Ga naar inhoud

blik op de weg weg met je z3 coupe


kaas

Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Thanks voor de link.

En wat hebben we geleerd vandaag ... :thumbup: ;)

Als je een opvallende BMW rijdt, komt de politie achter je aan, want vroeg of laat ga je iets fout doen. :wave:

Ik heb er al heel wat gehad maar nooit een probleem. Maar ja met zo'n Scoupé vraag je erom :thumbup:

Link naar reactie

Traject Google Maps

Ik kan het mis hebben, maar volgens mij hebben ze de Engelsman op DE 80km racebaan van midden-limburg geklokt. Echt iedereen rijdt daar te hard.

Het is een traject langs de Duitse grens, van Schinveld naar Roermond. Vroeger reed je over 'Selfkant', een NL weg op Duits grondgebied. Nu is het weer in Duitse handen gevallen en zijn er enkele rotondes ingebouwd. :thumbup:

Video start m.i. in Koningsbosch. Wellicht dat Pierre, Sledgehammer en andere Limburgers dit ook herkennen?

Er zijn diverse NAVO kazernes in de directe omgeving, met veel Britse militairen. Misschien de Generaal zelf die werd staande gehouden......?

Link naar reactie
niet altijd zo, soms vinden ze het ook mooi, alleen met een kamera team erbij laten ze je niet snel gaan...

eneuh, als ik iemand achter mij zie die wil meekomen trap ik het gas vaak naar de bodem waar het kan hoor..en zien ze die dikke kont steeds smaller worden tot een stipje..BMW haha een Hartge :thumbup: tja the element of surprice ;)

Is wel heel erg flippen als ze je Hartge in beslag nemen :unsure:

maar ik heb al binnenpret als ik aan de kop van oom agent denk op het moment dat 'ie het gas tot de bodem intrapt maar niet eens in de buurt kan blijven bij je :)

Link naar reactie
Traject Google Maps

Ik kan het mis hebben, maar volgens mij hebben ze de Engelsman op DE 80km racebaan van midden-limburg geklokt. Echt iedereen rijdt daar te hard.

Het is een traject langs de Duitse grens, van Schinveld naar Roermond. Vroeger reed je over 'Selfkant', een NL weg op Duits grondgebied. Nu is het weer in Duitse handen gevallen en zijn er enkele rotondes ingebouwd. :unsure:

Video start m.i. in Koningsbosch. Wellicht dat Pierre, Sledgehammer en andere Limburgers dit ook herkennen?

Er zijn diverse NAVO kazernes in de directe omgeving, met veel Britse militairen. Misschien de Generaal zelf die werd staande gehouden......?

Netjes gedaan zeg. De echte fan zoekt alles uit, zelfs de route. :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.