Ga naar inhoud

update zzz face lift


janwillem

Aanbevolen berichten

laatst op e-bay.de bij zettiworld nieuwe r/w achterlichten gekocht met wittle zijknippers.

Kerurig verlopen transactie, binnen een week thuisbezorgd

z3lampenxg3.th.jpg

Goed verpakt en inderdaad origineel bmw, zelfs helemaal compleet met lampen of te wel plug and play

z3lampverwijderdyh0.th.jpg

Monteren is vrij simpel, kap binnenzijde verwijderen, kabelaansluiting losmaken, 3 moeren verwijderen en na voorzichtig ( rubber tussen lamp en carrosserie kan wat vast zitten) de lamp naar buiten hebben gedrukt kan de nieuwe worden gemonteerd.

z3beforecy9.th.jpg

before

z3afterkx9.th.jpg

after

de witte zijknippers gaan ook vlot, wat schuiven en draaien, loskoppelen en vervolgens de witte plaatsen

Vandaag de witte glaasjes ontvangen van Erwin Mettich

witteblinkersrn2.th.jpg

Ook keurig verzorgd met uitvoerige beschrijving en een spuitje met blanke silikonenkit. Blijft wel prijzig voor 2 stukjes kunststof, maar de Z knapt er wel van op.

Deze moet ik nog plaatsen, maar moet daar even een dag voor plannen, is geen klus om snel even tussen door te doen.

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Dat ziet er goed uit janwillem :kisstogether:

Ik wil ook hetzelfde gaan doen, maar durft niet dit zelf te monteren. Maar zo te zien valt het wel mee.

Goeie beschrijving :thumbup:

Link naar reactie
  • 5 weken later...
de witte zijknippers gaan ook vlot, wat schuiven en draaien, loskoppelen en vervolgens de witte plaatsen
Goed bezig en is ook één van de zaken die bij mij boven aan het lijstje staan maar even een vraag over die kleintjes op de zijkant: Kun je die gewoon loswrikken? Je hoeft dus niet binnenin ergens schroefjes los te draaien ofzo?
Link naar reactie
Goed bezig en is ook één van de zaken die bij mij boven aan het lijstje staan maar even een vraag over die kleintjes op de zijkant: Kun je die gewoon loswrikken? Je hoeft dus niet binnenin ergens schroefjes los te draaien ofzo?

Naar achteren schuiven of naar voren in een horizontale beweging

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.