Ga naar inhoud

Formule 1 seiZoen 2007


Zedri

Aanbevolen berichten

Het is weer Zover: Een nieuw seiZoen Formule 1... :nono:

En niet Zómaar een nieuw seiZoen, en wel om diverse redenen.

Mooie website om alles te volgen: F1 GP Update

Lees hier eens de voorbeschouwingen als opwarmer.

Dit week-einde de eerste race in Australië.

Ik vind het Zelf intressant om te volgen of Fernando Alonso geen spijt krijgt dat hij is overgestapt van Renault naar McLaren/Mercedes, uiteraard voor het grote geld.

Zelf meen ik al langer dat Kimi Raikonen een absolute topper is. Zou het hem dit jaar lukken om Michael Schumacher op te volgen ?

En dan: Wat gaat BMW doen ? Wat kunnen Ze doen ?

picture9zb6.jpg

picture10lh5.jpg

En we hebben een heus Nederlands team: Spyker F1, die vandaag bekend maakte dat Ze twee grote sponsors hebben aangetrokken... :notok:

picture11ph6.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik volg de ontwikkelingen eigenlijk altijd. Zo denk ik dat Massa met Ferrari de beste papieren heeft, maar ik hoop op Kimi natuurlijk. Wel wennen dattie nu in een rood pak rondloopt..

Alonso zal het dit jaar heel moeilijk krijgen, zeker met z'n teammaatje Hammilton.

Daarnaast is Spyker, toch Nederlands trots, bezig om een gerespecteerd sportwagen fabrikant te worden :thumbup: Dat geeft een extra impuls om te gaan kijken. Ben niet zo'n fan van Albers, had graag Doornbos achter het stuur gezien, maar het is toch een Nederlander en dat geeft ook net wat extra's. Ik was afgelopen Oktober bij de A1GP op Zandvoort en daar ging toch wel ff 70.000 man uit z'n dak in de duinen door dat "gevoel" (NL reed een paar ronden op de eerste plek)!

BMW lijkt na de eerste trainingen er goed bij te zitten.

Zo'n eerste race is altijd weer spannend :newblush:

Link naar reactie

Ik ben gek van auto's en autoprogramma's maar weet je die Formule 1 interesseert mij geen flikker. :newblush:

EDIT Ik heb een tijdje geleden in een topic gelezen dat dit soort opmerkingen een topic dood maakt dus ik zal het wat anders verwoorden: Ik ben gek van auto's en autoprogramma's maar weet je die Formule 1 dat vind ik niet zo leuk :thumbup:

Link naar reactie

Spyker wordt niks dit jaar. Duurt zeker nog 2 jaar voor alle technische problemen eruit zijn en er een goed team staat. Ik denk dat BMW een goede subtopper zal worden in 2007. Ben 2x naar de F1 geweest en blijft indrukwekkend. Op TV beleef je dan niet veel maar ja, kaartjes zijn nogal prijzig. Dus duimen voor BMW.

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Het seizoen is inmiddels in volle gang.

Wie of wat gaat er winnen? een goede coureur in de beste auto of de beste coureur in een goede auto?

Geen interesse in dit topic? dan niet negatief reageren svp. :thumbup:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Blijkbaar waren de F1 piloten nog steeds enthousiast over het vernieuwde Francorchamps.

De nieuwe chicane (in plaats van de vroegere Bus stop chicane) kreeg goede kritieken en ook de bredere Source bocht vond men ok.

Maar men moet blijkbaar de ingang naar de Pitlane verbreden, die is momenteel echt maar één wagen breed. (dat was me tijdens de BMW days ook al opgevallen).

Is er iemand van plan om naar de F1 race te gaan kijken ? De organisatoren willen in het jaar na Schumacher blijkbaar inspanningen doen om de mensen rond het circuit te krijgen.

Je kan eens kijken op www.spagrandprix.com

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.