Ga naar inhoud

morgen z3 kijken voor mijn collega


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal.

we gaan morgen bij bmrs een zwarte z3 i.9 kijken die die te kooop heeft staan.

iemand nog tip voor soort gelijke auto`s zo rond de 20.000 euro.

hij is opzoek naar een leuke erg nette met weining km

tevens hoe is jullie ervaring met deze meneer

gr eric

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

heb uitstekende ervaringen met deze meneer!! :foto: toffe collega zeg :rolleyes:

:schater::schater:

Geplaatst:

BRMS neem ik aan?

Zwarte Imola Individual? Top auto denk ik (uitgaande van de foto's)

(Deze?)

Hoor goede verhalen over BRMS overigens.

Geplaatst:
BRMS neem ik aan?

Zwarte Imola Individual? Top auto denk ik (uitgaande van de foto's)

(Deze?)

Hoor goede verhalen over BRMS overigens.

klopt type foutje sorry

Geplaatst:

Doe Alexander Braam de groeten van me. Deze man heeft er kijk op en het is erg gezellig bij hem.

Voor iets meer dan 20.000 heb je mijn indivdual maar dan wel gelijk een 6 cylinder. Deze is uit 2002. Ik zou het zeker overwegen al zeg ik het zelf. Zie bij "te koop" onderaan.

Groet

Bob

Geplaatst:
Doe Alexander Braam de groeten van me. Deze man heeft er kijk op en het is erg gezellig bij hem.

Voor iets meer dan 20.000 heb je mijn indivdual maar dan wel gelijk een 6 cylinder. Deze is uit 2002. Ik zou het zeker overwegen al zeg ik het zelf. Zie bij "te koop" onderaan.

Groet

Bob

Nog even dit:

De velgen kosten extra en ik heb hele mooi en originele BMW velgen.....

Geplaatst:
Doe Alexander Braam de groeten van me. Deze man heeft er kijk op en het is erg gezellig bij hem.

Voor iets meer dan 20.000 heb je mijn indivdual maar dan wel gelijk een 6 cylinder. Deze is uit 2002. Ik zou het zeker overwegen al zeg ik het zelf. Zie bij "te koop" onderaan.

Groet

Bob

Is zeker het overwegen waard!! Ik zou jouw collega op deze auto wijzen. Vraagprijs is iets hoger, maar wel minder gelopen, een lekkere 6-pitter, mooie velgen en een top interieur.....

Geplaatst:
maar dan wel gelijk een 6 cylinder. Deze is uit 2002

En dat bouwjaar is ook geld waard!!

Geplaatst:

Die van BRMS ziet er inderdaad erg goed uit, nieuwstaat! Persoonlijk zou ik echter altijd voor een zespitter kiezen. Veel meer rijplezier, en... niet alleen het oog,maar het oor wil ook wat. Het geluid van de BMW zespitter is voor mij doorslagggevend.

Wens je collega veel wijsheid. Voor pakweg 20K is veel moois te koop.

Geplaatst:
Hoi allemaal.

we gaan morgen bij bmrs een zwarte z3 i.9 kijken die die te kooop heeft staan.

iemand nog tip voor soort gelijke auto`s zo rond de 20.000 euro.

hij is opzoek naar een leuke erg nette met weining km

tevens hoe is jullie ervaring met deze meneer

gr eric

Vind het erg veel geld voor een 1.9

Ga direct voor een 2.8 of 3 ltr. Voor ietsje meer heb je de mijne :blink:Klik hier

Geplaatst:

Keuze genoeg zou ik zeggen... en mooie exemplaren zitten ertussen!

Forum auto is doorgaans een vertroeteld exemplaar en een zes-pitter. Ik kan met recht zeggen.... zo´n 6-pitter --> doen! Uiteindelijk ga je er toch voor :blink: .

Geplaatst:

Voor minder heb je deze mooie 6cilinder in TOP!! staat :blink:

klik

Heb m altijd vertroeteld en staat altijd binnen :thumbup:

Geplaatst:

dit topic hoort bijna meer thuis in de rubriek "TE KOOP"

Valt mij op dat diverse mensen krampachtig proberen van hun Z3 af te komen. Is de markt zo slecht?

Geplaatst:
dit topic hoort bijna meer thuis in de rubriek "TE KOOP"

Valt mij op dat diverse mensen krampachtig proberen van hun Z3 af te komen. Is de markt zo slecht?

Nee hoor maar twee van die dingen een 3 en een 4 is een beetje teveel van het goede, bovendien als je iemand kan helpen :blink:

6 pitters zijn tegenwoordig voor bijna iedereen haalbaar, dus waarom dan nog een 1.9 of 1.8? Ik weet dat uit ervaring. Wie niet zou ik haast zeggen

Geplaatst:
Nee hoor maar twee van die dingen een 3 en een 4 is een beetje teveel van het goede, bovendien als je iemand kan helpen :wave:

6 pitters zijn tegenwoordig voor bijna iedereen haalbaar, dus waarom dan nog een 1.9 of 1.8? Ik weet dat uit ervaring. Wie niet zou ik haast zeggen

Ik ga hem wijzen op jullie auto`s.

vanavond gaat hij ook nog bij een 2.8 kijken

gr eric

Geplaatst:

En na aankoop uiteraard naar dit forum sleuren hé ! :thumbup:

Geplaatst:
Hoi allemaal.

tevens hoe is jullie ervaring met deze meneer

gr eric

gister op de koffie geweest bij Alexander. toffe vent :thumbup::wave: (mss komt Alexander ook op de zzzmikkelmeeting)

hij heeft nu ook een mooie grijse zzz staan van 2000 met 49000 op de teller.en hij vraagt ervoor €17950,=

de eerste in 't rijtje

Geplaatst:

Ivo,

Ik probeer zeker niet krampachtig van mijn Z3 af te komen maar wil enkel een alternatief aanbieden.

Markt is volgens Roodkapje inderdaad wat soft. Vakantie, periode van het jaar etc.

Groet

Bob

Geplaatst:
gister op de koffie geweest bij Alexander. toffe vent :wave::wacko: (mss komt Alexander ook op de zzzmikkelmeeting)

hij heeft nu ook een mooie grijse zzz staan van 2000 met 49000 op de teller.en hij vraagt ervoor €17950,=

de eerste in 't rijtje

Aandelen? Wederverkoper geworden? :thumbup:

Geplaatst:
BRMS neem ik aan?

Zwarte Imola Individual? Top auto denk ik (uitgaande van de foto's)

(Deze?)

Hoor goede verhalen over BRMS overigens.

BTW

ik weet dat hij ze altijd afbeeldt met dezelfde velgen maar monteert hij ze er werkelijk onder of met photoshop?

Vind ze hier zo raar in de kasten staan, of ligt dat aan de hoek? (of aan mij :thumbup: )

e0202hz3.jpg

Geplaatst:
gister op de koffie geweest bij Alexander. toffe vent :thumbup::wave:.

Alle vertegenwoordigers zijn toffe kerels :wacko:

Geplaatst:
Aandelen? Wederverkoper geworden? :wave:

je moet 'ns weten,Rob.. :thumbup:

Geplaatst:
gister op de koffie geweest bij Alexander. toffe vent ;) :thumbup: (mss komt Alexander ook op de zzzmikkelmeeting)

hij heeft nu ook een mooie grijse zzz staan van 2000 met 49000 op de teller.en hij vraagt ervoor €17950,=

de eerste in 't rijtje

mooie Z, alleen jammer dat er geen airco inzit en de koplampen nog hun oranje glaajes hebben (achterkant en zijkanten zijn wel vervangen)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.