Ga naar inhoud

De Nieuwe 1 Serie Coupe

Davids Z3

Aanbevolen berichten

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst: (aangepast)

Ja had ik al op de Duitse sites gezien, hooguit de achterlichten die zijn een beetje fors. Dan die 135i met een chippie al tot ca 380 pk, lichter dan de M3 oftwel :thumbup: Komt btw ook een cabrio uitvoering van.

aangepast door pierrez101
Geplaatst:

Hij ziet dr beter uit dan de normale 1 :rolleyes:

Geplaatst:

ik vind hem lelijker dan de hatchback 1 en denk dat er een soort vento/bora/vento smaak aan gaat kleven. Gedoemd om ten onder te gaan IMHO

Geplaatst:

Ben absoluut niet onder de indruk ! :thumbup:

Kan aan 1 plaatje nog niet veel zien natuurlijk , maar ik ben bang dat dit een model is wat gauw in de vergeetelheid raakt !!! :thumbup:

Geplaatst:

Hmmm... ik weet het zo net nog niet. Moet ´m denk ik in het echt zien...

Hier: filmpje. Zie je ´m in beweging (wel een beetje vreemd filmpje). Klinkt wel goed die twin turbo, voor zover m´n laptopspeakers dat kunnen weergeven dan.

Geplaatst:
ik vind hem lelijker dan de hatchback 1 en denk dat er een soort vento/bora/vento smaak aan gaat kleven. Gedoemd om ten onder te gaan IMHO

Smaken verschillen, vind mijn 1 wel mooi, niet zo saai als al die andere eenheidsworsten.. maar zit niet echt op een coupe te wachten.

Wil over een paar jaar zzz en 1er reihe inruilen voor een zzzz, als ik ooit het geld bij elkaar krijg :thumbup:

rob

Geplaatst:

Kan de Qpe wel waarderen maar dat zal bij de meeste hier wel weer een tijdje duren voordat ze de schoonheid van een nieuw model mooi gaan vinden. :thumbup:

Geplaatst:
Kan de Qpe wel waarderen maar dat zal bij de meeste hier wel weer een tijdje duren voordat ze de schoonheid van een nieuw model mooi gaan vinden. :foto:

Subtiel Huub :thumbup:. Net als voor de ZZZ QP geldt ook hier: 'This car is not built to be everyone's darling'.

Ikzelf kan het model qua design wel waarderen maar of het nou echt iets toevoegt aan het BMW programma, ik betwijfel het.

Geplaatst:

x2, vind de achterkant er zo op de foto een beetje gekunsteld uitzien.

Net als voor de zuideuropese landen van een hatchback altijd een sedanversie gemaakt moet worden omdat die daar beter worden verkocht. Helaas zien ze er zelden goed uit.

Geplaatst:

Geen idee waarom BMW dit model op de markt brengt?? :thumbup:

De cabrio versie kan misschien nog wel leuk worden.

Geef mij maar de 3 coupe, overigens moest ik daar ook eerst ff aan wennen.

Geplaatst:

We hebben zelf een 1 serie hatchback, maar deze coupe vind ik niet mooi. Het haalt het leuke van de aparte model van de 1 serie eraf :rolleyes:

Geplaatst:

Wow dit is weer eens een leuke auto.

Heb altijd een 1 serie gehad en erg mooi gevonden rij nu dagelijks de a4 avant ik denk dat ik de lease maatschapij eens moet bellen want dit is de volgende

erg gaaf

gr :rolleyes:

Geplaatst:

Wat geweldig om te lezen dat meningen over zo'n auto zo ontzettend uiteen lopen :rolleyes:.

Leuk dat er zoveel verschillende smaken zijn onder mensen die het verder over 1 auto toch allemaal eens zijn...

Vind het zelf weer de zoveelste "ouwe-lullen-bak", maar dat is op dit forum geloof ik nog meer schelden dan in het openbaar :rolleyes:.

Hou het lekker bij m'n Z-tje.

Scheelt ook, als ik eenmaal verliefd ben heb ik geen oog meer voor iets anders...

Geplaatst:

Doet me een beetje denken aan de auto die we deze vakantie hadden gehuurd.

Een Renault Clio, op zich een leuke auto en praktisch dat ze er zo'n kofferbak aanplakken voor wanneer je een hoop bagage hebt maar om nou te zeggen dat het mooi is ......

imgp1145largesr8.jpg

mijn 1-serie komt eerste week augustus maar dan toch maar gewoon de 3-deurs. Héé, eigenlijk ook een QP :muur:

Geplaatst:

Ach met zo'n raampie in het dak is het net een roadster joh :schater:

Geplaatst:

Achterlichten weet ik nog ff niet. Voor de rest is ie zoals de 1 serie had moeten zijn. Snap alleen niet waarom ie dan niet 135ci heet.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Alsjeblieft:

bmw_m1.jpg:rolleyes:

Ja klopt, die staat ook in m'n BMW geile-plaatjes-boek.

Een M1 zal er niet meer komen, die wordt een 135i, 135ti, 130si of 130ti in ieder gevaal de 3.0 met 2 turbo's.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen