Ga naar inhoud

Nieuwe BMW Z4


bridders

Aanbevolen berichten

  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Helaas.... krijgt een stalen dakje. Gezwicht voor de modegril.

http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=6926

zonde, een sportwagen hoord een linnen dak te hebben, geen metaal

rob

Geplaatst:

Weer een commerciele keuze van BMW :unsure: Z4 CC !?! :(

Geplaatst:

gezien de foto's, net als Mazda 2 opties? staal en linnen? het is te hopen

rob

Geplaatst:

ik hoop dat ze die voorkant wat mooier gemaakt hebben ........

want de huidige neus is echt oerlelijk .......

ze hadden gewoon de z3 neus moeten houden ..

jammer dat er dus geen foto van de voorkant is ....

Geplaatst:
ik hoop dat ze die voorkant wat mooier gemaakt hebben ........

want de huidige neus is echt oerlelijk .......

ze hadden gewoon de z3 neus moeten houden ..

jammer dat er dus geen foto van de voorkant is ....

Smaken verschillen :thumbup:

Vind een harde kap niks mis mee, dat gedoe over nostalgie altijd...blijft een herrie ding zo'n stoffen :newblush:

Geplaatst:

de nieuwe 3 cabrio komt terug met een stoffen dak. wie weet ooit eveneens weer een z met stof?

Geplaatst:

Geplaatst:
Z4 mat stalen kap zal wel een enorme kont krijgen, net als al die andere cc gedrochten, dat plaatstaal moet toch ergens blijven?

De SLK van mijn buurman ziet er anders wel elegant uit, hoor.

Heb niet de indruk dat Mercedes moeite heeft met het dakje wegsteken.

Voor mij mag de volgende Z4 zeker een metalen dak krijgen, dan ziet hij er gesloten meer uit als een QP :birthday:

Geplaatst:
De SLK van mijn buurman ziet er anders wel elegant uit, hoor.

Heb niet de indruk dat Mercedes moeite heeft met het dakje wegsteken.

Voor mij mag de volgende Z4 zeker een metalen dak krijgen, dan ziet hij er gesloten meer uit als een QP :guitar:

Meningen zijn verdeeld zie ik al! Maar het blijft een probleem die stalen daken! Het vouwt niet zo makkelijk als een linnen dak. En de stalen daken vouwen vaak weg in de koffer. Enkel de tigra twintop plaatst het dak verticaal in de koffer, terwijl de Merc weinig ruimte overlaat. luxe problemen denk ik zo. Maar mijn keuze valt dan toch echt op het stoffen dakje :birthday: Net een kwestie wat men mooi vind denk ik! Ach ja....dromen voor mij....hahah

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.