Ga naar inhoud

Alarm inbouw


Andre

Aanbevolen berichten

  • Administrator
Ja hallo,

Ja ook hallo baTman,

wou alleen maar behulpzaam zijn :rolleyes:

maar ja die keuringstations denken natuurlijk, daar heb je weer zo iemand met een dikke Z4

zullen hem eens een poot uitrukken :unsure: maar die weten natuurlijk niet dat jij een good man bent :schater:

Gr Ruud

Link naar reactie
  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 4 maanden later...

KLopt het dat ik voor m'n coupe uit 2007 alleen maar de gecombineerde sirene/tiltsensor en de motokapschakelaar nodig heb. Spiegel zit er al in. Of heb ik nog een binnen sensor nodig?

Wil het graag zelf inbouwen, maar moet even precies weten wat ik moet bestellen. De BMW dealer in Nijkerk is niet erg behulpzaam....

Voor de keuring rij ik dan wel naar leiderdorp oid.

Link naar reactie

Heb ook een auto uit 2007.

Heb het alarm er (tot volle tevredenheid) door Roodkapje laten inbouwen.

Het is een idee dat je hem opbelt met de vraag wat je nodig hebt en het dan ook bij hem bestelt / post op laten sturen?(verdient hij er ook nog iets aan, ipv als gratis vraagbaak te fungeren). Hij kan na inspectie, ook het certificaat verzorgen.

Link naar reactie

Ja dat zou kunnen, maar de plaatselijke BMW dealer kan je ook prima helpen. Met het serienummer van je Z weten ze exact wat er nodig is, en de prijzen van de dealer zijn echt niet hoger dan elders. Met je lidmaatschapkaart van de Z3/Z4 Club krijg je daar ook standaard 10% korting.

Reeuwijk is voor mij heen en weer 2x1 uur rijden, en de dealer zit op 10 minuten.

Ik gun iedereen zijn nering, en zeker Ruud, maar deze oplossing was voor mij veel praktischer. :thumbup:

Link naar reactie

Had de dichstbijzijnde dealer al een mailtje gestuurd met zelfde vraag en ook het chassisnummer gegeven, maar die kwamen met het korte antwoord: 1049,- incl. inbouw en certificaat.

Ik dacht eigenlijk zelf die 2 onderdelen in hun betreffende stekker te steken en het door iemand te laten keuren.

Nu nog even die onderdeelnuimmer boven water krijgen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.