Ga naar inhoud

Morgen spannende dag!


ivodl

Aanbevolen berichten

Morgen eindelijk zover! Ik heb een route uitgestippeld, tom-tom op de voorruit van de peut en of we go op zoek naar de Z4!

Ik heb er momenteel 5 geselecteerd, allemaal op basis van de volgende criterea:

- Handgeschakeld

- 3-liter

- Ingebouwde navigatie

De 5 die ik ga bekijken zijn de volgende en ik hoop dat misschien iemand van jullie ervaringen heeft of kent van bepaalde zaken/handelaren...

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_o...mp;o_id=4098458 - 1e keuze, wel de duurste :blink:

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_o...mp;o_id=4146615 - 2e keuze, leuke prijs en prijs is +hardtop alleen die bumpah ben ik nog niet uit...

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_o...mp;o_id=4101510 - 3e keuze, heel leuk, alleen relatief veel kilometers en de verkeerde velgen

http://autogarant.awdvoorraad.nl/sb1277c96...ils/?sid=456515 - Beetje twijfels over deze zaak, ze hebben wel 3 z4's staan en andere excusieve auto's dus lijkt me geen "mannetje"

http://vanroycars.hexon.cx/se34c232a3f5f07...15120&nr=23 - Zelfde verhaal als hierboven eigenlijk...

Ik hoop dat iemand me kan helpen en anders gaat het toch gewoon op eigen gevoel!

Link naar reactie
  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zo in eerste instantie Zou ik voor de tweede gaan.

Ik vind dat aerodynamica pakket namelijk Zoepah...én...behoorlijk wat km minder dan de eerste.

Uitvoering lijkt allemaal gelijk, maar bij deZe heb je de hard-top er nog eens bij,je weet wat die kosten.

Verder Zou ik niet ZoZeer naar de velgen kijken, dat is meestal toch iets wat je óóit eens Zelf wil veranderen.

In ieder geval veel suc6 en een Zoapah dagje...Spannend in elk geval.

GreetZZZ to Judith... :blink:

Link naar reactie
Zo in eerste instantie Zou ik voor de tweede gaan.

Ik vind dat aerodynamica pakket namelijk Zoepah...én...behoorlijk wat km minder dan de eerste.

Uitvoering lijkt allemaal gelijk, maar bij deZe heb je de hard-top er nog eens bij,je weet wat die kosten.

Verder Zou ik niet ZoZeer naar de velgen kijken, dat is meestal toch iets wat je óóit eens Zelf wil veranderen.

In ieder geval veel suc6 en een Zoapah dagje...Spannend in elk geval.

GreetZZZ to Judith... :blink:

Bedankt, ik zal de groetjes overbrengen! En jij nog gefeliciteerd met je 8e verjaardag ^_^

Link naar reactie
Bedankt, ik zal de groetjes overbrengen! En jij nog gefeliciteerd met je 8e verjaardag :angry:

Het is de verjaardag van Zedri... :blink: Limbo FreetZZZ is 'iets' ouder... ^_^

Nou gaat het me geen reet aan wat jullie budget is maar ik had post gekregen van BMW dealer Kera.nl

Daar stond een Alpina S in waarvan je kunt Zeggen dat die nieuw is, eens kijken of ik direct kan linken:

Alpina S En dan even op de Z klikken en dan die Alpina...

Link naar reactie
Ik hoop dat iemand me kan helpen en anders gaat het toch gewoon op eigen gevoel!

Uitsluitend jij en jij alleen bepaalt jouw keuze! Jouw keuze is de enig juiste. Succes!

Link naar reactie
Wilko, ik Heb die bij de adelaar gezien en is helemaal niks mee behalve dat er nog 7k bpm bovenop komt :thumbup:

En zwart viel me tegen, lang niet zo mooi als grijs of zilver.

Begrijp dit nog steeds niet van De Adelaar... Beslist een goede zaak (eigen ervaring), maar het dringt blijkbaar niet door dat het BPM-gedoe op deze wijze niet werkt...

Link naar reactie

Je wilt dus echt die grijze kleur :schater:

Zeg - die velgen, je weet het ... 108 velgen ROESTEN ALLEMAAL zonder uitzondering, en je kunt ze NIET repareren. Dus schade die je zelf rijdt is ook NIETS aan te doen dan.

Meeste gasten die ik ken zijn van de 108 overgegaan naar 135 of 107.

Link naar reactie

Ben toevallig net voor een vriend in D aan het kijken, daar zijn we voor 30K klaar incl. BPM, keuringskosten en kop koffie voor een volle (hij wil gelukkig ook een zwarte :drank: en niet die muizenkleur) en dan nog met een jaartje europlus :thumbup:

Veel suc6 en plezier, die voorpret is vaak de leukste dus doe het rustig aan.

Link naar reactie
Begrijp dit nog steeds niet van De Adelaar... Beslist een goede zaak (eigen ervaring), maar het dringt blijkbaar niet door dat het BPM-gedoe op deze wijze niet werkt...

Beetje off topic maar dat mag wel...

Ik denk dat wel te begrijpen, BPM wordt minder als de auto wat langer staat. Niet iedereen gaat meteen rijden (Andre, Ruud) en kan bv. tot het voorjaar wachten. Lagere BPM afdragen en dan de auto op kenteken zetten.

Wilko

@ Ivo, ik heb de auto nog niet gezien maar uit de advertentie leek het miij een mooi exemplaar.

Bij de Beier staat ook een nette 3.0 ZZZZ, alleen die wielen........

Link naar reactie

Die laatste met 18" :thumbup: wielen is een zeer mooie (mooiste) kombinatie maar als het RFT banden zijn is dit niet aan te raden deze zijn nl. veeeeeeeeeeel te hard , alle beetje comfort is verdwenen. Voor de rest is een Z4 3L in combinatie met een zesbak een van de beste roadsters op de markt . Let ook op de zetels , deze vertellen heel wat over de km's ( of over het gewicht van de vorige eigenaar )

nog veel suc6

Link naar reactie
Die laatste met 18" :thumbup: wielen is een zeer mooie (mooiste) kombinatie maar als het RFT banden zijn is dit niet aan te raden deze zijn nl. veeeeeeeeeeel te hard , alle beetje comfort is verdwenen. Voor de rest is een Z4 3L in combinatie met een zesbak een van de beste roadsters op de markt . Let ook op de zetels , deze vertellen heel wat over de km's ( of over het gewicht van de vorige eigenaar )

nog veel suc6

Net nog teruggebeld voor die van Zeist, (32K)...die man komt morgen terug van vakantie en kan dus hopelijk daar ook nog kijken!

Die bij de beijer heb ik ook gezien, maar dat is me voor nu ff iets te ver weg...heb een leuke route uitgestippeld en alle goede adviezen ten spijt hoop ik toch morgen wel een leuke te kunnen vinden.

Nog bedankt voor de tip van de stoelen, is een hele goede inderdaad, had ik al eens ergens gelezen. Voor de rest ga ik zeker letten op dingen die ik zelf ook zou "verbloemen" bij een verkoop :drank:

PS: Kan iemand me in een PM nog eens vertellen wat een redelijk bod is om bijvoorbeeld te doen op een wagen van zeg 35K ?

Link naar reactie

Nou, even kort mijn bevindingen van gisteren:

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_o...mp;o_id=4098458 - Meteen een goede indruk, auto is echter wel duitse import dat viel me tegen gezien de prijs (jaja, veel garantie e.d. volgens de verkoper maar dat interesseert me niet zo veel)...voor de rest helemaal af, alle toeters en bellen alleen de stoelen zijn niet elektrisch verstelbaar (wel verwarmd) :lol: De navi is alleen in DE, FR of UK, op de vraag of dit makkelijk aan te passen was was hij heel eerlijk en zij dat hij z'n best kon doen maar niet kon garanderen...dit in tegenstelling tot ik wel eens eerder heb gehoor dat dit appeltje eitje was. Ook wist deze man waar hij over sprak...heb met deze auto ook een proefritje gemaakt en een bod neergelegd. Verkoper was evens de eigenaar van deze zaak die alleen maar BMW's verhandeld, praat toch ook wel lekkerder moet ik zeggen.

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_o...mp;o_id=4146615 - Net voor mijn neus verkocht!!! Die man die 'em s'ochtends had gekocht was eerder bij de adelaar geweest maar voelde zich daar nogal opgelicht ( :lol: )...wel leuk dat de verkoper me de prijs gaf waarvoor die weg was gegaan zodat ik daar ook weer wat mee kon doen. Overigens had dit 'em denk ik niet geworden. Ondanks de lage KM stand en de hardtop vond ik dat earodynamica pakket echt niet mooi.

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_o...mp;o_id=4101510 - Overgeslagen, te veel kilometers.

http://autogarant.awdvoorraad.nl/sb1277c96...ils/?sid=456515 - Louche zaak, meteen weggelopen. Ze hadden 2 wagens waar ik voor kwam, een voor 35 en een van 36...toen ik er kwam stond er opeens 37 en 38 op de wagens! Ben meteen omgekeerd en hoorde later over deze zaak nog een verhaal wat mijn gevoel alleen maar bevestigde.

http://vanroycars.hexon.cx/se34c232a3f5f07...15120&nr=23 - Door de slechte ervaring van hierboven ook deze overgeslagen, niks kwaads want ik ben er niet geweest maar heb gewoon zo m'n bedenkingen.

Ik ga dus voor de 1e, het enige wat jammer was is de navigatie (hoewel met engels wel te leven valt)...navi was echt een eis en misschien dat iemand me hier kan vertellen of dit duur is om 'em op NL te zetten?

Velgen zagen er op een klein beetje stoeprand schade mooi uit, de lak was helemaal 100%, geen deukje of krasje te bekennen!

Oh, en rijden doet 'et natuurlijk wel...wow...wat voelde dat weer vertrouwd na 4 maanden Peut 206 B) (die overigesn wel blijft, lekker goedkoop en handig!)

PS: Die L*L uit Zeist heeft me nooit meer teruggebeld...na 3x voicemail en 1x mij beloofd te hebben me terug te bellen hoeft het van mij ook niet meer.

Link naar reactie

Helder verslag. Je bent al een stuk verder. Nummer 1 zal het dus gaan worden, als je bod wordt geaccepterd. Mooi, Ivo! :lol:

Wat de navi betreft, ik ken hier een garagehouder die de taal kan omzetten naar Nederlands. Ik meen voor € 50. Maar er zullen er er wel meer zijn die dat in huis hebben.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.