Ga naar inhoud

Vriendelijk verzoek voor foto


RobC

Aanbevolen berichten

Ik had geen Z3 aanduiding achterop. Heb bij de dealer de 'Z' en de '3' gekocht. Voor correcte plaatsing heb ik een goede foto nodig van de achterzijde, zodat ik kan zien waar exact dit logo moet zitten. Op het net kan ik geen detailfoto ontdekken. Ik kan wel zien dat het moet 'lijnen' met de bovenzijde achterlicht. Heeft iemand een duidelijke foto? Indien ja, wees zo goed 'm effe te plaatsen. Alvast bedankt!!

Groet,

Rob.

Link naar reactie
  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Huub, klopt!

Ik heb het zaakje er weer afgehaald; dacht het aardig recht te hebben geplakt, blijkt de zaak rechts-omhoog te lopen. ^_^

Meteen maar nieuwe besteld; heb ze er niet heel afgekregen. Allemachtig, wat plakt dat spul. Over een paar dagen maar eens met een soort malletje werken, waarbij de onderkant van de kofferdeksel de norm is voor rechtheid. Had ik meteen kunnen bedenken... :lol:

Link naar reactie

Rob,

Kan je niet eerst wat tape plakken naar mijn idee moet je een horizontale lijn hebben met de onderkant knippelicht en een verticale lijn op het eind van de verlichtingsunit als je daar twee stukken afplaktape plakt krijg je vanzelfs een haakse hoek die je ook weer kan nameten.Maar dit heb je denk ik zelf ook al bedacht,of heb je het ff uit de losse hand gedaan :lol: .

Suc7 Huub

Link naar reactie

Robbie o Robbie zit dit lachend ^_^ te lezen,als je ze de volgende keer weer moet verwijderen moet je een sterk(visdraad)touwtje er achterlangs trekken zo verwijderde ik de tags in het verleden van mijn auto's. :(

Groet Huub

Link naar reactie

klopt ik plak ze daarna altijd op de kast waarin ik de poetsspullen heb liggen, op de auto plakken ze dan niet meer, maar dat is ook niet de bedoeling......van mij althans.

Ik ben een liefhebber van zo min mogelijk plakkertjes en dan de zwaarste motor rijden! Helaas is bij de ///M afhalen lelijk, moet je een uitsparing dichtplamuren en dat gaat me net te ver ^_^ :(

Link naar reactie

Ik heb achterop ook 2 stickers die ik nog weg wil halen (1 van de roadster club en 1 van de dealer) maar ik ben bang voor verkleuring als ze er af zijn. Hoe groot is de kans? (de wagen is al 8 jaar oud maar wel behandeld met een Protech coating)

Link naar reactie

Weet niet hoe dat met die pro-tech zit maar met een beetje cleaner erna moet dat eigenlijk niet opvallen! Mijn ///M is immers ook al van 98, eerste wat ik vorig jaar heb gedaan is alle overbodige stickers verwijderen! :( Zie je niks meer van ^_^

Link naar reactie

BTW:

Bison heeft speciale dubbelzijdige tape: Carfix o.i.d. , speciaal bedoeld om logo's op auto's te plakken :blush:

Föhn werkt bij mij altijd goed :(

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.