Ga naar inhoud

invalidenparkeerplaats


Huub

Aanbevolen berichten

Vandaag weer een mooie belevenis, ik rij met mijn QP rustig rond en denk ik moet nog boodschappen doen. Ik rijd dus het terrein van de supermarkt op en zet mijn auto op een parkeerplaats voor invaliden neer. Ik heb dit voorrecht en in dit geval zeker een voorrecht omdat deze parkeerplaats precies bij de ingang was.

Jullie raden het al de eerste blikken van mensen die langskomen zijn al dodelijk. ^_^ Weer zo'n "patser" in een snelle auto die denkt dat alles mag. Maar al deze blikken zijn dodelijk maar praten doen ze niet.

Toch komt er een mevrouw op me af, zegt tegen me:"Mijn complimenten voor de super mooie auto maar weet je wel waar je staat" Ik kan me er altijd zo kwaad over maken dat je op een invalidenplek parkeert. Ik blijf rustig want zo ben ik, :o en zeg terug:"Mevrouw ik snap uw opmerkingen maar dit is anders dan u zou verwachten en ik laat mijn invaliden parkeerkaart zien". en Ik meld dat ik in een rolstoel zit. Het schaamrood steeg haar naar de kaken. Ik roep haar nog wel na, ga gerust door met het melden dat niet iedereen op die plek mag staan maar bedenk dat ook mensen in een rolstoel in een mooie auto kunnen rijden. Ze hoeven zich echt niet in een opel te verplaatsen :(

Groet Huub

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Moet zeker lachen maar heb zeker respect voor de mensen die er wat van zeggen,ik zal ook nooit boos terugreageren want ze hebben zeker gelijk behalve in mijn geval. ^_^

Groet Huub

Link naar reactie

Huub, ik vind dat je op uiterst waardige wijze omgaat met het feit dat jouw QP-rollator er nu eenmaal iets flitsender uitziet dan het gemiddeld exemplaar. Ik hoop dat nog veel mensen begrip mogen krijgen hiervoor en tevens je parkeerplaats helpen bevrijden van de etterbakken (=speciaal model rollator).

Michiel.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Mooi verhaal Huub, ben benieuwd als je na een partijtje scheuren, vijf kilometer te hard of zo, door de politie aangehouden wordt en die diender zegt stapt u maar ff uit meneer............ :D  :D

vandaag dus die diender aan de deur van de qp gehad en een prent van 145 euro gekregen hij klokte mij met 157km.zonde geld maar ja wie hard rijd die kan dit verwachten.Hij zei overgens niks over de aanpassing ;)

Groet Huub

Link naar reactie

Huub, helaas toch betalen dus :(

Zij getroost, heb gisteren een bon uit Duitsland gehad, 177 is toch niet snel op de duitse autoweg zou je zo zeggen, schijnt een 100km/h bord gehangen te hebben, 77 km te snel: RESULTAAT: 560 eurootjes, dat worden volgende week op centenpark frietje zonder voor de hele family :D ;) :D

Link naar reactie

Pierre ,

Ben getroost, patatje zonder is ook lekker.Mijn agent had wel begrip voor mijn "harde"rijden,wil wel met zo'n auto.Was wel blij dat hij mij niet eerder achterop was gereden ik had er ook 180 voor gehad.Dus ik kan nu rustig slapen.Dank grote(///M)broeder voor de troost. :D

Groet Huub

Link naar reactie

560 Euro :D Daar had je een hoop andere leuke dingen mee kunnen doen (niet aan denken, niet aan denken!)

Ik ga nu waarschijnlijk de goden verzoeken door te zeggen dat ik al 3 jaar geen snelheids boetes heb gehad...daarbij moet wel gezegd worden dat het gaat om de prive auto, met de auto van kantoor wil er nog weleens een e-mail van financieen komen ;)

Maar de politie kan ook weleens een goede dag hebben: De eerste dag dat ik die wagen had reed ik per ongeluk met mistlicht, dus meteen de eerste 2 kilometer op de snelweg "Politie Volgen". Ze begrepen wel dat het in dit geval niet expres ging en wensten me vele fijne kilometers en complimenteerden me met m'n wagen ("Je hebt het goed voor elkaar voor iemand van 24"). :D

Link naar reactie

Dank voor het medeleven mannen, zoiets kan toch je dag behoorlijk vergallen.

Is bijna als in de lotto winnen als je vandaag de dag niet regelmatig zo'n bon krijgt.

Bijna SM om hier in NL een ///M te rijden. :lol:

Gelukkig heb ik cruise control ;)

groet,

Pierre

PS Denk dat die patatten me na een week wel de oren uitkomen daar in Zeeland!

Link naar reactie

OK, ik maak het nog ff erger: ik mag binnenkort naar de rechter om te vragen of ik mijn rijbewijs mag houden omdat ik 57 te hard zou hebben gereden op en 80 km/u weg :lol:

Natuurlijk hebben ze een fout gemaakt ;)

Link naar reactie

Weet nog geen datum, kreeg brief van CJIB (boete niet betaald) dat ze het in de handen van de rechter geven -_-

Maar ik kreeg nog een kans, als ik wil mag ik ze bellen om een verklaring te geven ;)

yeah, right :lol: :D :lol:

Link naar reactie

Wat word dit voor een site hebben het over rare s ;) xsites ,criminele C-landse sportschoolvriendjes -_- ,verlichte poken,foto in het donker :lol: ,zo word het nooit beter met het Bmwimago.Bmw rijders zijn gewoon Asosiale bumperklevers en hardrijders.

Groet anoniem :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.