Ga naar inhoud

morgen z3 kijken voor mijn collega


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal.

we gaan morgen bij bmrs een zwarte z3 i.9 kijken die die te kooop heeft staan.

iemand nog tip voor soort gelijke auto`s zo rond de 20.000 euro.

hij is opzoek naar een leuke erg nette met weining km

tevens hoe is jullie ervaring met deze meneer

gr eric

Link naar reactie
  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Doe Alexander Braam de groeten van me. Deze man heeft er kijk op en het is erg gezellig bij hem.

Voor iets meer dan 20.000 heb je mijn indivdual maar dan wel gelijk een 6 cylinder. Deze is uit 2002. Ik zou het zeker overwegen al zeg ik het zelf. Zie bij "te koop" onderaan.

Groet

Bob

Link naar reactie
Doe Alexander Braam de groeten van me. Deze man heeft er kijk op en het is erg gezellig bij hem.

Voor iets meer dan 20.000 heb je mijn indivdual maar dan wel gelijk een 6 cylinder. Deze is uit 2002. Ik zou het zeker overwegen al zeg ik het zelf. Zie bij "te koop" onderaan.

Groet

Bob

Nog even dit:

De velgen kosten extra en ik heb hele mooi en originele BMW velgen.....

Link naar reactie
Doe Alexander Braam de groeten van me. Deze man heeft er kijk op en het is erg gezellig bij hem.

Voor iets meer dan 20.000 heb je mijn indivdual maar dan wel gelijk een 6 cylinder. Deze is uit 2002. Ik zou het zeker overwegen al zeg ik het zelf. Zie bij "te koop" onderaan.

Groet

Bob

Is zeker het overwegen waard!! Ik zou jouw collega op deze auto wijzen. Vraagprijs is iets hoger, maar wel minder gelopen, een lekkere 6-pitter, mooie velgen en een top interieur.....

Link naar reactie

Die van BRMS ziet er inderdaad erg goed uit, nieuwstaat! Persoonlijk zou ik echter altijd voor een zespitter kiezen. Veel meer rijplezier, en... niet alleen het oog,maar het oor wil ook wat. Het geluid van de BMW zespitter is voor mij doorslagggevend.

Wens je collega veel wijsheid. Voor pakweg 20K is veel moois te koop.

Link naar reactie
Hoi allemaal.

we gaan morgen bij bmrs een zwarte z3 i.9 kijken die die te kooop heeft staan.

iemand nog tip voor soort gelijke auto`s zo rond de 20.000 euro.

hij is opzoek naar een leuke erg nette met weining km

tevens hoe is jullie ervaring met deze meneer

gr eric

Vind het erg veel geld voor een 1.9

Ga direct voor een 2.8 of 3 ltr. Voor ietsje meer heb je de mijne :blink:Klik hier

Link naar reactie

Keuze genoeg zou ik zeggen... en mooie exemplaren zitten ertussen!

Forum auto is doorgaans een vertroeteld exemplaar en een zes-pitter. Ik kan met recht zeggen.... zo´n 6-pitter --> doen! Uiteindelijk ga je er toch voor :blink: .

Link naar reactie
dit topic hoort bijna meer thuis in de rubriek "TE KOOP"

Valt mij op dat diverse mensen krampachtig proberen van hun Z3 af te komen. Is de markt zo slecht?

Nee hoor maar twee van die dingen een 3 en een 4 is een beetje teveel van het goede, bovendien als je iemand kan helpen :blink:

6 pitters zijn tegenwoordig voor bijna iedereen haalbaar, dus waarom dan nog een 1.9 of 1.8? Ik weet dat uit ervaring. Wie niet zou ik haast zeggen

Link naar reactie
Nee hoor maar twee van die dingen een 3 en een 4 is een beetje teveel van het goede, bovendien als je iemand kan helpen :wave:

6 pitters zijn tegenwoordig voor bijna iedereen haalbaar, dus waarom dan nog een 1.9 of 1.8? Ik weet dat uit ervaring. Wie niet zou ik haast zeggen

Ik ga hem wijzen op jullie auto`s.

vanavond gaat hij ook nog bij een 2.8 kijken

gr eric

Link naar reactie
Hoi allemaal.

tevens hoe is jullie ervaring met deze meneer

gr eric

gister op de koffie geweest bij Alexander. toffe vent :thumbup::wave: (mss komt Alexander ook op de zzzmikkelmeeting)

hij heeft nu ook een mooie grijse zzz staan van 2000 met 49000 op de teller.en hij vraagt ervoor €17950,=

de eerste in 't rijtje

Link naar reactie
BRMS neem ik aan?

Zwarte Imola Individual? Top auto denk ik (uitgaande van de foto's)

(Deze?)

Hoor goede verhalen over BRMS overigens.

BTW

ik weet dat hij ze altijd afbeeldt met dezelfde velgen maar monteert hij ze er werkelijk onder of met photoshop?

Vind ze hier zo raar in de kasten staan, of ligt dat aan de hoek? (of aan mij :thumbup: )

e0202hz3.jpg

Link naar reactie
gister op de koffie geweest bij Alexander. toffe vent ;) :thumbup: (mss komt Alexander ook op de zzzmikkelmeeting)

hij heeft nu ook een mooie grijse zzz staan van 2000 met 49000 op de teller.en hij vraagt ervoor €17950,=

de eerste in 't rijtje

mooie Z, alleen jammer dat er geen airco inzit en de koplampen nog hun oranje glaajes hebben (achterkant en zijkanten zijn wel vervangen)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.