Ga naar inhoud

Knipperen


Gast Albert

Aanbevolen berichten

Zoals bekend steken motorrijders de hand naar elekaar op.

Sinds kort knipper ik even met groot licht als ik een andere Z3 tegenkom en altijd krijg ik een knipper terug.

Eigenlijk vind ik, dat dir gemeengoed moet worden onder alle Z3 rijders.

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gewoon door blijven gaan met :D zwaaien, ALLEMAAL :D

Want zoals reeds eerder betoogd: niet alleen motorrijders doen dat. Ook LandRover-rijders (maar wel strikt gescheiden per type graag.....) zijn fanatieke zwaaiers. Dat kunnen wij dus ook!

Michiel.

Link naar reactie

Ik heb eigenlijk hele goede ervaringen met "vriendelijke Z- ters". [of sters].

Maar zelden dat iemand niet teruggroet.

Een keer in de eiffel kwam een Z 3 mij tegemoet die mij zowat van de weg af seinde met het

grote licht, en maar met twee handen zwaaien. Ik dacht nog: Dat was wel erg fanatiek.

Achteraf dacht ik dat ze mij wilden waarschuwen, omdat ik het licht aanhad.

Bij het stilstaan voor een verkeerslicht bijv. kan ik het toch al niet laten om naar andere

roadster's te knikken, ongeacht merk of type......fun toch? :D

Link naar reactie

Hmmm, misschien niet slim van me;

Maar ik vind het groeten een beetje veel vreemd. Het blijft toch gewoon een auto, als je begrijpt wat ik bedoel. Als ik iedere auto moet begroeten, en ik sta vast op de A2, dan ben ik een jaar bezig <_<

Afijn, Z3 Coupé's krijgen wel vaak een duimpje van me (als ik in de QP rij, anders denken ze vast dat ik naar een parkeerplaats wil :blink: )

Link naar reactie

Ik rij nu al weer 6 jaar in mijn Z3tje en het eerste wat mij toen in Duitsland opviel was dat de meeste Z3ers elkaar een "toezwaaien" door een vingertje op te steken. Dit gebeurt in de regelmaat meer in Duitsland dan in Nederland.....maar ik blijf lekker doorzwaaien....en euh dat met een lichtsignaal lijkt mij niet wijs...bewaar dat maar voor een snelheidscamera! ;-)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.