Ga naar inhoud

Goedkope remblokken voor waar ???


eric z

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet er iemand een adres voor goedkope remblokken voor een z3 1.9 uit 1996 voor voor.

Ze zijn nu echt op en ik wist dat dit er aan zat te komen maar hij begint aardig na 1 kant te trekken tijdens het remmen.

Gr eric

welicht iemand een idee wat het kost inc plaatsen bij bmw 199 euro

gr

  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ik heb een setje Axxis gekocht en geplaatst. Dat was dus voor voor en voor achter, totaal 75 Euro. Montage zelf gedaan, was 15 minuten per wiel inclusief het erafhalen.

Geplaatst:

Ik heb pas voor m'n "andere" auto ze HIER besteld ! :thumbup:

Snel in huis en goed ! :guitar:

Geplaatst:
Ik heb pas voor m'n "andere" auto ze HIER besteld ! :thumbup:

Snel in huis en goed ! :guitar:

Kijk dat zijn nog eens prijzen.

Moet ik ergens op letten en is er iemand in de buurt van barabant die me wil helpen met monteren Hoeft uiteraad niet voor niets.

Ik zie op deze site 4 stuks tottaal 36euro passen deze

gr

Geplaatst:

Het probleem zit niet in de blokken maar in de schijven deze zijn krom.

Is dit makkelijk te vervangen zelf en wat mag dit kosten.

gr

Geplaatst:
Het probleem zit niet in de blokken maar in de schijven deze zijn krom.

Is dit makkelijk te vervangen zelf en wat mag dit kosten.

gr

Gewoon alles in 1 keer vervangen, op de site kun je de schijven voor jou type Z ook vinden.

Schijven zijn gemakkelijk te vervangen, wiel er af, remklauw losmaken(2bouten) en dan de schroeven aan de voorkant van de schijf waar je wiel op zit er uit draaien met een grote kruiskop schroevendraaier, achter is het zelfde maar bij het verwijderen van de schijf even voorzichtig want hierin zitten de remschoentjes van de handrem.

Geplaatst:

Inderdaad. Remmen vervangen is de grootste afzetterij door de dealer, je kunt het zelf makkelijk doen. Wel even op het vloeistof niveau letten als je de klauwen induwt want anders kan het overlopen (als hij vol is) en dat spul is fataal voor de lak

Geplaatst:
van waar uit brabant kom je

als het niet te ver is kan ik jou er wel even met helpen

waalwijk

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.