Ga naar inhoud

Voor de liefhebbers!


dylotic

Aanbevolen berichten

  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Hallo allemaal,

Ik zelf ben er zeker aangezien ik van de organisatie ben.

Als jullie een leuk groepje samen krijgen zal ik een leuk plekje naar jullie wens proberen vinden.

Meer info: www.tuningclubzeeland.nl (Links in beeld onder de knop TCZ Event)

Met vriendelijke groet,

Marco

Link naar reactie

Hmmm not my cup of tea denk ik zo.. :rolleyes:

Denk dat dit a la BMW Experience is (ook qua volk...wellicht nog erger)...alleen dan ook met andere merken.....nehhhhh geef mij maar gewoon de gezellige tourritten zoals afgelopen zondag :clapping:

Link naar reactie
Ik heb de foto's op hun site even bekeken en daar zit aardig wat kunststof bij, niks mis mee maar je moet ervan houden....

De Flyer in de 1e post met de Honda en de VW zegt mij al genoeg..

Maar ieder zijn eigen ding....vroeger vond ik dit ook nog wel leuk maar nu niet meer !

Link naar reactie

Ach... het is toch aardig dat men aan ons denkt en eventueel zelfs een hoekje voor ons wil vrij houden, aan onze wensen wil voldoen etc. Dus als die mensen het leuk vinden om auto's op die manier te pimpen zeg ik: laat ze in hun waarde (wat zij ook richting ons doen).

ps: maar ik heb ook niets met pimpen op die manier hoor, laat daar geen misverstand over bestaan :newblush: Ik waardeer de gastvrijheid van de organisator wel.

Link naar reactie
Ach... het is toch aardig dat men aan ons denkt en eventueel zelfs een hoekje voor ons wil vrij houden, aan onze wensen wil voldoen etc. Dus als die mensen het leuk vinden om auto's op die manier te pimpen zeg ik: laat ze in hun waarde (wat zij ook richting ons doen).

ps: maar ik heb ook niets met pimpen op die manier hoor, laat daar geen misverstand over bestaan :m: Ik waardeer de gastvrijheid van de organisator wel.

Over het initiatief hoor je mij ook zeer zeker niets zeggen en natuurlijk is het zeer aardig dat er aan ons gedacht wordt :newblush: zoals ik alleen al eerder zei..het is niet mijn ding !

Link naar reactie
Ach... het is toch aardig dat men aan ons denkt en eventueel zelfs een hoekje voor ons wil vrij houden, aan onze wensen wil voldoen etc. Dus als die mensen het leuk vinden om auto's op die manier te pimpen zeg ik: laat ze in hun waarde (wat zij ook richting ons doen).

ps: maar ik heb ook niets met pimpen op die manier hoor, laat daar geen misverstand over bestaan :newblush: Ik waardeer de gastvrijheid van de organisator wel.

Precies zoals ik al zei: niks mis mee maar je moet ervan houden....

Link naar reactie

Ah, best leuk om te zien wat die mannen allemaal verbouwen. Weet zeker dat

je er een Ztje neerzet dat je veel bekijks zult hebben. Zeker als je een M

neerzet :newblush:

Afijn is best leuk maar ook niet mijn kopje thee. Maar heb beloofd te gaan

kijken dusja. Mischien maak ik ook wel gebruik van de parkeerplaats.

Link naar reactie
Ah, best leuk om te zien wat die mannen allemaal verbouwen. Weet zeker dat

je er een Ztje neerzet dat je veel bekijks zult hebben. Zeker als je een M

neerzet ^_^

Afijn is best leuk maar ook niet mijn kopje thee. Maar heb beloofd te gaan

kijken dusja. Mischien maak ik ook wel gebruik van de parkeerplaats.

En wie weet...kun je nog wat leuke :wave: maken en op het forum zetten, je weet maar nooit wat je tegenkomt....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.