Ga naar inhoud

De Nieuwe 1 Serie Coupe


Davids Z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja had ik al op de Duitse sites gezien, hooguit de achterlichten die zijn een beetje fors. Dan die 135i met een chippie al tot ca 380 pk, lichter dan de M3 oftwel :thumbup: Komt btw ook een cabrio uitvoering van.

aangepast door pierrez101
Link naar reactie

Ben absoluut niet onder de indruk ! :thumbup:

Kan aan 1 plaatje nog niet veel zien natuurlijk , maar ik ben bang dat dit een model is wat gauw in de vergeetelheid raakt !!! :thumbup:

Link naar reactie
ik vind hem lelijker dan de hatchback 1 en denk dat er een soort vento/bora/vento smaak aan gaat kleven. Gedoemd om ten onder te gaan IMHO

Smaken verschillen, vind mijn 1 wel mooi, niet zo saai als al die andere eenheidsworsten.. maar zit niet echt op een coupe te wachten.

Wil over een paar jaar zzz en 1er reihe inruilen voor een zzzz, als ik ooit het geld bij elkaar krijg :thumbup:

rob

Link naar reactie

Kan de Qpe wel waarderen maar dat zal bij de meeste hier wel weer een tijdje duren voordat ze de schoonheid van een nieuw model mooi gaan vinden. :thumbup:

Link naar reactie
Kan de Qpe wel waarderen maar dat zal bij de meeste hier wel weer een tijdje duren voordat ze de schoonheid van een nieuw model mooi gaan vinden. :foto:

Subtiel Huub :thumbup:. Net als voor de ZZZ QP geldt ook hier: 'This car is not built to be everyone's darling'.

Ikzelf kan het model qua design wel waarderen maar of het nou echt iets toevoegt aan het BMW programma, ik betwijfel het.

Link naar reactie
ik vind hem lelijker dan de hatchback 1 en denk dat er een soort vento/bora/vento smaak aan gaat kleven. Gedoemd om ten onder te gaan IMHO

x2, vind de achterkant er zo op de foto een beetje gekunsteld uitzien.

Net als voor de zuideuropese landen van een hatchback altijd een sedanversie gemaakt moet worden omdat die daar beter worden verkocht. Helaas zien ze er zelden goed uit.

Link naar reactie

We hebben zelf een 1 serie hatchback, maar deze coupe vind ik niet mooi. Het haalt het leuke van de aparte model van de 1 serie eraf :rolleyes:

Link naar reactie

Wat geweldig om te lezen dat meningen over zo'n auto zo ontzettend uiteen lopen :rolleyes:.

Leuk dat er zoveel verschillende smaken zijn onder mensen die het verder over 1 auto toch allemaal eens zijn...

Vind het zelf weer de zoveelste "ouwe-lullen-bak", maar dat is op dit forum geloof ik nog meer schelden dan in het openbaar :rolleyes:.

Hou het lekker bij m'n Z-tje.

Scheelt ook, als ik eenmaal verliefd ben heb ik geen oog meer voor iets anders...

Link naar reactie

Doet me een beetje denken aan de auto die we deze vakantie hadden gehuurd.

Een Renault Clio, op zich een leuke auto en praktisch dat ze er zo'n kofferbak aanplakken voor wanneer je een hoop bagage hebt maar om nou te zeggen dat het mooi is ......

imgp1145largesr8.jpg

mijn 1-serie komt eerste week augustus maar dan toch maar gewoon de 3-deurs. Héé, eigenlijk ook een QP :muur:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Alsjeblieft:

bmw_m1.jpg:rolleyes:

Ja klopt, die staat ook in m'n BMW geile-plaatjes-boek.

Een M1 zal er niet meer komen, die wordt een 135i, 135ti, 130si of 130ti in ieder gevaal de 3.0 met 2 turbo's.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.