Ga naar inhoud

Het BMW Z3 Individual Topic


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zelf heb ik dan wel geen Individual maar omdat er nu toch wel een aantal leden met een Individual op dit forum zitten leek het mij wel een leuk idee om hier een apart topic voor te openen.Op deze manier staan ze allemaal bij elkaar en weten we ook ongeveer hoeveel er hier op het Forum zitten.

Wat kan je hier allemaal posten :

- Foto's van je eigen Individual

- Vragen over de Individual uitvoeringen

- Foto's van andere bijzondere Individual uitvoeringen

- Individuals die te koop staan

Hier dan maar de eerste Individual in Mora Red :

moraeditiongr3ds0.jpg

Specificaties van de Z3 Individual uitvoeringen kun je hier vinden :

http://images.google.nl/imgres?imgurl=http...%3D10%26hl%3Dnl

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

2.2i Individual Sapphire Black met Walnuss interieur, beperkte serie waarschijnlijk alleen geproduceerd in februari 2002

(en te koop)

z3newkf3.jpg

nwvelgen0003ni2.jpg

nwvelgen0006im4.jpg

Geplaatst:
Check het linkje is in mijn 1e post (onder de foto) :thumbup:

Ah, niet gezien, sorry!

Geplaatst:
Ah, niet gezien, sorry!

Geeft niets hoor je wordt per slot van rekening ook al een dagje ouder he... :schater::thumbup:

Geplaatst:
Forumlid Danny heeft al veel voor jullie uitgezocht. :muur::thumbup:

Inderdaad. Hij staat er bij. De bella machina. Die heb ik dus. Een foto zal ik ook binnenkort weer eens plaatsen. Ik wist trouwens pas sinds onze laatste rit van Maas en Waal dat ik een BMW individual had. Iemand maakte me daarop attent , en dat er dan een plaatje onder de motorkap zit :thumbup:

Groeten

Harrie

Geplaatst:
Inderdaad. Hij staat er bij. De bella machina. Die heb ik dus. Een foto zal ik ook binnenkort weer eens plaatsen. Ik wist trouwens pas sinds onze laatste rit van Maas en Waal dat ik een BMW individual had. Iemand maakte me daarop attent , en dat er dan een plaatje onder de motorkap zit ^_^

Groeten

Harrie

Harrie, dat was ik :m: .

Ikzelf rij een 2.2i Individual San Remo uit 2001.

p7080011smallig5.jpg

p7080009smallym5.jpg

Kenmerken:

Titan silber; verwarmde M-stoelen nappaleer Estorilblauw/zwart; pook-, handremhoes en inleg M-stuur in Estorilblauw, Technic interieur (alu middenconsole en hockey sticks in de deuren); donkerblauwe softtop, witte pinkers en verwarmde M-buitenspiegels.

Geplaatst:
De tweede, de mijne dus.. ^_^

Velvet Blue Individual 1999, 2.8

img0050dx1.jpg

Grrr, voel me af en toe een digibeet, :m: krijg de foto niet direct zichtbaar, alleen via de link ??

Het zij zo

Hey hey de ex van Roodkapje. :schater:

Geplaatst:
Deze Individual staat te koop :

Maar.......... dat hoort niet in dit zeer exclusieve onderwerp thuis (owners only) :wave:

Geplaatst:
Harrie, dat was ik <_< .

A.s. vrijdag is het zover. Dan ben ik (en dus het forum) een Individual rijker, namelijk een 2.2i San Remo uit 2001.

image00016smallgg6.jpg

Definitieve foto's volgen nog....

OK . Nog bedankt voor de tip.

Groeten

Harrie

Geplaatst: (aangepast)
Maar.......... dat hoort niet in dit zeer exclusieve onderwerp thuis (owners only) :wave:

Als starter van dit Topic mag ik natuurlijk alles plaatsen :schater: ....en er staat in mijn 1e post duidelijk dat er ook foto's van andere individuals in mogen komen. :m:

"Alles" binnen de fatsoensnormen David ! :schater: Edit Marvin ! <_<

aangepast door Marvin
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Dit is mijn individual (britisch traditional look-alike)

Kenmerken:

430 Oxfordgreen paint

Green softtop

Alloy wheels

Hated M mirrors

Gear shift

Handbrake & M steering wheel with Mexicogreen soft leather

z3dicht13072007kb3.jpg

z3open213072007hx9.jpg

z3interieur13072007qe1.jpg

Geplaatst:
Dit is mijn individual (britisch traditional look-alike)

Kenmerken:

430 Oxfordgreen paint

Green softtop

Alloy wheels

Hated M mirrors

Gear shift

Handbrake & M steering wheel with Mexicogreen soft leather

z3dicht13072007kb3.jpg

z3open213072007hx9.jpg

z3interieur13072007qe1.jpg

Mooie kleur is dat toch dat Oxford Green....had ik ook op mijn 1e ZZZ ! De groene softtop maakt het helemaal af :thumbup:

Geplaatst:
Dit is mijn individual (britisch traditional look-alike)

Op marktplaats staat er ook zo een ;) look-alike? :thumbup:

Geplaatst:
Op marktplaats staat er ook zo een ;) look-alike? :blink:

Als er dezelde foto's bijstaan, neem ik aan dat dat de mijne is ;-)

Geplaatst:

Eindelijk wat foto's van onze Z3 Orinocco Individual

Als het lukt....

1000522fi9.jpg

Geplaatst:

Ik zal van de week er even een foto bijplaatsen. Maar die van mij is vergelijkbaar met die van (S)topless en OOK te koop.

Groet

Bob

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.