Ga naar inhoud

Een geslaagde verlaging


MdV

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na de eerste poging enige tijd terug, vandaag een 2e poging gedaan om de QP te verlagen. Met de eerste verenset uiteindelijk helaas maar 10 mm gezakt en dat was eigenlijk nog niet genoeg: het smaakte naar meer! :party: Dus in het rijtje 'mooi en laag' van de QP-heren Huub, David en Martin, moest mijn QP natuurlijk wat dichter bij de grond komen te staan.

Ik ben zelf zeer te spreken over het resultaat, dank gaat uiteraard uit naar Ruud! :rolleyes:

Voor & na...

voornafi5.jpg

En nog wat nieuwe plaatjes:

cimg1593fx3.jpg

cimg1595yk4.jpg

cimg1592dx8.jpg

Goh, welke zijn er nou onder gegaan?

cimg1583nj2.jpg

Jongens het was weer gezellig in Reeuwijk! (lekker die gevulde koeken, tompoezen en soesjes)

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Tjah wat zal ik hier van zeggen,weinig orginalo maar erg goed geslaagd :rolleyes:

Geplaatst:

Yeps was een geslaagd dagje bij Ruud :rolleyes:

Je QP is nu nog mooier als ie al was..... :party: daarbij reed ie heerlijk dus nog thanks daarvoor :foto:

Geplaatst:
Yeps was een geslaagd dagje bij Ruud :rolleyes:

Je QP is nu nog mooier als ie al was..... :party: daarbij reed ie heerlijk dus nog thanks daarvoor :foto:

kijk! DAT ziet er prima uit zo! :m:

Geplaatst:

Ziet er zeer strak uit! :rolleyes: Heb je al wat "drempels" uitgeprobeerd? :party:

Geplaatst:
Ziet er zeer strak uit! :rolleyes: Heb je al wat "drempels" uitgeprobeerd? :lol:

thanks! :party:

drempels vallen vooralsnog redelijk mee ((S)toploss/ Frank heeft tijdens Maas & Waal rit ongevraagd voorgedaan hoe drempels te nemen :foto: ) en gelukkig hier in de wijk is er een mogelijkheid om met 0 drempels naar de N-weg te komen, al vrees ik bepaalde buurtjes nu wel meer dan ooit tevoren :)

wie mooi wil zijn, moet :m: lijden, toch?

Geplaatst:

Ik heb met nog niet 1 drempel een probleem gehad. De mijne lijkt minimaal lager als de jouwe, misschien nog 5 mm extra ofzo.

helaas alleen 1x de grond aangetikt toen we er met 2-en inzaten en ik achteruit een oprit opreed die naar een ondergrondse garage ging. Was dus best een scherpe knik en dat was iets teveel van het goede. Gelukkig reed ik op de koppeling, dus toen ik het voelde gestopt en mn passagier even uit laten stappen.

Ik had verwacht problemen te krijgen bij de drempels, maar de korte wielbasis is een absoluut voordeel met de Z3!

Geplaatst:

Martijn ik vermoed dat ie te laag ligt en aansleept op de weg. Of is er een andere reden dat je mij op de terugweg niet kon bijhouden ? :thumbup:

Overigens supersound bij David tijdens inhalen op A12 (Ik hoop dat de boetes meevallen)

Geplaatst:

het is wel duidelijk nu waarom je de 2.2 in de uitverkoop doet en ook een 3.0 zoekt :thumbup:

maar even serieus: :thumbup: rit A2/A9 was een prima Z-attack!

Martijn ik vermoed dat ie te laag ligt en aansleept op de weg. Of is er een andere reden dat je mij op de terugweg niet kon bijhouden ? ;)

Overigens supersound bij David tijdens inhalen op A12 (Ik hoop dat de boetes meevallen)

Geplaatst:

very very nice! welk merk/ type ligt er nu onder dan?

Geplaatst:
very very nice! welk merk/ type ligt er nu onder dan?

Ben ik ook wel benieuwd naar en is dit alleen al te bereiken met andere veren? of moet er dan meer gebeuren om hem zo omlaag te krijgen??

Ziet er stukken beter uit zo..

Geplaatst:
Martijn ik vermoed dat ie te laag ligt en aansleept op de weg. Of is er een andere reden dat je mij op de terugweg niet kon bijhouden ? ;)

Overigens supersound bij David tijdens inhalen op A12 (Ik hoop dat de boetes meevallen)

Volgens mij hebben we ons redelijk netjes gedragen toch...zeker op het stuk met de trajectcontrole :thumbup:

Ik heb de gehele weg met een smile van oor tot oor gereden... :thumbup:

Geplaatst:
Volgens mij hebben we ons redelijk netjes gedragen toch...zeker op het stuk met de trajectcontrole :thumbup:

Ik heb de gehele weg met een smile van oor tot oor gereden... :thumbup:

David nadat de mannen van de jongens gescheiden waren ging het toch wel een stuk sneller :schater:

Geplaatst:
Ben ik ook wel benieuwd naar en is dit alleen al te bereiken met andere veren? of moet er dan meer gebeuren om hem zo omlaag te krijgen??

Ziet er stukken beter uit zo..

Na de originele M-veren (toch standaard op QP?), zaten er vanaf begin mei AC Schnitzers veren onder. Nu Weitech... Ruud/ Roodkapje kan je evt meer vertellen over het exacte type. Verder spoorverbreders 10mm voor, 20mm achter.

:thumbup:

Geplaatst:
David nadat de mannen van de jongens gescheiden waren ging het toch wel een stuk sneller :schater:

Of bedoelde je nou de opa's van de jonge goden :schater:

Geplaatst:

tsja, dat kon ook niet goed gaan hè, 4 van die ZZZ achter elkaar na een bezoekje aan Ruud.

IRL gezien en ziet er keurig uit. De simota klinkt trouwens ook lekker bij David.

Geplaatst:
Volgens mij hebben we ons redelijk netjes gedragen toch...zeker op het stuk met de trajectcontrole :thumbup:

Ik heb de gehele weg met een smile van oor tot oor gereden... :foto:

Die Aston Martin (A12) ving toch al die boetes af? :schater:

Geplaatst:
Die Aston Martin (A12) ving toch al die boetes af? :schater:

Wij gingen hem aan alle kanten voorbij. :thumbup: Bijstandstrekker met een instapmodelletje DB7 Vantage :foto:

Geplaatst:

Martijn!!

Alles samenvattend: MOOI

Na de eerste poging enige tijd terug, vandaag een 2e poging gedaan om de QP te verlagen. Met de eerste verenset uiteindelijk helaas maar 10 mm gezakt en dat was eigenlijk nog niet genoeg: het smaakte naar meer! :rolleyes: Dus in het rijtje 'mooi en laag' van de QP-heren Huub, David en Martin, moest mijn QP natuurlijk wat dichter bij de grond komen te staan.

Ik ben zelf zeer te spreken over het resultaat, dank gaat uiteraard uit naar Ruud! :rolleyes:

Voor & na...

voornafi5.jpg

En nog wat nieuwe plaatjes:

cimg1593fx3.jpg

cimg1595yk4.jpg

cimg1592dx8.jpg

Goh, welke zijn er nou onder gegaan?

cimg1583nj2.jpg

Jongens het was weer gezellig in Reeuwijk! (lekker die gevulde koeken, tompoezen en soesjes)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.