Ga naar inhoud

Morgen Nurburgring


Aanbevolen berichten

Ik heb enorme zin om morgen naar de Nurburgring te gaan.

Nu zie ik echter weer op één of andere site dat hij pas om 17:15uur open gaat voor "vrij rijden".

Weet iemand hier meer van?? Ik ga namelijk het liefst wat eerder... dat heb ik voorheen altijd gedaan en was het ook gewoon open.

Groeten,

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Is iedere dag weer anders ivm testritten/races en dergelijke. Maar er zijn genoeg dagen waar hij gewoon de gehele dag vrij toegankelijk is. Ik ga zondag wel mee. :rolleyes:

Mittwoch, 11.04.2007

von 17:15 Uhr bis 19:30 Uhr

Donnerstag, 12.04.2007

von 17:15 Uhr bis 19:30 Uhr

Samstag, 14.04.2007

von 18:00 Uhr bis 19:30 Uhr

Sonntag, 15.04.2007

von 8:00 Uhr bis 19:30 Uhr

Kalender is hier te zien:

http://www.nuerburgring.de/1_nuerburgring/...rten/index.html

Link naar reactie
Is iedere dag weer anders ivm testritten/races en dergelijke. Maar er zijn genoeg dagen waar hij gewoon de gehele dag vrij toegankelijk is. Ik ga zondag wel mee. :blush:

Mittwoch, 11.04.2007

von 17:15 Uhr bis 19:30 Uhr

Donnerstag, 12.04.2007

von 17:15 Uhr bis 19:30 Uhr

Samstag, 14.04.2007

von 18:00 Uhr bis 19:30 Uhr

Sonntag, 15.04.2007

von 8:00 Uhr bis 19:30 Uhr

Ik heb me maar voorgenomen morgen om 17.15uur te gaan! Zondag ben ik weer aan den noeste arbeid en moet al een beetje opwarmen voor maandag-Zandvoortdag.

Volgende keer gaan we samen op de ring spelen! :rolleyes:

Link naar reactie

Martin, hij is echt pas 's avond open.

vantevoren of testwerk door fabrikanten, of circuitdagen/rijvaardigheidstrainingen of werkzaamheden of gewoon gesloten.

Eerder daar zijn heeft (om te rijden tenminste) dus geen zin. Personeel wat de baan opent (Streckensicherung) komt ook dan pas aan, ze hebben allemaal gewoon normale banen door de week. Kantoortje is wel open overigens.

pas je op en hou je alles heel? Heb al iets te vaak mensen van de vangrails gekrabt helaas..... :rolleyes:

ik ben morgen ook vrij, maar ga mn motor maar es ff klaarmaken voor het RIng-seizoen. Dr moet weer geringt worden! Afgelopen zondag even in de 525 met kooi van een vriend gereden op de Ring, de Ring-koorts is weer terug. Nog maar wat meer rondjes op mn naam gaan zetten dit jaar......

Link naar reactie

Ik ga er straks ook inderdaad pas naartoe rijden... ik heb helaas niet het geluk in Limburg te wonen en er dus binnen 30 minuten te zijn. (maarja ik heb zee, strand en plassen :rolleyes: )

Ik doe uiteraard mijn best om hem heel te houden... al heb je dat niet altijd zelf in de hand!

Wanneer komt er nou eens een gezamelijk Z3/Z4 nurburgring rit aan?

Link naar reactie

Ow, ik begrijp trouwens net dat de Pistenclub er een circuitdagje heeft vandaag. Dus wel de moeite waard om even te kijken dan, leuk speelgoed wat ze bijhebben!

have fun :rolleyes:

Link naar reactie
Ow, ik begrijp trouwens net dat de Pistenclub er een circuitdagje heeft vandaag. Dus wel de moeite waard om even te kijken dan, leuk speelgoed wat ze bijhebben!

have fun :blink:

Wat is de pistenclub?? Er ligt toch kein Schnee??

EDIT:

Ohja:

http://www.pistenclub.de/ :rolleyes: B)

Link naar reactie
Ik ga er straks ook inderdaad pas naartoe rijden... ik heb helaas niet het geluk in Limburg te wonen en er dus binnen 30 minuten te zijn. (maarja ik heb zee, strand en plassen :rolleyes: )

Ik doe uiteraard mijn best om hem heel te houden... al heb je dat niet altijd zelf in de hand!

Wanneer komt er nou eens een gezamelijk Z3/Z4 nurburgring rit aan?

Nou, nou, 30 minuten...

Dat kan ik nog niet eens halen zonder verkeer op de weg. :schater:

Vanuit mijn woonplaats (Hasselt) is het toch ook zo'n 2 uurtjes naar daar...

Link naar reactie

Om bij jullie allen de ongerustheid weg te nemen: :schater:

ik ben weer veilig terug! Tot maandag op zandvoort :rolleyes:

Link naar reactie
Om bij jullie allen de ongerustheid weg te nemen: :schater:

ik ben weer veilig terug! Tot maandag op zandvoort :rolleyes:

kerel hoe was het? hebbie :D ;) ?

kan QP pas op de 19e (sucks) ophalen dus zal maandag niet in Zvoort zijn, maar we moeten binnenkort maar wel ff die rstad-meet doen.

Rij je regelmatig op nbring? ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.