Ga naar inhoud

Mini's in Zandvoort


Marvin

Aanbevolen berichten

Voor de Liefhebber van deze nostalgische auto's die nieuw leven ingeblazen is door BMW !! :lol:

Vanaf vrijdag 22 tot en met zondag 24 juni zal Circuit Park Zandvoort geheel in het teken staan van het automerk MINI ! :drank:

MINI LINKJE ! :drank:

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

aha, zag vandaag in Haarlem zoveel mini's, ik dacht kan géén toeval zijn, zij hebben vast een bijeenkomst/meeting!

Een rij mini's met al die verschillende kleuren en bovenkant (dak) al die kleurschakeringen bij elkaar geweldig.

Jammer van het weer, stroomde met bakken uit de hemel, vanmiddag.

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Voor de Liefhebber van deze nostalgische auto's die nieuw leven ingeblazen is door BMW !! :wacko: Vanaf vrijdag 22 tot en met zondag 24 juni zal Circuit Park Zandvoort geheel in het teken staan van het automerk MINI ! :thumbup: MINI LINKJE ! B)

Ah!

Een heel geschikt topic gevonden voor m'n allereerste posting hier.

Ik zal me eventjes voorstellen.

Mijn naam is Roy Jennen en was een van de 8.000 op Zandvoort aanwezige Miniakken.

Op www.newminiclub.nl ben ik actief lid.

Met onze Pepper White Mini Cooper beleven m'n vrouw en ik heel veel plezier.

Ik vrees echter dat ik, sinds die ene proefrit in een Z4 2.0i, een heel aangename, maar dure infectie heb opgelopen... :wacko:

Vandaar dat ik me op dit forum heb aangemeld; om zoveel mogelijk info over dit schitterende stuk techniek te weten te komen.

Omdat ons het geld ontbreekt voor En een Cooper En een Z4 + mijn vrouw duidelijk de voorkeur geeft aan de Z3 (na de Mini...),

maar ik aan de Z4... moet ik geduld uitoefenen en wachten op voldoende 2e handsjes (en een goed Staatslot :wave: )

Ik hoop (en verwacht) net zo gezellige en informatieve forummers aan te treffen als op het Mini forum.

Met vriendelijke groet,

Jenkins

Link naar reactie
Het zou gaaf zijn om snel een Z4 aan dit forum te kunnen toe voegen.

Maar zo naief moet ik niet zijn.

En ook even de vraag of je vrouw daar net zo blij mee gaat zijn :thumbup:

Maar, welkom hier in ieder geval!

Een Z3 is ook errug plezierig hoor... misschien toch een keer een proefritje... ;)

Link naar reactie
Hallo Rob,

Dank!

Het zou gaaf zijn om snel een Z4 aan dit forum te kunnen toe voegen.

Maar zo naief moet ik niet zijn.

Waar een wil is, is een weg. Welkom en ik denk dat je het hier ook naar je zin zult hebben. Ik ben wel eens wezen buurten bij het mini forum en het lijkt een vergelijkbaar zooitje aardige gekken (lees: normale mensen/liefhebbers)

;)

Link naar reactie
Maar, welkom hier in ieder geval!

Een Z3 is ook errug plezierig hoor... misschien toch een keer een proefritje... :thumbup:

Misschien toch eens doen, ja.

Met onze kleine;

11454.jpg

hebben we samen veel lol.

Waarschijnlijk zou ze niet graag in een Z4 willen rijden, omdat ze het te zeer een mannenwagen vindt en te strak en zo.

Een Z3 zou ze waarschijnlijk veel eerder doen ;) .

Toch maar eens een afspraakje maken, ja!

Link naar reactie

Hallo welkom hier Jenkins en die New Mini is top,doe mij maar zo'n een met oranje spiegels.

Volgende optie NM houden en er een ZZZ bij kopen inplaats een ZZZZ en geen NM ;) maar dan wel een 2.8

aangepast door Huub
Link naar reactie

Bedankt voor het fijne welkom! :clapping:

@ Huub,

Heb je nog 'n goeie tip voor me om jou voorstel in auto's om te zetten?

Of doe me gewoon 'n tuut met geld; is ook al goed. :schater:

Veel ZZZetters rijden met dikke 6-pitters rond.

Toen we die proefrit in die 2.0i maakten, deze trouwens:

9147.jpg

vorige zomer, viel me op hoe relaxed ik met de kap open ging rijden;

lekker met 100 ~ 110 op de rechter baan cruisen. Die vertegenwoordigers liet ik gelaten langs zoeven.

Ook even de Kruisberg af richting Maastricht en bij 160 km/h maar opgehouden. Lekker! :rolleyes:

In de Cooper ben ik meestal op de linker baan te vinden; doordoordoor zeg maar.

Dus ik vermoed dat ik met de lichtere motoren in een ZZZ ook heel goed bediend ben.

Jammer dat de Z3 al een paar jaar niet meer gemaakt wordt. Dat maakt het vrijblijvend proefrijden lastig.

Link naar reactie
Jammer dat de Z3 al een paar jaar niet meer gemaakt wordt. Dat maakt het vrijblijvend proefrijden lastig.

Ook van mijn kant een warm welkom hier!!

Het vrijblijvend proefrijden hoeft m.i. geen probleem te zijn. je bent serieus geïnteresseerd in een Zzz, dus is het logisch dat je een proefrit wilt maken. In een Zzzz heb je gereden, probeer nu ook eens een Zzz met een mooie 6-cylinder. Kijken of je dan die 2.0 in de Zzzz nog zo lekker vind rijden en klinken.... B) :clapping:

Succes :rolleyes::clapping:

Link naar reactie

Hallo Jenkins.

Welkom hier op het z3forum.

ik ben ook via chrisXL een tijdje actief geweest op het miniforum, hij heeft mij daar ge-introduceerd i.v.m. mijn autopoetsbedijf.

Is trouwens ook een hele mooie en informatieve side.

Ik wens je heel veel plezier met de zoektocht naar de voor jou juiste ZzZ of ZzZz, en met het zoeken naar info hier op het forum!!! :rolleyes:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Dit is vast niet het geschikte topic om deze vraag te stellen.

Vanmiddag waren bij de dealer waar we onze Mini's gekocht hebben.

We vroegen naar ZZZ roadsters en of we erin konden proefrijden.

We overwegen namelijk om óf op termijn een oude Z3 erbij te kopen (hoe decadent dat misschien ook klinkt)...

óf een nieuwere ZZZ en onze Cooper daarop in te ruilen.

Hij vroeg of we de (enige) Z3 die hij had staan wel zagen zitten.

Toen ik zei, dat die combi ons niet zo aan stond (kleur binnen, buiten, uitrusting), kon er geen proefrit meer van af...

Wie oh wie kan ons helpen en ons aan een ontspannen proefrit helpen?

Zodat we dus weten of we moeten doorsparen, of gelijk onze Mini inruilen...

Bij voorbaat hartelijk dank voor jullie reacties.

Met vriendelijke groet,

Roy & Daniëlle Jennen

:thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.