Ga naar inhoud

Vraagje aan de IT-ers onder ons


Edwin

Aanbevolen berichten

Gezien de grote hoeveelheid IT-ers op dit forum even een off-topic vraagje.

Zijn hier mensen die ervaring hebben met SurfControl Enterprise Threat Shield?

Ik ben namelijk naar een dergelijk product op zoek.

Ervaringen met vergelijkbare producten zijn overigens ook welkom.

Alvast bedankt voor de input, en excuses aan de niet-it-ers voor het misbruiken van het forum ;)

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het is vast om de tijd die ' iemand' doorbrengt op het forum te beperken.. Er moet huiswerk gemaakt worden!! :schater:

Maar ik heb geen ervaring met dit programma. Wel met wat andere waar ik natuurlijk de namen niet meer weet helaas, maar over het algemeen werkt het wel ok. Alleen de duurdere pakketten bieden meer instelmogelijkheden, maar die gebruiken maar heel weinig mensen. Maw: de gratis/goedkope pakketjes voldoen prima voor algemeen gebruik.

Ik raad wel altijd mensen aan om te beginnen met ' een goed gesprek' voor ze deze maatregelen nemen, maar dat is dan in een opvoedkundige setting en ik weet niet of dat hier van toepassing is... :thumbup:

Link naar reactie
Het is vast om de tijd die ' iemand' doorbrengt op het forum te beperken.. Er moet huiswerk gemaakt worden!! :schater:

Maar ik heb geen ervaring met dit programma. Wel met wat andere waar ik natuurlijk de namen niet meer weet helaas, maar over het algemeen werkt het wel ok. Alleen de duurdere pakketten bieden meer instelmogelijkheden, maar die gebruiken maar heel weinig mensen. Maw: de gratis/goedkope pakketjes voldoen prima voor algemeen gebruik.

Ik raad wel altijd mensen aan om te beginnen met ' een goed gesprek' voor ze deze maatregelen nemen, maar dat is dan in een opvoedkundige setting en ik weet niet of dat hier van toepassing is... :thumbup:

We gebruiken nu al webfiltering van Surfcontrol en dat bevalt goed.