Ga naar inhoud

witte knipperlicht glaasjes


sledgehammer

Aanbevolen berichten

First post met mijn eerste modificatie die ik wil ga uitvoeren. Het vervangen van de standaard oranje glaasjes van de knipperlichten. Ja, ze moeten er toch echt aan geloven. :lol:

Nu is de vraag, zijn de witte glaasjes bij de dealer te koop? Neem aan van wel, want ze zitten standaard(dont pin me on that ;) ) op de M.

Nummer van de glaasjes zou fijn zijn, kan ik morgen meteen even bellen.

Fotootjes zullen volgen als het allemaal gelukt is (of niet)

Link naar reactie
  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat topic had ik idd al gelezen, en ziet er zeer gelikt uit. Maar aan de andere kant vind ik het er een beetje afgebroken uitzien. Moeilijk uit te leggen, maar ik bedoel het niet verkeerd.

Als ik de unit uit elkaar trek, dan heb ik nog altijd de keuze of ik de glaasjes vervang of weglaat. Zijn de witte m-glaasjes gelijk aan die van de oranje 1.9?

Moet de oven-temperatuur trouwens 100 of 200 graden zijn? :lol:

http://www.apexcone.com/JimPowellHomepage/...nstructions.pdf

Zij zeggen 200. Lijkt me sterk (fahrenheit?)

Ik weet het, veel vragen, maar beter als straks met nieuwe koplampunits opgescheept te zitten ;)

Link naar reactie

Nu snap ik er helemaal niks meer van. De silvervision lampen van philips blijken niet te passen in mijn 1.9 uit '97

- Philips levert het type 12496, met de twee pinnetjes aan de onderkant van het lampje onder een hoek van 120 graden.

- Zelf heb ik lampjes van het type 12498 erin met de pinnetjes recht tegenover elkaar.

Er zijn toch genoeg mensen hier op het forum met silvervision die wel passen. Heeft dit met het bouwjaar te maken?

Zet zometeen ff een pic erbij voor de duidelijkheid.

Link naar reactie

Dat lijkt me ook. Omdat de moderne auto's heldere koplampen hebben, is de vraag naar silvervision met het type 12496(nieuwe standaard ;) ) een stuk groter. Het oudere type produceren ze niet eens in silvervision-uitvoering.

Misschien dat we een grens kunnen opzoeken:

<--'97 12498

'01--> 12496

Iemand met een z3 tussen '97 en '01, die kan controleren wat voor fitting hij heeft?

Link naar reactie
Zoiets dacht ik al :D

Maar zit die dan niet een beetje los?

en kom ik zo door de APK!!!! ;)

(je hebt namelijk geen verspreiding van het licht meer)

De lamp zit niet te los,heb er in iedergeval geen problemen mee en wat de apk betreft mijn QP moet eind oktober worden gekeurd.Maar in duitsland komen de Z volgens mij gewoon door de TUV na deze modificatie.

Weet niet of je de Philips al hebt gekocht want de Osram Diadem staat ook erg mooi.

Wat de fittingen betreft naar mijn infotocht is het zo dat de z3 met orginele witte blinkers de 120 graden variant hebben en de oranje blinkers dus de 180 graden.

Groet Huub

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.