Ga naar inhoud

Driftige forummember


martinvh

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

haha :thumbup:

jah, was erg lekker. Ben maar op het driften van enkele bochten overgegaan omdat het onderstel echt niet ciruitwaardig is standaard (mijns inziens). Daar ga ik dus maar eens wat zaken aan veranderen de komende tijd. Mn banden waren al snot, en nu dus helemaal. De bestelde semi-slicks komen snel binnen als het goed is :holiday:

Het onderstel wringt gigantisch zoals op onderstaande foto's wel te zien is :blink:

DF%20031.jpg

DF%20488.jpg

DF%20490.jpg

DF%20524.jpg

Link naar reactie

Ik doe het stiekem op rotondes en parkeerplaatsen.... maar nog nooit op hoge snelheid gedaan....

In welke versnelling deed je dit Fabian, ik neem niet aan dat je hem in z'n 3 zonder te gooien nog dwars kan krijgen??

Link naar reactie
Ik doe het stiekem op rotondes en parkeerplaatsen.... maar nog nooit op hoge snelheid gedaan....

In welke versnelling deed je dit Fabian, ik neem niet aan dat je hem in z'n 3 zonder te gooien nog dwars kan krijgen??

Ik doe het vooral op hogere snelheid, maar dat komt vanzelf met de tijd :D

Dit is in de Hugenholz, 2e versnelling. Maar in de Vodafone ging het gemakkelijk in 3, zonder problemen rond de 4000tpm. Snelheid is daar ook wel iets hoger. Scheivlak kwam ie onderwachts ineens om (rond de 150km/h, 4e versnelling), maar die heb ik maar even opgevangen ipv doorgezet. Werd me iets te krap voor die bocht :o

Gooien is niet nodig, gewoon hard insturen, gas los, 1seconde wachten tot de kont licht word en gas erop. Of je remt de bocht in, na wat oefenen lukt je dat ook met links ;)

Ik vind extreme drifthoeken niet echt leuk, vind het leuker om met bijvoorbeeld maximaal een kwartslag tegenstuur een bocht te ronden, echt op een leuke snelheid de bocht op de ideale lijn te ronden :thumbup: Maar daar moet je wel even op oefenen, verreist enige behendigheid. Hoe groter de drifthoek, hoe makkelijker het is! Ik doe het eigenlijk nooit op droog ivm slijtage aan banden en vooral onderstel, dit was een uitzondering. Heb een setje wielen met Wanli's erop voor als het regent ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.