Ga naar inhoud

Brochure nieuwe 3 E90

Ivo
 Share

Aanbevolen berichten

heb je interesse in de brochure van de nieuwe 3 serie? Ik kan hem je mailen (2 Mb)

Hij's wel in het Pools ofzo, maar het gaat om de plaatjes, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 9
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Inderdaad, de achterkleplichten verpesten de hele auto. Maar dat vond ik eerlijk gezegd ook van de 5, en nu begin ik er aan te wennen :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vijf vind ik mooi maar deze lijken net op een carisma :blush: Ook vind ik de auto erg hoog en smal lijken van achteren!

wel mooi dat die folder er al is, waarom nog niet in het Duits??? :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

folder is gelekt in Slovenië, zal wel een medewerker van een of ander vertaalbureau of drukker zijn :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemachtig, wat een lelijk ding! Die achterlichten zijn inderdaad afschuwelijk, maar kijk ook eens naar de voorspoiler en de overloop van de motorkap in de gril en de schermen. Dit is echt volstrekt overdesign: een en al knikken en vouwen. En dat, helaas, voor de laatste BMW die er nog fatsoenlijk uitzag............

En: over smaak valt niet twisten, maar hoelang zou het duren voordat we hiervan verlost worden?

Michiel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik dan de enige die 'm wél mooi vind?? Effe wennen? Ja, hij is héél anders dan het vorige model, maar lelijk?? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share