Ga naar inhoud

Z3 verbreden


Gielleeh@Z3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft er iemand ervaring met verbreden van de achterkant van een Z3?

Verbreden staat nu hoog op mijn "verlanglijstje" :blink:

Ik bedoel niet spoorverbreders maar echt achterschermen ,achterbumper en tankdoppie vervangen. (zoals de M uitvoering standaard heeft)

heeft iemand een prijs indicatie of misschien meer info.

Van Sledge heb ik al het 1 en ander gehoord via MSN.

Alle info is welkom. :thumbup:

  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

*EDIT*

Dacht dat het alleen om de wielen ging. Nu ik het eens goed gelezen heb.

Veel Succes! Alles is natuurlijk mogenlijk.

Geplaatst:
Heeft er iemand ervaring met verbreden van de achterkant van een Z3?

Verbreden staat nu hoog op mijn "verlanglijstje" :blink:

Ik bedoel niet spoorverbreders maar echt achterschermen ,achterbumper en tankdoppie vervangen. (zoals de M uitvoering standaard heeft)

heeft iemand een prijs indicatie of misschien meer info.

Van Sledge heb ik al het 1 en ander gehoord via MSN.

Alle info is welkom. :thumbup:

Dat bedoel ik nu, ga direct voor een 6 pitter, heb je deze problemen niet. No hard feelings

Geplaatst:
Dat bedoel ik nu, ga direct voor een 6 pitter, heb je deze problemen niet. No hard feelings

nee ik ga niet voor een 6-pitter.

Ik rij er toch zeker zo'n 2 a 300 km per week mee.

Dan wil ik niet die brandstof rekening zien van een 6-pitter.

Mijn 1.8 bevalt goed dus rijd er nog zeker 2 a 3 jaar mee. Ben tenslotte pas 21.

Uiteraard bedankt voor de interesse. :thumbup:

Geplaatst:
nee ik ga niet voor een 6-pitter.

Ik rij er toch zeker zo'n 2 a 300 km per week mee.

Dan wil ik niet die brandstof rekening zien van een 6-pitter.

Mijn 1.8 bevalt goed dus rijd er nog zeker 2 a 3 jaar mee. Ben tenslotte pas 21.

Uiteraard bedankt voor de interesse. :wave:

Oops bericht hierboven is van mij...vergeten in te loggen. :thumbup:

Geplaatst:
nee ik ga niet voor een 6-pitter.

Ik rij er toch zeker zo'n 2 a 300 km per week mee.

Dan wil ik niet die brandstof rekening zien van een 6-pitter.

Mijn 1.8 bevalt goed dus rijd er nog zeker 2 a 3 jaar mee. Ben tenslotte pas 21.

Uiteraard bedankt voor de interesse. :thumbup:

Kan je zeggen dat de 6 pitters toch echt niet zo gek veel meer verbruiken hoor......sterker nog mijn oude 2.0 Roadster was zuiniger als de 1.8 (face lift) die ik daar weer voor had !

Geplaatst:
Kan je zeggen dat de 6 pitters toch echt niet zo gek veel meer verbruiken hoor......sterker nog mijn oude 2.0 Roadster was zuiniger als de 1.8 (face lift) die ik daar weer voor had !

Zeker. Nieuwere motor he. Zo is bij mijn weten de 1.9 (16 klepper) ook zuiniger dan de oudere 1.8 (8 klepper) Terwijl deze beduidend meer puf heeft. 2.0 of 2.2 is geen optie lijkt me aangezien die een totaal andere kont hebben (facelift) Forum mebers die het gedaan hebben zijn Michel1 (silver) en hoe heet die rooie ookalweer... In beide gevallen ging het om een volledige ;) ombouw. Jij zou de achterklep dus kunnen laten zitten wat, meen ik, nogal wat gedoe was.

Geplaatst:
Zeker. Nieuwere motor he. Zo is bij mijn weten de 1.9 (16 klepper) ook zuiniger dan de oudere 1.8 (8 klepper) Terwijl deze beduidend meer puf heeft. 2.0 of 2.2 is geen optie lijkt me aangezien die een totaal andere kont hebben (facelift) Forum mebers die het gedaan hebben zijn Michel1 (silver) en hoe heet die rooie ookalweer... In beide gevallen ging het om een volledige :wave: ombouw. Jij zou de achterklep dus kunnen laten zitten wat, meen ik, nogal wat gedoe was.

die rooie was bart1988

Geplaatst:
die rooie was bart1988

Die 'm kocht van Marc Z3.

Geplaatst:

Wat heb ik allemaal nodig voor de ombouw?

ik heb rond zitten zoeken en vond deze benodigde onderdelen:

Achterbumper

zijscherm links en rechts (nog nooit op internet ooit tegen gekomen marktplaats...ebay etc..)

Spatschermen (weet niet of dit noodzakelijk is)

sideskirts links en rechts

Heb het idee dat ik boven de 1000 euro kom.(misschien kan ik dan toch beter 2 jaar wachten en een 6 pitter kopen)

overigens spuiten doe ik zelf dus dat is mooi meegenomen.

hieronder een linkje van een geslaagde ombouw maar wel te koop:

http://www.gaspedaal.nl/frame.php?sa=38092...d%3Dtzlpgnafrk3

Toevallig een Z van een forum member?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.