Ga naar inhoud

Knipperen

Gast Albert
 Share

Aanbevolen berichten

Zoals bekend steken motorrijders de hand naar elekaar op.

Sinds kort knipper ik even met groot licht als ik een andere Z3 tegenkom en altijd krijg ik een knipper terug.

Eigenlijk vind ik, dat dir gemeengoed moet worden onder alle Z3 rijders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 7
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mee eens, maar liever zwaaien. 'We' hebben al zo'n naam van asociale BMW rijders en als je voorganger een pets groot licht in zijn nek krijgt heb ik het weer gedaan. Al was het leuk bedoeld :D

Heel vaak krijg je ook een zwaai terug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij was er de afgelopen weken een Z3 uitverkoop want tijdens mijn ritje van gisteren door de veluwe ben ik minimaal 10 tegen gekomen.

En niet 1 die zwaaide terwijl ik wel zo beleefd was! (moeten wel newbies zijn dan :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon door blijven gaan met :D zwaaien, ALLEMAAL :D

Want zoals reeds eerder betoogd: niet alleen motorrijders doen dat. Ook LandRover-rijders (maar wel strikt gescheiden per type graag.....) zijn fanatieke zwaaiers. Dat kunnen wij dus ook!

Michiel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eigenlijk hele goede ervaringen met "vriendelijke Z- ters". [of sters].

Maar zelden dat iemand niet teruggroet.

Een keer in de eiffel kwam een Z 3 mij tegemoet die mij zowat van de weg af seinde met het

grote licht, en maar met twee handen zwaaien. Ik dacht nog: Dat was wel erg fanatiek.

Achteraf dacht ik dat ze mij wilden waarschuwen, omdat ik het licht aanhad.

Bij het stilstaan voor een verkeerslicht bijv. kan ik het toch al niet laten om naar andere

roadster's te knikken, ongeacht merk of type......fun toch? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet alleen motorrijders doen dat

Van de motorrijders weet ik dat er velen eigenlijk een hekel aanhebben van dat groeten. Waarom weet ik niet precies.

PS. Niet dat wij Z3-ers daarom het niet moeten doen hoor....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, misschien niet slim van me;

Maar ik vind het groeten een beetje veel vreemd. Het blijft toch gewoon een auto, als je begrijpt wat ik bedoel. Als ik iedere auto moet begroeten, en ik sta vast op de A2, dan ben ik een jaar bezig <_<

Afijn, Z3 Coupé's krijgen wel vaak een duimpje van me (als ik in de QP rij, anders denken ze vast dat ik naar een parkeerplaats wil :blink: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rij nu al weer 6 jaar in mijn Z3tje en het eerste wat mij toen in Duitsland opviel was dat de meeste Z3ers elkaar een "toezwaaien" door een vingertje op te steken. Dit gebeurt in de regelmaat meer in Duitsland dan in Nederland.....maar ik blijf lekker doorzwaaien....en euh dat met een lichtsignaal lijkt mij niet wijs...bewaar dat maar voor een snelheidscamera! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Share