Ga naar inhoud

Zetties at the Ring


Ralf

Aanbevolen berichten

Aan het begin van de week zijn we (Jackie_P en ondergetekende) naar de Eifel geweest.

Wat een tripje van een dag of vier had moeten worden is vanwege het slechte weer beperkt gebleven tot een leuke rit via de Rurhsee - Hammer - Bad Munstereifel naar de Nurburging / Nordschleife en een dag later via de Moesel en Hellenthal terug.

Maandag 2 juli was het vrij rijden op de Ring, hier hebben we Zetties kunnen spotten.

Deze wil ik jullie niet onthouden. Met name de blauwe Z3QP (edit: stond eerst M, David bedankt!) en de Z4MQP waren flink aan 't gassen.

img2181cd9.jpg

img2143lx0.jpg

img2286me2.jpg

img2273ko9.jpg

en als uitsmijter dit pracht exemplaar :thumbup:

zzzrimg2349go7.jpg

meer foto's vind je HIER

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Maar ik zie je Z niet op de ring???

Die zul je daar ook niet gaan zien... :thumbup:

Kan met mijn 4-pits stofzuigertje niet op tegen o.a. dat :wave: geweld :banaan:

Maar 't kan nog trager:

img2208xj0.jpg

Enne, ben iets te zuinig op mijn ZZZ. Bovendien hebben sommige rijders gevaarlijke sponsoren :schater: :

sponsorhw6.jpg

Link naar reactie

Leuke foto's van mooie QP's :thumbup:

By the way....die blauwe is geen :m: maar een 3.0 :banaan: dit kan je o.a aan de voorbumper zien maar de achterkant is wellicht nog wat overtuigender :

gzbmxtgh8.th.jpg

Die zwarte MQP ist sehr geil :wave:

Link naar reactie
hey ZZZtje nu nog maar drie en dan is het :wave::thumbup: :banaan:

:m: :banaan: yes 500 :banaan: :banaan:

6 augustus een biertje van mij (meer mag ook)..... (sorry offtopic) :drank: :drank:

Link naar reactie
Altijd leuk bij de Ring kijken ! :wave:

Jammer voor ons NH-ers dat het zo ver weg is ! :banaan:

We kunnen natuurliijk een keer een Foto Ring-tweedaagse plannen met een aantal mensen.

Dag 1

Vroeg weg, richting Ring, foto's schieten (en evt. rijden voor diegene die wil), toerritje in de avond en dan slapen in een Gaeste Zimmer. We weten nu een leuk en goed adresje.

Dag 2

Ontbijten, naar de ring wat andere locaties bezoeken, om een uurtje of twee terugrijden over B-wegen door de Eifel naar NL grens en onderweg wat eten.

Mooiste is 1 dag Touristenfahrten bekijken en 1 dag gesloten circuit met testauto's etc. bekijken. Bij ons was 3 juli ook een gesloten dag. Je ziet dan wat gecamoufleerde auto's ERG hard gaan en wellicht hebben we dan de SCOOP van het jaar.... :thumbup:

We kunnen evt peilen of er animo is?

Link naar reactie

@Rob, dat klopt. Had Zedri het al over op de MenW rit. Emanuel berichtte hier ook al over.

We kunnen ons dan wel met een aantal mensen volledig toeleggen op fotografie. Komen we met mooie kiekjes van onze forummers thuis. :wave::thumbup:

Voor de mensen die van ver komen (Marvin uit NH, jij etc.) kunnen we wellicht een Zimmerfrei groepsinkoop organiseren.

Link naar reactie
@Rob, dat klopt. Had Zedri het al over op de MenW rit. Emanuel berichtte hier ook al over.

We kunnen ons dan wel met een aantal mensen volledig toeleggen op fotografie. Komen we met mooie kiekjes van onze forummers thuis. :foto: :wave:

Voor de mensen die van ver komen (Marvin uit NH, jij etc.) kunnen we wellicht een Zimmerfrei groepsinkoop organiseren.

;)

Vorig jaar zaten we in De Oude Molen in Schin op Geul ! Was goed voor een nachie en gezellig !!! <_<

aangepast door Marvin
Link naar reactie
;)

Vorig jaar zaten we in De Oude Molen in Schin op Geul ! Was goed voor een nachie en gezellig !!! :wave:

Zou een optie kunnen zijn, we kunnen ook een adresje nemen in de directe omgeving van de Ring... bijv. Adenau e.o.

Deze gemaakte video geeft een impressie van de Nordschleife wanneer die enkel beschikbaar is voor autoproducenten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.