Ga naar inhoud

katten


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Alhoewel het lijkt, dat dit een onderwerp is, dat het in de komkommertijd wel goed doet, ben ik heel erg benieuwd of een van jullie een oplossing heeft.

Mijn (sorry, onze) Z3 staat altijd buiten. Ik heb geen garage. Nu gaan er bijna elke nacht wel katten op het dak liggen, waarna de kap onder de haren zit. Dat is nog niet het ergste, maar nu is er pas eentje waarschijnlijk afgeflikkerd en nu heb ik een paar krassen bij de spiegel. :wave:

Niet blij dus. Hebben jullie een idee wat ik er aan zou kunnen doen, behalve een garage huren ?

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Hier is 1/2 jaar geleden al eens een topic over geweest. Kan me herinneren dat roodkapje een creatieve oplossing had

Geplaatst:
je mag mijn hond een dag lenen!!!!

Perfect idee ! Blijft híj of zij ook 's nachts waaks ?

Gr

Harrie

Geplaatst:
Hier is 1/2 jaar geleden al eens een topic over geweest. Kan me herinneren dat roodkapje een creatieve oplossing had

Bedankt. Ga ik hem nog eens vragen dan.

Gr

Harrie

Geplaatst:
Bedankt. Ga ik hem nog eens vragen dan.

succes :schater::schater:

Geplaatst:
dak niet dicht doen

:schater:

We hadden laatst bezoek, uiteraard auto showen met de kap open. Ff bakkie doen en auto open laten staan... Gezellig dus het werd wat later...

's Avonds laat auto weer dicht gedaan... geslaagde avond al met al...

2 dagen later, ik met de Z weg... wat kleeft er toch aan de voorruit... en wat een rare vlekjes op m'n handgrepen bij de deur en op het dashbord... Alles onder de kattenharen en kattenstapjes... De hele persenning zat ook onder de poezen-afdrukjes...

GEEN optie dus, kap open ^_^

Maar... er zijn wat middeltjes in de handel die voor katten erg vies ruiken. Wij gebruiken voor onze eigen katten "Get off" spray (dierenspeciaalzaak) om ze van ons meubilair af te houden. Schijnt geen vlekken te maken en werkt in ieder geval best goed.

En nee, onze eigen katten liggen niet op de Z, die houden we netjes in onze achtertuin zodat de buren er geen last van hebben :wave:.

Geplaatst:

Autokat ? :wave:

Wat betreft de Get Off spray... het zou de stof niet mogen aantasten/verkleuren, dat gaat bij onze meubels ook gewoon goed (extra check op een heel klein/onopvallend stukje kan echter geen kwaad). Alleen weet ik niet wat het doet met de waterafstotende werking van de kap. Dat zou ik even testen, anders heb je straks een ander probleem ervoor terug.

Geplaatst:

Een goede afdekhoes aanschaffen :wave:

Gaat niet alleen dit probleem tegen, maar ook bijvoorbeeld vogelpoep, hars, etc.

Geplaatst:
Perfect idee ! Blijft híj of zij ook 's nachts waaks ?

Gr

Harrie

je hoeft alleen maar de zin "waar is het poesje" te zeggen en ze blijft zoeken tot ze hem heeft!!!!!

Geplaatst:

Leg een poezenmandje op de softtop, gaat ie lekker daarin liggen en heb je geen haren! Kat blij, jij blij :wave:

Geplaatst:
Leg een poezenmandje op de softtop, gaat ie lekker daarin liggen en heb je geen haren! Kat blij, jij blij ;)

<_<:schater:

Geplaatst:
.... en ze blijft zoeken tot ze hem heeft!!!!!

Aan het merk hond te zien zal dat wel een aardige puinhoop geven !!! <_<

Geplaatst:
Aan het merk hond te zien zal dat wel een aardige puinhoop geven !!! :blink:

Ik zal me daar maar niet over uitlaten he (ze heeft nl. ook al eens een hamster zonder te kauwen levend afgeslikt ;) )

sorry ff <_<

Geplaatst:
:schater:

We hadden laatst bezoek, uiteraard auto showen met de kap open. Ff bakkie doen en auto open laten staan... Gezellig dus het werd wat later...

's Avonds laat auto weer dicht gedaan... geslaagde avond al met al...

2 dagen later, ik met de Z weg... wat kleeft er toch aan de voorruit... en wat een rare vlekjes op m'n handgrepen bij de deur en op het dashbord... Alles onder de kattenharen en kattenstapjes... De hele persenning zat ook onder de poezen-afdrukjes...

GEEN optie dus, kap open ;)

Maar... er zijn wat middeltjes in de handel die voor katten erg vies ruiken. Wij gebruiken voor onze eigen katten "Get off" spray (dierenspeciaalzaak) om ze van ons meubilair af te houden. Schijnt geen vlekken te maken en werkt in ieder geval best goed.

En nee, onze eigen katten liggen niet op de Z, die houden we netjes in onze achtertuin zodat de buren er geen last van hebben :(.

Kijk daar heb je wat aan. Inderdaad zou het fijn zijn als de katten thuis bleven en ook niet in je tuin sch.... :wave: Ik neem aan dat het geen kwaad kan voor de kap, dan ga ik hier in ieder geval naar kijken.

Bedankt voor je tip. :thumbup::thumbup:

Gr

Harrie

Geplaatst:
Autokat ? :thumbup:

Wat betreft de Get Off spray... het zou de stof niet mogen aantasten/verkleuren, dat gaat bij onze meubels ook gewoon goed (extra check op een heel klein/onopvallend stukje kan echter geen kwaad). Alleen weet ik niet wat het doet met de waterafstotende werking van de kap. Dat zou ik even testen, anders heb je straks een ander probleem ervoor terug.

Dat bedoelde ik net ook in mijn reactie aan Zaskia.

Groeten

Harrie

Geplaatst:
Leg een poezenmandje op de softtop, gaat ie lekker daarin liggen en heb je geen haren! Kat blij, jij blij :wave:

Ik zal ze een beetje in de watten leggen . :thumbup:

Nee dan vind ik de andere opties, ook van Ruben, toch wat beter.

Sorry. Ik ben meer een hondenman dan een kattenman

Geplaatst:
B)

Mensen die zulke dingen bedenken moeten ze zelf in zo'n bakje lanceren...

En dan zo'n bakje tegenover een hoge betonnen muur zetten... :rolleyes:

Sorry hoor, als dierenliefhebber kan ik hier erg slecht tegen...

oei,

Ik streep zelfs aan de binnenkant van m'n portier aan hoeveel ik er al overreden heb!!

B)

Geplaatst:
oei,

Ik streep zelfs aan de binnenkant van m'n portier aan hoeveel ik er al overreden heb!!

:unsure:

Per ongeluk of expres?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.