Ga naar inhoud

Meet&Greet Noord-Holland


bazzz

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Beste Z3ers, ik zie op het forum dat er meetings worden gehouden in Zuid-Holland en Limburg, gebeurd dit ook in Noord-Holland?? of omgeving :thumbup:

aangepast door Marvin
  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Lijkt mij wel leuk een vleesrit in NH :thumbup: ,er is al een rit geweest in NH zie evenementenoverzicht.

humbup:

Geplaatst:
Lijkt mij wel leuk een vleesrit in NH :thumbup: ,er is al een rit geweest in NH zie evenementenoverzicht.

humbup:

:foto:

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb een meet & greet vorig voorjaar geregeld bij Van der Valk Akersloot !

Echter de nuchtere NH-ers houden niet van een regelmatige M&G dus kwam het maar op 1 keer aan !?! :foto:

Misschien een idee om in het najaar weer te doen ! :thumbup:

aangepast door Marvin
Geplaatst:
Lijkt mij wel leuk een vleesrit in NH :foto: ,er is al een rit geweest in NH zie evenementenoverzicht.

humbup:

verkeerd gelezen dacht dat het een tourrit vraag was. :thumbup:

Geplaatst:
verkeerd gelezen dacht dat het een tourrit vraag was. :rolleyes:

Nieuwe opticien nodig Huub ??? :schater:

4qnrviw.jpg

:rolleyes:

Geplaatst:

Dat moeten we zeker in het najaar weer een keer doen :rolleyes: , hebben gelijk wat leuke zzz vakantie ervaringen :rolleyes:

Geplaatst:

Volgens mij is er eerdaags een tourrit door Noord-Holland via de Z3 Club Nederland. Voor de exacte datum moet je maar even op de site kijken.

Geplaatst:

Buiten de tourtocht om wil ik het najaar wel wat organiseren, laat vast jullie belangstelling weten :rolleyes:

  • 2 maanden later...
Geplaatst:

MEET & GREET NOORD HOLLAND 4 OKTOBER

Om de daad bij het woord te voegen wil ik een meet & greet bijeenkomst voor de Noord Hollanders, ook de nuchtere, organiseren op donderdag 4 oktober en ik stel voor dat te doen bij Van Der Valk te Volendam. Vanaf 18.30 uur lijkt mij een mooie tijd en kan iedereen zelf beslissen thuis of daar te eten.

Laat eens wat van jullie horen Noord Hollanders

Geplaatst: (aangepast)

kan 4 okt belaas niet... :rolleyes:

aangepast door MdV
Geplaatst:

Is ergens halverwege noord en zuid geen optie Bas lijkt mij super met grote ploeg.

Groetjes mars

Geplaatst:

De eerste donderdag van de maand is de Zuid-Holland meeting. Omdat er vast mensen zijn die bij allebei aanwezig willen of kunnen zijn is dit dus niets zo''n handig gekozen datum.

Wat mij betreft dus svp of aansluiten in Zevenhuizen of een andere datum prikken.

Geplaatst:

Dat is natuurlijk waar al die Nadia's die afspraak hadden!!!

Ze zeiden al dat het al zo moeilijk was om die afspraak te maken.... (eens per jaar??)

Zal het toch al gauw heel druk worden in Volendam...

Geplaatst:
De eerste donderdag van de maand is de Zuid-Holland meeting. Omdat er vast mensen zijn die bij allebei aanwezig willen of kunnen zijn is dit dus niets zo''n handig gekozen datum.

Wat mij betreft dus svp of aansluiten in Zevenhuizen of een andere datum prikken.

helemaal mee eens Ed,

's middags een rit en 's avonds naar Zevenhuizen,dusse,DOEN BAZZZ!!..kom maar op met die rit.. :wave:

dan hebben we toch vakantie ..... :thumbup::rolleyes:

Geplaatst:
MEET & GREET NOORD HOLLAND 4 OKTOBER

Laat eens wat van jullie horen Noord Hollanders

Ik vind het een prima initiatief ! :(

Ik zal er bij zijn (bij leven en welzijn !?!).

Nou nog ff meer NH-ers los zien te krijgen ! :)

Geplaatst:
Ik vind het een prima initiatief ! :(

Ik zal er bij zijn (bij leven en welzijn !?!).

Nou nog ff meer NH-ers los zien te krijgen ! :)

Ik zou graag even de dijk over willen crossen maar we zitten dan op Lanzarote dus helaas.

Geplaatst:
MEET & GREET NOORD HOLLAND 4 OKTOBER

Om de daad bij het woord te voegen wil ik een meet & greet bijeenkomst voor de Noord Hollanders, ook de nuchtere, organiseren op donderdag 4 oktober en ik stel voor dat te doen bij Van Der Valk te Volendam. Vanaf 18.30 uur lijkt mij een mooie tijd en kan iedereen zelf beslissen thuis of daar te eten.

komt deze bijeenkomst er nu wel of niet?

anders allemaal naar Zevenhuizen komen ;)

Geplaatst:
MEET & GREET NOORD HOLLAND 4 OKTOBER

Om de daad bij het woord te voegen wil ik een meet & greet bijeenkomst voor de Noord Hollanders, ook de nuchtere, organiseren op donderdag 4 oktober en ik stel voor dat te doen bij Van Der Valk te Volendam. Vanaf 18.30 uur lijkt mij een mooie tijd en kan iedereen zelf beslissen thuis of daar te eten.

Laat eens wat van jullie horen Noord Hollanders

Sorry :unsure: maar ik kon een paar dagen niet reageren. Vandaag kreeg ik te horen dat mijn dochter die rond 20 oktober zou moeten bevallen 2 weken eerder wordt ingeleid en derhalve dus rond de 4e oktober zal bevallen van haar 2e kindje ;) . Voor 95% weet ik dus zeker dat ik er niet bij zal zijn en stel voor de meeting te verplaatsen naar een nader te bepalen datum. :newblush:

Geplaatst:

gefeliciteerd bazzz ;)

Geplaatst:
Sorry :( maar ik kon een paar dagen niet reageren. Vandaag kreeg ik te horen dat mijn dochter die rond 20 oktober zou moeten bevallen 2 weken eerder wordt ingeleid en derhalve dus rond de 4e oktober zal bevallen van haar 2e kindje :newblush: . Voor 95% weet ik dus zeker dat ik er niet bij zal zijn en stel voor de meeting te verplaatsen naar een nader te bepalen datum. :wave:

Altijd wat met die Noord Hollanders !!! :schater:

.

.

.

.

.

.

Geeft niet hoor , het initiatief is goed, en er komt vast wel een nieuwe datum voorbij.

Alleeen mooier in het weekend met nog daglicht erbij lijkt me !? :thumbup:

Is veel leuker voor een M&G ! :thumbup:

Geplaatst:
Alleeen mooier in het weekend met nog daglicht erbij lijkt me !? :newblush:

Is veel leuker voor een M&G ! :thumbup:

je kunt pas oordelen als je er bent geweest Marvin :thumbup:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.