Ga naar inhoud

Vakantie 2007


Aanbevolen berichten

Zojuist terug tourtje Cote Azur. Rit door Duitsland, eraf bij Freiburg en door Zwarte Woud naar Basel-Grenoble. Vandaar de route Napoleon. Door naar St Tropez, kust langs naar Menton. Bumper rijden en uitlaatgassen happen in Cannes, Nice en Monaco. Door de Fanse alpen (route grande alpes) - snufje Italie-Mont blanc tunnel naar Gstaad-Bern-Zwate woud en afsluitend de Lorelei. 3800 km in 12 dagen.

De franse alpen zijn echt fantastisch om te rijden, soms gevaarlijke smalle wegen en diepe ravijnen en natuurlijk de fietsers die bij bossen de berg op gaan. Sommige zelf opgebaard over de streep. De uitzichten zijn adembenemend, bochten eindeloos, bimmetje snorrend de col Izoar, Calibier, St Bernhard en legio kleinere colletjes er tussen. Mistral, sfeervolle dorpjes en hotelletjes. Minpuntje, fransen kunnen niet rijden en hebben geen enkel respect voor andermans eigendommen. Resultaat deuk in de motorkap door een te ver open gegooide portier. <_<

Kijk voor meer foto's op onze Bimmer site

DSC00722.jpg

Sneeuw? YES

DSC00687.jpg

Kloven YES

DSC00331.jpg

Sfeervol YES

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Door naar St Tropez, kust langs naar Menton. Bumper rijden en uitlaatgassen happen in Cannes, Nice en Monaco.

Heel mooi gebied in het voorjaar, maar absoluut vermijden in de zomer. Leuke fotos en indrukwekkend mooie website <_<:mellow:

Link naar reactie

<_< Met Pauline ben ik afgelopen maand ook in Frankrijk geweest. Mont Ventoux gefietst. Schitterend gebied. Maar zegge en schrijve een enkel ZZZ'tje gezien, van een Zwitser. Fraaie foto's!!

Adriaan

Link naar reactie

Inderdaad een behoorlijk gemiddelde aan kilometertjes per dag...Maar wat een droom vakantie !!!

Ik Zou er Zo voor kunnen vertrekken, Zeker als ik die helicopter-beelden Zie van de Alpen tijdens de Tour de France.

Link naar reactie
Inderdaad een behoorlijk gemiddelde aan kilometertjes per dag...Maar wat een droom vakantie !!!

Ik Zou er Zo voor kunnen vertrekken, Zeker als ik die helicopter-beelden Zie van de Alpen tijdens de Tour de France.

Och aantal TOUR KM valt wel mee als je de heen en terugreis eraf trekt (1600) :m: Die hebben we gewoon even geblazen :rolleyes:

Link naar reactie
Mooi hoor, was vast een heerlijke vakantie.

1 nadeel aan zo'n foto-reportage.

Ik wil ook en ik wil NU :m:

Een aanrader, moet je doen. Wel ff oppassen waar je hem parkeerd, die fransen raggen er zo een deuk in :m:

PS reken wel op een dure vakantie. Voor hetzelfde geld konden we ook met 2 pers 15 dagen naar Bonaire.

Zwitserland is goedkoop met de brandstof, hotelletje tot circa 30 km uit de cote 45-55 euro. Hotelletje aan de cote 100-120 euro.

IJsje in St Tropez 4 euro :rolleyes:

Link naar reactie
Een aanrader, moet je doen. Wel ff oppassen waar je hem parkeerd, die fransen raggen er zo een deuk in :wave:

PS reken wel op een dure vakantie. Voor hetzelfde geld konden we ook met 2 pers 15 dagen naar Bonaire.

Zwitserland is goedkoop met de brandstof, hotelletje tot circa 30 km uit de cote 45-55 euro. Hotelletje aan de cote 100-120 euro.

Eisje in St Tropez 4 euro :rolleyes:

Heb ik gelukkig nog 4 weken om te sparen :nono:

Link naar reactie
Een aanrader, moet je doen. Wel ff oppassen waar je hem parkeerd, die fransen raggen er zo een deuk in :nono:

PS reken wel op een dure vakantie. Voor hetzelfde geld konden we ook met 2 pers 15 dagen naar Bonaire.

Hey geinig, ben je op Bonaire geweest? En Curacao dan? (is mijn geboorteland :rolleyes:) Het is echt een aanrader hoor. :P

Link naar reactie
Hey geinig, ben je op Bonaire geweest? En Curacao dan? (is mijn geboorteland :rolleyes:) Het is echt een aanrader hoor. :P

Ja op bonaire, ben zojuist bezig om weer een paar weken te regelen. Super eiland inderdaad. Erg druk maar daar heb je geen last van, de meeste toeristen zitten onder water :nono:

Link naar reactie
Ja op bonaire, ben zojuist bezig om weer een paar weken te regelen. Super eiland inderdaad. Erg druk maar daar heb je geen last van, de meeste toeristen zitten onder water :rolleyes:

Ja en over 4 weken vertrek ik naar bonaire ! Als je naar van der valk gaat doe mijn broertje de groeten zit daar op stage op de activities centre!!!

Link naar reactie
Ja op bonaire, ben zojuist bezig om weer een paar weken te regelen. Super eiland inderdaad. Erg druk maar daar heb je geen last van, de meeste toeristen zitten onder water :blink:

Echt relaxt man! Ik ben nog niet aan de beurt. Na september pas.... en dan is de wereld open.... :thumbup:

Link naar reactie
Echt relaxt man! Ik ben nog niet aan de beurt. Na september pas.... en dan is de wereld open.... :thumbup:

Heb zojuist geboekt voor November. Bonaire here we come again. maar eerst nog een weekje ergens in Europe :blink:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.