Ga naar inhoud

katten


Aanbevolen berichten

Alhoewel het lijkt, dat dit een onderwerp is, dat het in de komkommertijd wel goed doet, ben ik heel erg benieuwd of een van jullie een oplossing heeft.

Mijn (sorry, onze) Z3 staat altijd buiten. Ik heb geen garage. Nu gaan er bijna elke nacht wel katten op het dak liggen, waarna de kap onder de haren zit. Dat is nog niet het ergste, maar nu is er pas eentje waarschijnlijk afgeflikkerd en nu heb ik een paar krassen bij de spiegel. :wave:

Niet blij dus. Hebben jullie een idee wat ik er aan zou kunnen doen, behalve een garage huren ?

Link naar reactie
  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

dak niet dicht doen

:schater:

We hadden laatst bezoek, uiteraard auto showen met de kap open. Ff bakkie doen en auto open laten staan... Gezellig dus het werd wat later...

's Avonds laat auto weer dicht gedaan... geslaagde avond al met al...

2 dagen later, ik met de Z weg... wat kleeft er toch aan de voorruit... en wat een rare vlekjes op m'n handgrepen bij de deur en op het dashbord... Alles onder de kattenharen en kattenstapjes... De hele persenning zat ook onder de poezen-afdrukjes...

GEEN optie dus, kap open ^_^

Maar... er zijn wat middeltjes in de handel die voor katten erg vies ruiken. Wij gebruiken voor onze eigen katten "Get off" spray (dierenspeciaalzaak) om ze van ons meubilair af te houden. Schijnt geen vlekken te maken en werkt in ieder geval best goed.

En nee, onze eigen katten liggen niet op de Z, die houden we netjes in onze achtertuin zodat de buren er geen last van hebben :wave:.

Link naar reactie

Autokat ? :wave:

Wat betreft de Get Off spray... het zou de stof niet mogen aantasten/verkleuren, dat gaat bij onze meubels ook gewoon goed (extra check op een heel klein/onopvallend stukje kan echter geen kwaad). Alleen weet ik niet wat het doet met de waterafstotende werking van de kap. Dat zou ik even testen, anders heb je straks een ander probleem ervoor terug.

Link naar reactie
:schater:

We hadden laatst bezoek, uiteraard auto showen met de kap open. Ff bakkie doen en auto open laten staan... Gezellig dus het werd wat later...

's Avonds laat auto weer dicht gedaan... geslaagde avond al met al...

2 dagen later, ik met de Z weg... wat kleeft er toch aan de voorruit... en wat een rare vlekjes op m'n handgrepen bij de deur en op het dashbord... Alles onder de kattenharen en kattenstapjes... De hele persenning zat ook onder de poezen-afdrukjes...

GEEN optie dus, kap open ;)

Maar... er zijn wat middeltjes in de handel die voor katten erg vies ruiken. Wij gebruiken voor onze eigen katten "Get off" spray (dierenspeciaalzaak) om ze van ons meubilair af te houden. Schijnt geen vlekken te maken en werkt in ieder geval best goed.

En nee, onze eigen katten liggen niet op de Z, die houden we netjes in onze achtertuin zodat de buren er geen last van hebben :(.

Kijk daar heb je wat aan. Inderdaad zou het fijn zijn als de katten thuis bleven en ook niet in je tuin sch.... :wave: Ik neem aan dat het geen kwaad kan voor de kap, dan ga ik hier in ieder geval naar kijken.

Bedankt voor je tip. :thumbup::thumbup:

Gr

Harrie

Link naar reactie
Autokat ? :thumbup:

Wat betreft de Get Off spray... het zou de stof niet mogen aantasten/verkleuren, dat gaat bij onze meubels ook gewoon goed (extra check op een heel klein/onopvallend stukje kan echter geen kwaad). Alleen weet ik niet wat het doet met de waterafstotende werking van de kap. Dat zou ik even testen, anders heb je straks een ander probleem ervoor terug.

Dat bedoelde ik net ook in mijn reactie aan Zaskia.

Groeten

Harrie

Link naar reactie
Leg een poezenmandje op de softtop, gaat ie lekker daarin liggen en heb je geen haren! Kat blij, jij blij :wave:

Ik zal ze een beetje in de watten leggen . :thumbup:

Nee dan vind ik de andere opties, ook van Ruben, toch wat beter.

Sorry. Ik ben meer een hondenman dan een kattenman

Link naar reactie
B)

Mensen die zulke dingen bedenken moeten ze zelf in zo'n bakje lanceren...

En dan zo'n bakje tegenover een hoge betonnen muur zetten... :rolleyes:

Sorry hoor, als dierenliefhebber kan ik hier erg slecht tegen...

oei,

Ik streep zelfs aan de binnenkant van m'n portier aan hoeveel ik er al overreden heb!!

B)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.