Ga naar inhoud

film maas en waal rit


zzztje

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hè,hè..ik heb 't eindelijk voor elkaar.......

tijdens de maas en waal rit heb ik gefilmt,en die heb ik nu op dvd staan :thumbup:

als je deze wilt hebben,stuur me even een mail,en ik stuur je een link terug waar je 'm kan downloaden.

de film duurt ongeveer 35 minuten.

wat staat er op;

*de rit (natuurlijk)

*aankomst en vertrek bij 't wapen van Beers

*terug komst bij ''de engel''

*en 't laatste stuk is ''de moppen van Frido en marcel'' stukje. (ik heb dubbel gelegen)

mijn e-mail adres is ; dmwvink AT hotmail punt com.

(voor diegene die 6 augustus komen heb ik de film op dvd)

diegene die mij een pm sturen,graag even je e-mail adres erbij vermelden!!!!

  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

klinkt goed, ik zie 'm de 6e wel dan.

Geplaatst:

Dat zijn nog is goede berichten :thumbup:

Ik was er dan wel niet bij maar heb graag de dvd in mijn bezit dus zie hem de 6e wel dan !

Geplaatst:

staat genoteerd jongens :thumbup: :thumbup:

Geplaatst:

pm sturen kan ook,wel even je e-mail adres vermelden a.u.b. :thumbup:

Ik ben met de film bezig,zou wel morgen worden dat ik de link verstuur naar diegene mij een mail / pm hebben gestuurd. :thumbup::blink:

Geplaatst:

mijn computer doet niet wat ik wil...ggrrr :foto:

ik heb de dvd en de opdracht om 't maar op autojunk te zetten aan iemand mee gegeven ,en ik hoop dat 't er maandag opstaat.

door de windows vista krijgen we 't niet voor elkaar om de film op autojunk te zetten.

dus a.u.b. geduld....sorry voor 't wachten :rolleyes::party:

Geplaatst: (aangepast)

ik DENK dat 't is gelukt....( i hope soo)

dit moet de link zijn,erop klikken en dan downloaden....HIER DUS....

(nu doet ie 't wel,ik was de : vergeten :rolleyes: )

aangepast door zzztje
Geplaatst:
Ik heb de film :banaan: :banaan: :banaan: en hij is toppie :lol: diana bedankt :rolleyes:

haha,graag gedaan :sick: ;)

Geplaatst:
Ik heb de film ;) :banaan: :banaan: en hij is toppie :lol: diana bedankt :rolleyes:

IDEM ! :sick:

Geplaatst:
IDEM ! :rolleyes:

't is gelukt......hè hè. is al m'n werk niet voor nix geweest,gelukkig :lol:

(ruud heeft de ''echte'' al,gister even bezorgt :schater: :schater: )

Geplaatst:
Ik heb m... :thumbup::muur::thumbup:

dank je, diana!!!!

graag gedaan,lotte :thumbup:

Geplaatst:
(ruud heeft de ''echte'' al,gister even bezorgt :schater: :schater: )

Rob heeft de film nu ook origineel,nu nog een stuk of 16 te gaan.(maar vind ik helemaal niet erg hoor... :thumbup: )

Geplaatst:

Ik wil alvast het voorproefje even zien maar krijg steeds de melding:

Sorry, the free service is at full capacity.

Neem aan dat meerdere forummers dit te zien krijgen?

Geplaatst:

Ja had ik ook! Maar die melding is nu alweer weg!! De download is nu op 78%. Alvast bedankt! ^_^

Geplaatst:
Ik wil alvast het voorproefje even zien maar krijg steeds de melding:

Sorry, the free service is at full capacity.

Neem aan dat meerdere forummers dit te zien krijgen?

kan je weer niet wachten,Frank? :schater: :schater: je hebt pm. :wave: :wave:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.