Ga naar inhoud

weer een keer velgen


charles

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

Ik ben in het bezit van een 1996 Z3 Roadster en wil over op andere velgen,nu vindt ik velgen style 40 mooi,

bmw_wheel_040.jpg

style 40M Z3 Roadster and Z3 Coupé

only M Roadster and M Coupé

Single wheel, front :7,5 x 17 ET 41 225/45 ZR17

Single wheel, rear :9,0 x 17 ET 8 245/40 ZR17

Volgens de tekst is deze velg alleen voor de Z3 M te gebruiken,nu is mijn vraag, is dit werkelijk zo ?

Ik hoor van jullie,

Groet Charles

  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Beste mensen,

Ik ben in het bezit van een 1996 Z3 Roadster en wil over op andere velgen,nu vindt ik velgen style 40 mooi,

bmw_wheel_040.jpg

style 40M Z3 Roadster and Z3 Coupé

only M Roadster and M Coupé

Single wheel, front :7,5 x 17 ET 41 225/45 ZR17

Single wheel, rear :9,0 x 17 ET 8 245/40 ZR17

Volgens de tekst is deze velg alleen voor de Z3 M te gebruiken,nu is mijn vraag, is dit werkelijk zo ?

Ik hoor van jullie,

Groet Charles

Ja, klopt. Tenzij je wide-body achterschermen plaatst. Zie auto Slegdehammer...

Ik ga erwel vanuit dat je een 1.8 of 1.9 hebt. Bij de 2.8 gaat het zeker niet lukken. De aandrijfassen zijn ervoor te lang en dan steken de wielen erg ver uit de wielkasten.

Geplaatst:
Volgens de tekst is deze velg alleen voor de Z3 M te gebruiken,nu is mijn vraag, is dit werkelijk zo ?

Waarom geloof je die mensen niet?? <_<

Geplaatst:

ik heb een roadster 2,8 met af-fabriek een M onderstel en wide body. Er zitten (ook af-fabriek) precies de velgen onder die je beschrijft. Voor die maat achtervelgen dus: wide body noodzakelijk!

Geplaatst:
ik heb een roadster 2,8 met af-fabriek een M onderstel en wide body. Er zitten (ook af-fabriek) precies de velgen onder die je beschrijft. Voor die maat achtervelgen dus: wide body noodzakelijk!

Heb jij pas velgen gewisseld?

Op onderstaande foto heb je hele andere velgen, die passen inderdaad. Maar mbt de M-velgen klopt Bas zijn antwoord.

img0404hf5.jpg

Geplaatst:

Je zou natuurlijk voor de immitatie versie kunnen kiezen aangezien deze in andere J - en ET waardes geleverd wordt !

Just a thought :thumbup:

IMHO orgineel is mooier mits het past !

Geplaatst:
Voor de mensen die niet weten welke style 40 zijn....

oftewel, dé velgen :schater:

Geplaatst:

Vind die 40 velgen juist mooi omdat de spaken ver naar binnen liggen. Dit lijkt met die nepperts niet het geval?

Geplaatst:
Vind die 40 velgen juist mooi omdat de spaken ver naar binnen liggen. Dit lijkt met die nepperts niet het geval?

Is ook idd niet zo...daarom zou ik ze persoonlijk ook niet hoeven te hebben.

Geplaatst:

Mark, tegenwoordig niet veel aanwezig op het forum, heeft ook de 18 inch "neppers".

Helaas, de foto's zijn weg, alleen nog thumbnails te zien. Zie hier.

Geplaatst:

Je kan ook achter de 7,5J voorvelgen leggen. Je hebt dan alleen niet de mooie diepe velgen achter die de achterkant zo lekker dik maakt van de wide-body modellen.

Geplaatst:

je hebt goed opgelet. Ik heb geen velgen gewisseld. Heb ook geen style 40 velgen, maar wel dezelfde maat. Daar ging de vraag toch over???

Geplaatst:

ik denk dat je achter toch een andere ET waarde hebt anders zouden ze buiten je wielkasten steken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.