Ga naar inhoud

schade


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sta ik keurig te wachten voor het stoplicht rij er een busje op mijn kont :thumbup:

Echt kogel hard, er is weinig te zien maar toch 1800 eurie schade volgens de monteur moeten ook de bumperschokbrekers vervangen worden die werken maar een keer (VRAAG:IS DAT ZO?????. :newblush: )

PS: ik wist niet eens dat ik die dingen had maar ze werken zeker zijn busje had veel meer schade .

  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Da's goed balen !!! :blink:

Hopelijk geen lichamelijke schade !?! :thumbup:

En de tegenpartij is neem ik aan schuldige, dus zal de verzekering alles vergoeden ! :newblush:

Maar leuk is anders !!! :wave:

Sterkte !!! :smart:

Geplaatst:

Zeker klote voor je, al heb jezelf maar niks.

De schokopvangers zijn gevulcaniseerd en vangen de eerste klap op. je zou ze op moeten meten of ze nog de originele lengte van een nieuwe hebben dan hoef je ze niet te vervangen.

Sterkte.

Geplaatst:

Vervelend zeg.... :newblush: en jammer van je zzz

Gelukkig alleen materiele schade

Succes met je afwikkeling van je schade

Geplaatst:

Doet altijd zeer een schade aan je ZZZ.

Geplaatst:

Balen zeg :newblush:

Altijd vervelend als je zonder je eigen schuld schade rijdt.

Maar gelukkig geen lichamelijk letsel, da's toch altijd weer het belangrijkste :thumbup:

Geplaatst:
Doet altijd zeer een schade aan je ZZZ.

thanks manne komt allemaal wel goed hoor maar je zit er niet op te wachten

het is mij schuld gelukkig niet en 17 junni is hij zeker weer toppppie.

Het is ook zo'n lekkere kont daar wil iedereen wel overheen :schater:

Geplaatst:
thanks manne komt allemaal wel goed hoor maar je zit er niet op te wachten

het is mij schuld gelukkig niet en 17 junni is hij zeker weer toppppie.

Het is ook zo'n lekkere kont daar wil iedereen wel overheen :schater:

Sorry ook lady's bedankt

Geplaatst:
thanks manne komt allemaal wel goed hoor maar je zit er niet op te wachten

het is mij schuld gelukkig niet en 17 junni is hij zeker weer toppppie.

Het is ook zo'n lekkere kont daar wil iedereen wel overheen :schater:

Ja zal best, maar volgende keer als iemand dat wil doen kan 'ie beter eerst z'n busje even uittrekken.

In ieder geval goed te horen dat je er de 17'de gewoon incl zzz bij bent.

Geplaatst:
Leuke avatar trouwens Zter

ik vind 't aapje van huub ook wel geinig :newblush: sorry :rolleyes:

@zter, zwaar k@t,joh.maar gelukkig heb je zelf nix.

Geplaatst:
Echt kogel hard, er is weinig te zien maar toch 1800 eurie schade volgens de monteur moeten ook de bumperschokbrekers vervangen worden die werken maar een keer (VRAAG:IS DAT ZO?????. :blink: )

Bij wie heb je prijs opgevraagd in regio dordrecht?

Geplaatst:
Bij wie heb je prijs opgevraagd in regio dordrecht?

Heb bij mijn neef autobedrijf Fijneman in de ploegstraat laten doen.

Geplaatst:
Heb bij mijn neef autobedrijf Fijneman in de ploegstraat laten doen.

Lekker dichtbij.

Geplaatst:
Lekker dichtbij.

Ha die ivo ben je al uitgepoetst voor morgen :schater: is die echt verblindend zilver

zie je er weer niks van sta je eigenlijk voor niets te poetsen :kisstogether: hoe veel zts rijden er mee bij die toer of is dat niet bekent :kisstogether:

Geplaatst:
Ha die ivo ben je al uitgepoetst voor morgen. hoe veel zts rijden er mee bij die toer of is dat niet bekent :kisstogether:

Op de deelnemers lijst te zien een stuk of 40, waaronder minstens 2 uit regio dordrecht. Lijkt dat ze een mooie route uitgezet hebben door Nationnal park net over de grens bij venlo

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.