Ga naar inhoud

band met velgbescherming


michaelZzZ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Heeft iemand een idee of een band met velgbescherming nut heeft en of dit wel mooi staat op een 18 inch velg???? Graag hoor ik jullie ervaringen!!

Heeft inderdaad nut... alhoewel je de velg nog steeds lelijk kunt beschadigen.

Het is een uitstekend randje aan de band die iets buiten het velgbed uitsteekt.

Link naar reactie

In de meeste gevallen helpt het niet, als je de stoeprand raakt is bijna altijd foute boel.

Ik heb ook het idee dat het een beetje aan het verdwijnen is omdat het geen nut heeft.

Het is nu weer trendy om de velg iets te laten uitsteken.

0010xc4.jpg

Link naar reactie

Zoals Martin al aalgeeft: het heeft nut, maar blijven opletten met de stoepranden.

Op mijn ;) hebben de voorbanden meer profijt van de rand dan bij de achterbanden. Dat komt omdat er op mijn voorvelg een band zit die nagenoeg het maximale is dat er op kan (235), terwijl op mijn achtervelg een 255 zit waar er geloof ik tot 285 op kan. Bij de 285 wordt de band er meer opgeperst dan bij de 255, waardoor ie bij de 285 er meer uitsteekt.

Link naar reactie

tot mijn schrik bestaan er nog banden ZONDER velgrandbeschermer :blink:

Op de leasbak een setje nieuwe Continental mogen ontvangen en daar zit er geen op, belachelijk :schater: :foto:

Link naar reactie

Federal banden ?... :foto:

Wat de boer niet kent...Qua profiel mag het er wel Zijn.

ss595rs.jpg

ss595.jpg

Link naar reactie
Federal banden ?... :foto:

Wat de boer niet kent...Qua profiel mag het er wel Zijn.

ss595rs.jpg

ss595.jpg

Jep ik heb ze ook besteld van federal!!! alleen ben ik na prijsopgaaf toch over gegaan op 19 inch velgen scheelde weinig en ben zelf toch geen km vreter!! Ik ga dus voor de looks en heb de federal besteld!

Link naar reactie
Ik ga dus voor de looks en heb de federal besteld!

Eentje van de hierboven afgebeelde banden ? Die bovenste heeft een Zoepah uitstraling, of dat ook Zo rijd willen we graag weten...

Link naar reactie
Eentje van de hierboven afgebeelde banden ? Die bovenste heeft een Zoepah uitstraling, of dat ook Zo rijd willen we graag weten...

Heb deze onder m`n arosa (2e autootje) maar ze zijn wel een beetje luidruchtig en "cuppen"erg snel.

Ik doe ze dus niet onder m`n ZzZ :foto:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.