Ga naar inhoud

En nu....


bridders

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

... ga ik een stukje rijden. Wat een weer zeg.

Meer mensen rijden? Vast wel. Misschien leuk om een paar mooie foto´s te posten vanavond en kort verslag?

  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ga ook vandaag een stukje rijden maar dan met de torpedo, mooi weer lekker de wind door de haren.

bij elke bocht denken we gaan we links, rechts of rechtdoor, nooit weten waar je uitkomt en op welk terras je beland.

Vertrekken richting Breukelen een ritje langs de Vecht.

Kijken of de auto nog fotogeniek is :newblush:

Geplaatst:

Ben net terug van een weekendje oosterhout, ga mijn :wave: zo uit de garage halen, geef haar haar wekelijkse wasbeurt en ga er eens lekker opuit, mooie plekjes zoeken voor mooie :newblush: 's. Ze heeft het wel verdient na 4 weken stil te hebben gestaan om eens lekker uit te blazen!! :wave:

Geplaatst:

Ben net terug van een uurtje of 2 toeren met mijn zoon.

:wave: toestel meegenomen.....batterijtje leeg :newblush:

We kwamen op de dijk bioj Zeewolde nog een zilveren ZZZ tegen, mensen lagen lekker op het gras te zonnen.

Even toeteren en :wave: , ze keken om en meteen terug :wub:

Geplaatst:

Net terrug van een rondje om Amersfoort. Schitterend. Even pauzeren en dan weer verder. Lekker heet die zwartledren stoelen in de zon! Geen nadere zzz gezien.

Adriaan :newblush:

Geplaatst:

Ben net terug van een drie uurtjes toeren door de omgeving van Apeldoorn. Heb samen met Rob de rit van 9 september helemaal uitgezet vandaag. Is een mooie rit geworden.

We zijn onderweg nog Ivodl nog tegengekomen en nog een onbekende zilvergrijze Z3.

Geplaatst:
Ben net terug van een drie uurtjes toeren door de omgeving van Apeldoorn. Heb samen met Rob de rit van 9 september helemaal uitgezet vandaag. Is een mooie rit geworden.

We zijn onderweg nog Ivodl nog tegengekomen en nog een onbekende zilvergrijze Z3.

Wezen touren via Rhenen, wageningen en vervolgens de Veluwe in...daar zijn we even gestopt toen we Rob langs de weg stond te zwaaien, na een korte stop (Rob nog bedankt voor de drankjes!!!) nog lekker even aan het water gezeten (Jorgen bedankt voor de tip) :newblush:

Verder nog een vriendelijke snor gezien in een zilvere Z3 die zwaaide :wave:

Geplaatst:

Inderdaad heel frappant Ivo en Judith te treffen toen wij net een terrasje pakten om te kijken of in Klarenbeek een mogelijk lunchadres voor de Apeldoorn-rit aanwezig is. Ja dus.

Ik kan verklappen dat de rit die Jürgen heeft uitgezet geweldig mooi is, zeer de moeite waard. Ik heb er gigantisch van genoten, deze middag.

dscn3128webtx3.jpg

Geplaatst:

Ons ritje werd een rit van 8,5 uur met uiteraard enkele tussenstops. Voornamelijk binnenwegen van West-Brabant, Belgie en Zeeland doorkruist.

OLV de Duinen Abdij in Ossendrecht

p8050079smallqw5.jpg

Kreekraksluizen

p8050081smallet8.jpg

Vreemde verkeersborden (verboden om te schatzoeken)

p8050086smallxp9.jpg

Laaghangende treurwilgen in Waarde

p8050087smallnv9.jpg

Geplaatst:

Windmolens nabij Kruiningen

p8050089smallwz4.jpg

Klein haventje bij Hoedekenskerke

p8050093smalltv5.jpg

Mooi uitzicht over zee

p8050098smallvx0.jpg

Haven van Yerseke

p8050101smallew0.jpg

(En iedere keer maar weer die zilveren auto op de foto... :angry: )

Verder een unieke dag gehad.... precies 0 (nul) ZZZ´s en/of ZZZZ´s tegen gekomen. Dat had ik niet verwacht.

Geplaatst:

Mooie pics Bas. Die met de windmolens is super!

Vandaag dagje strand in Vlissingen met de leasediesel, wel een ZZZZZZZZ en 3 Z3 pre-facelift en 1 ZZZ facelift gespot. 2x MET top....... :angry:

Geplaatst:

Gisteren ook lekker een stuk getourt (rondje Amersfoort op gpstracks.nl). Erg de moeite waard, heerlijk gereden, ook 2 stukjes over zandpad (de auto is nu mat-zwart :angry:).

Cameraatje meegenomen en zonder foto's thuis gekomen... we hebben de route dan ook in een recordtijd gereden :m:.

Maar al met al een leuk dagje geweest :angry:

Geplaatst:
Dishoek?

Nee, iets meer richting Nollestrand / Boulevard, thv Zwanenburgseweg.

Tip: Parkeren bij de Sauna aan de Burg. van Woelderenlaan, daar is bij super warm weer toch niemand te bekennen.

Was je zelf op Dishoek ?

Geplaatst:

Zaterdag wezen toeren a.h.v. een tourtocht die ik van iemand van Belgische Minclub heb gekregen.

Door Belgisch Limburg.

Veel van de Voerstreek gezien. We kwamen in gebieden waar we geen nederzettingen meer verwachtten en dorpjes waarvan we nog nooit gehoord hadden.

Even bij het oorlogsmonument te Margraten uit gestapt. Erg indrukwekkend; http://s175.photobucket.com/albums/w139/Er...=Margraten1.flv

Rond het 3-Landenpunt heerlijke slingerweggetjes genomen. Bij Restaurant Moeder de Gans 's middags een heerlijke salade met een lichtjes verwarmde streekkaas genoten. :thumbup:

Bij de Abdij de Val Dieu een lekkere versnapering gebruikt.

Ambiorix4.jpg

Een schitterende tourtocht die ons weer duidelijk maakte hoeveel moois er zo dicht bij huis te vinden is! :m:

Hier nog enkele indrukken:

Ambiorix3.jpg

Ambiorix7.jpg

Ambiorix9.jpg

Een asociaal geparkeerde auto blokkeerde kort een Citroen DS Cabriolet die een pas getrouwd stelletje van Kasteel Vaalsbroek weg bracht...

Ambiorix6.jpg

:wave:

Geplaatst:
Gisteren ook lekker een stuk getourt (rondje Amersfoort op gpstracks.nl). Erg de moeite waard, heerlijk gereden, ook 2 stukjes over zandpad (de auto is nu mat-zwart :m:).

Cameraatje meegenomen en zonder foto's thuis gekomen... we hebben de route dan ook in een recordtijd gereden ;).

Maar al met al een leuk dagje geweest :thumbup:

Onze rondetijden worden steeds beter inderdaad :wave:

Geplaatst:

Even een spaatje in spa gehaald met de nieuwe zzzz, helaas (nog) geen foto's. Wat rijdt een 6 cyl lekker !!!

rob

Geplaatst:

Afgelopen weekend samen met een andere cabrio op pad geweest. Op weg naar de ontmoetingsplaats wel deels een andere route gereden......

img1214bl8.jpg

Geplaatst:

Afgelopen weekend samen met een andere cabrio op pad geweest. Op weg naar de ontmoetingsplaats wel deels een andere route gereden......

hij ging te vlug voor jou :schater:

Geplaatst:
hij ging te vlug voor jou :schater:

Over de route die hij gekozen had zeker! Misschien maar eens met een :m: proberen... ;)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.