Ga naar inhoud

Brochure nieuwe 3 E90

Ivo

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb je interesse in de brochure van de nieuwe 3 serie? Ik kan hem je mailen (2 Mb)

Hij's wel in het Pools ofzo, maar het gaat om de plaatjes, toch?

• Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Inderdaad, de achterkleplichten verpesten de hele auto. Maar dat vond ik eerlijk gezegd ook van de 5, en nu begin ik er aan te wennen :blush:

Geplaatst:

De vijf vind ik mooi maar deze lijken net op een carisma :blush: Ook vind ik de auto erg hoog en smal lijken van achteren!

wel mooi dat die folder er al is, waarom nog niet in het Duits??? :(

Geplaatst:

folder is gelekt in Slovenië, zal wel een medewerker van een of ander vertaalbureau of drukker zijn :blush:

Geplaatst:

Allemachtig, wat een lelijk ding! Die achterlichten zijn inderdaad afschuwelijk, maar kijk ook eens naar de voorspoiler en de overloop van de motorkap in de gril en de schermen. Dit is echt volstrekt overdesign: een en al knikken en vouwen. En dat, helaas, voor de laatste BMW die er nog fatsoenlijk uitzag............

En: over smaak valt niet twisten, maar hoelang zou het duren voordat we hiervan verlost worden?

Michiel.

Geplaatst:

Ben ik dan de enige die 'm wél mooi vind?? Effe wennen? Ja, hij is héél anders dan het vorige model, maar lelijk?? :blush:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Uhmmm die achterkant is volgens mij een kopie van een Nissan primera :upsidedown:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen