Ga naar inhoud

Davids Z3: De Simota zit erop !


Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Gisteren was het dan eindelijk zover, mijn op Ebay gewonnen Simota airbox laten monteren bij Ruud. Wat begint met een licht fluitje bij lage toeren gaat over in een angstaanjagend gehuil bij hogere toeren :thumbup::thumbup: ;)

Geluid valt nog het best te omschrijven als het overkomen van een laagvliegende Spitfire of in dit geval Messerschmitt om het Duits te houden ;) ....Mwraaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh :thumbup:

Ik heb id dat de motor wat beter oppakt dan voorheen....maar kan ook bedrog zijn.....anyway ik ben erg tevreden.

@Ruud : Super bedankt !

Foto :

cimg1585ao0.th.jpg

aangepast door Rob
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Mooi!

De mijne is gisteren binnengekomen met de post, vandeweek maar even snel monteren :thumbup:

Geplaatst:
Geluid valt nog het best te omschrijven als het overkomen van een laagvliegende Spitfire of in dit geval Messerschmitt om het Duits te houden :thumbup: ....Mwraaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh :thumbup:

David, klinkt overweldigend... erg bruut!

Geplaatst:
David, klinkt overweldigend... erg bruut!

Nog bedankt voor het maken van de :foto: :thumbup:

Geplaatst:

Deze ellendeling zegt: misschien beter om in de MG je naam in de header te zetten.

Pietje's Z3, Karels opblaaspop. Member, naam. 't Is maar een suggestie.

Geplaatst:
Deze ellendeling zegt: misschien beter om in de MG je naam in de header te zetten.

Pietje's Z3, Karels opblaaspop. Member, naam. 't Is maar een suggestie.

Mag ik jouw opblaaspop eens lenen Rob????? :schater::schater::schater:

Gast ArjanR1
Geplaatst:
Mag ik jouw opblaaspop eens lenen Rob????? :schater::schater::schater:

Als dr ogen wit zijn, dan is ze vol he :rolleyes:

Geplaatst:
Deze ellendeling zegt: misschien beter om in de MG je naam in de header te zetten.

Pietje's Z3, Karels opblaaspop. Member, naam. 't Is maar een suggestie.

Zou ik graag doen...ik weet alleen niet hoe je de titel kunt bewerken.... :rolleyes:

Geplaatst:
Zou ik graag doen...ik weet alleen niet hoe je de titel kunt bewerken.... :muur:

Je forumnaam is erbij getoverd. ;)

Geplaatst:
Je forumnaam is erbij getoverd. ;)

Wat ben je toch een schat :muur: ;) ;)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.