Ga naar inhoud

Vraagje aan de IT-ers onder ons


Edwin

Aanbevolen berichten

Gezien de grote hoeveelheid IT-ers op dit forum even een off-topic vraagje.

Zijn hier mensen die ervaring hebben met SurfControl Enterprise Threat Shield?

Ik ben namelijk naar een dergelijk product op zoek.

Ervaringen met vergelijkbare producten zijn overigens ook welkom.

Alvast bedankt voor de input, en excuses aan de niet-it-ers voor het misbruiken van het forum ;)

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het is vast om de tijd die ' iemand' doorbrengt op het forum te beperken.. Er moet huiswerk gemaakt worden!! :schater:

Maar ik heb geen ervaring met dit programma. Wel met wat andere waar ik natuurlijk de namen niet meer weet helaas, maar over het algemeen werkt het wel ok. Alleen de duurdere pakketten bieden meer instelmogelijkheden, maar die gebruiken maar heel weinig mensen. Maw: de gratis/goedkope pakketjes voldoen prima voor algemeen gebruik.

Ik raad wel altijd mensen aan om te beginnen met ' een goed gesprek' voor ze deze maatregelen nemen, maar dat is dan in een opvoedkundige setting en ik weet niet of dat hier van toepassing is... :thumbup:

Link naar reactie
Het is vast om de tijd die ' iemand' doorbrengt op het forum te beperken.. Er moet huiswerk gemaakt worden!! :schater:

Maar ik heb geen ervaring met dit programma. Wel met wat andere waar ik natuurlijk de namen niet meer weet helaas, maar over het algemeen werkt het wel ok. Alleen de duurdere pakketten bieden meer instelmogelijkheden, maar die gebruiken maar heel weinig mensen. Maw: de gratis/goedkope pakketjes voldoen prima voor algemeen gebruik.

Ik raad wel altijd mensen aan om te beginnen met ' een goed gesprek' voor ze deze maatregelen nemen, maar dat is dan in een opvoedkundige setting en ik weet niet of dat hier van toepassing is... :thumbup:

We gebruiken nu al webfiltering van Surfcontrol en dat bevalt goed.

Nu meer op zoek naar beveiligingsmogelijkheden voor mobiele apparaten. Eerst checken voor ze zich aanmelden op het netwerk, beperkingen opleggen wanneer ze aan een open internetverbinding aansluiten en databeveiliging.

Moet met de Enterprise Threat Shield kunnen volgens de specs maar specs zeggen lang niet altijd alles ....... wat dat betreft net auto's

Link naar reactie

Dank je. Die had ik echter al gevonden (ben ook IT-er <_< ). Was echter benieuwd naar ervaringen uit de praktijk die niet via de leverancier komen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.