Ga naar inhoud

Dashbord verlichting (constant)


eric z

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb de volgende vraag.

als ik overdag met het licht aan rij kan ik de temperatuur meter niet meer lezen.

Zonder licht aan is dit geen probleem.

Tevens vindt ik de licht opbrengst erg zwak in de avond.

Is er een mogelijkheid dat het licht van de teller units altijd constand brand en niet dimt als het licht aan gaat.

Mischien dubbel post maar kon er verder niet over vinden.

gr eric

:newblush:

  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Snap ik niet helemaal? Bedoel je de boordcomputer in de middenconsole of de koelvloeistofmeter? Ik neem aan het eerste. Je weet ook dat de knop om de verlichting aan te doen tevens de knop is om de dashboardverlcihting te regelen. Gewoon aan draaien....

Geplaatst:
Snap ik niet helemaal? Bedoel je de boordcomputer in de middenconsole of de koelvloeistofmeter? Ik neem aan het eerste. Je weet ook dat de knop om de verlichting aan te doen tevens de knop is om de dashboardverlcihting te regelen. Gewoon aan draaien....

top tip dit was me niet bekend maar opgelost door draaien

gr eric :wave:

Geplaatst:
dit was me niet bekend maar opgelost door draaien

Was je niet de enige hoor :wave: Had er nog nooit naar gekeken, dus gisteravond meer even van links naar rechts gedraaid.

Hebben we toch nog wat geleerd ^_^

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.