

Gaarkeukens, Roemeense muzikanten, John Denver en Kl@teboerderijen. Ik wist niet dat Groningen zoveel cultuur had :D

Link naar reactie
Nee echt, het was ergens tussen Gaarkeuken en Hunebedstradeel! Maar jij was veel te druk met naar bekenden zwaaien

:D

Heb ik gezien, maar ik heb er niets geproefd ! :schater:

4q7qmfl.jpg

:wave:

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Wie o wie kan mij helpen aan een exemplaar van de de route van deze mooie rit, we willen komende zomer met familie en vrienden deze eens gaan rijden, Ik heb Sijtse al gemaild maar geen antwoord gehad, is schijnbaar niet meer actief op het forum

Link naar reactie
  • 1 maand later...

ik heb Floor inmiddels de route gestuurd en hoop dat zij er net zo van zal genieten als wij destijds. :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.