Ga naar inhoud

Nieuwe achterruit


ivodl

Aanbevolen berichten

Afgelopen weekend heeft mijn achterruit blijkbaar niet goed opgevouwen gelegen waardoor er nu een lelijke verkleuring en "deuk" in zit (echt een dikke witte streep die je krijgt als je platic te ver vouwt).

Nou moet mijn auto toch volgende week weg voor een beurtje en zat zelf te denken aan het laten plaatsen van een nieuwe achterruit, ook omdat deze net als de auto al 8 jaar oud is en sowieso niet 100% is qua zicht. Heeft iemand enig idee wat dit ongeveer kost? Ik dacht ooit iets gelezen te hebben van 150 euro excl. arbeid.

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoi,

Heb die prijzen een keertje nagevraagd. Zo uit het blote bolletje dacht ik dat de achterruit rond de honderd euro kost en dan nog eens ca 75 voor de inbouw, had dat bij mij ook, maar met plasticol kunststofreiniger heb ik het vrij goed weg gekregen. Is echt een Z3 kwaal, ik hang er nu altijd zo'n beschermdoek in maar krassen krijg je toch helaas :)

groet,

Pierre

Link naar reactie
Laat het ff weten, heb dit zelf ook nog in de planning maar pas volgend seizoen, hij krijgt eerst nog gedurende winter de hardtop en dan lijdt die achterruit sowieso al veel!

groet,

Pierre

Hij lijdt misschien wel veel omdat hij constant opgevouwen zit, maar als je zorgt dat hij goed soepel en schoon is, lijdt hij minder dan zonder hardtop. Repeterend bevriezen en ontdooien sloopt hem binnen twee jaar.

Link naar reactie

Goede keuze Rob, hoeft ook niet te massief te zijn!! Krijg je ook geen ellende met bijsnijden en zo denk ik. Daarom heb ik niet de 4* 83mm genomen. Bij de ///M vond ik de 4* 76 zeer mooi en pasten zonder snijden. Heb je wel de hardverchroomde eindpijpen genomen!? :blush:

Bij mij heeft het toen ca 4 weken geduurd!

groet,

Pierre

Link naar reactie
Ivo,

Heb je die sternspeiche 44 van Marktplaats geplukt??

Ben benieuwd hoe dat op de Z3 uitziet, heb ik zelf ooit op de e46 gehad!?

Rob, welke eisenmann heb je nu besteld en hoe lang moet je wachten??

groet,

Pierre

Nee, ik heb ze nieuw gekocht (imitatie). Was wel even wennen om te zien: eerst die dichte 15" en nu die open 17". Maar nadat we het eerste wiel er onder hadden gezet was ik om :blush:

He, wat stom trouwens, ben helemaal vergeten te vragen om een bonnetje :huh:

Link naar reactie
Goede keuze Rob, hoeft ook niet te massief te zijn!! Krijg je ook geen ellende met bijsnijden en zo denk ik. Daarom heb ik niet de 4* 83mm genomen. Bij de ///M vond ik de 4* 76 niet mooi en pasten zonder snijden. Heb je wel de hardverchroomde eindpijpen genomen!? :blush:

Bij mij heeft het toen ca 4 weken geduurd!

groet,

Pierre

Hoezo vond je de 4*76 niet mooi,pierre!!

Huub :huh:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.