Ga naar inhoud

wederom niet starten (grrr)


eric z

Aanbevolen berichten

Ben het onder tussen helemaal zat.

^ weken geleden strate de bmw ivm een lege accu deze had alarm systeem 2 inwerking gezet dus geen toevoer benzien ect ect.

Deze is door de dealer op niet actief gezet en nu start ie weer niet.

De temperatuur meter geeft -30 aan en bij het omdraaien van de sleutel krijg ik 2 piepjes.

Iemand een idee.

Gr eric

:blink:

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Verledenweek ook startproblemen, Ook lampjes op dashbord deden het niet. Auto aanduwen mocht ook niet helpen.

Bleek de transponder van de startsleutel te zijn.

Met de reserve sleutel geen problemen :thumbup:

Link naar reactie
Verledenweek ook startproblemen, Ook lampjes op dashbord deden het niet. Auto aanduwen mocht ook niet helpen.

Bleek de transponder van de startsleutel te zijn.

Met de reserve sleutel geen problemen :blink:

probleem is opgelost strater gehaald bij bmw en zonder probleem starte ie.

na uitlezen bleek de kofferbak lampje te blijven branden deze er dus maar even uitgehaald.

direct maar nieuwe accu (het woord steler is weer op de plaats 88 euro) maar ik wilde een bmw accu.

was inmiddels van 1996 dus ook geen schuld.

gr eric

Link naar reactie

Goed te horen dat de Zzz weer rijdt. Maar nog belangrijker natuurlijk dat je weet waar het probleem zat!!

En ach, op het moment dat je weer lekker kan rijden, ben je die € 88 zo weer vergeten :birthday: Kan je ook nog zeggen dat € 88 wel meevalt hoor voor een "echte" BMW accu....

Link naar reactie
direct maar nieuwe accu (het woord steler is weer op de plaats 88 euro) maar ik wilde een bmw accu.

was inmiddels van 1996 dus ook geen schuld.

Weet je dat wel zeker? De gemiddelde accu gaat ongeveer vijf jaar mee. Dan is 88 euro geen straf toch?

Link naar reactie

In D werd in mei 100+ Eur in rekening gebracht voor een BMW batterij.....

Link naar reactie
In D werd in mei 100+ Eur in rekening gebracht voor een BMW batterij.....

dan heeft ie dus geen schuld van uit 96 !!!!!

en ja 88 euro was ik gisteren al weer vergeten

hij heeft altijd netjes aan een druppelaar gestaan bij mijn ouders welicht help dit

gr :birthday:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.