Ga naar inhoud

Going to America


aad-z3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Na een vliegreis van zo'n 15 uur zijn we aangekomen in San Fransisco...via Dulles Washington een binnenlandse vlucht naar San Fransisco...de stad in de mist....wat een reis...je bent op een gegeven moment het tijdsbesef geheel kwijt...het is nog vroeg in de avond (21:00u) maar voor ons is het diep in de nacht...went wel weer :blink: ;)

Ennnne het barst hier van de ZZZzzzz.

Vanochtend (zo) al gezien: 2 montreal blauwe zzz, een grijze, een zwarte (gelukkig hebben ze die hier ook :angry::thumbup: ) en een blauwe zzz m (heb ik een :foto: van) en zal ik indien ik een mogelijkheid heb plaatsen.

We gaan nu op weg naar het Josimite park...en als ik daar weer achter een computer kan komen komt de volgende update van onze reis....en hopelijk wat :foto: :foto:

Voor de rest barst het er van Corvette's, Bimmers in allerlei maten en soorten inclusief vele cabrio's...'t is tenslotte sunny California.

Tot later... aad

  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Hey Aad, prettige vakantie!

Ik ben ook benieuwd naar de foto's :blink:

Geplaatst:
Hey Aad, prettige vakantie!

Ik ben ook benieuwd naar de foto's :birthday:

Hè Aad, veel plezier en we moeten elkaar maar even spreken als je terug bent. Ik ga in September namelijk naar de westkust voor 4 weken! Veel plezier nog!!!

Geplaatst:
Ennnne het barst hier van de ZZZzzzz.

Vanochtend (zo) al gezien: 2 montreal blauwe zzz, een grijze, een zwarte (gelukkig hebben ze die hier ook :birthday: :holiday: ) en een blauwe zzz m (heb ik een :party: van) en zal ik indien ik een mogelijkheid heb plaatsen.

Maar daar ben ik ook wel benieuwd naar: Een Z7 :banaan:

Zonder dolletje; heel veel plezier en geniet er goed van!!

Geplaatst:

Veel plezier Aad, is een mooi park waar je naartoe gaat.

Geplaatst:

Grappig Aad...

Ik ga met m'n gezin over 2½ week.

Lekker 3 weken naar mijn broer in LA.

Ik zal het ook een beetje in de gaten houden... Kijken wie er de meeste ziet !!

Veel plezier!!!

PS.

Wanneer je nog wat tijd over hebt, en je wilt heerlijk cruisen...

Neem Highway 1 ten noorden van San Francisco.

(Net over de goudendeurbrug linksaf, volg de borden...)

Prachtige bochtige weg met links de oceaan en rechts prachtige heuvels, bossen en bergen!!

Geplaatst:

Hoi Aad, Miranda en de kids,

Grappig, jullie zijn er al :rolleyes:.

Heel veel plezier, geniet ervan en let je een beetje op met de loslopende beren :harhar:

:kisstogether:

Saskia

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.