Ga naar inhoud

Naar de velgendokter.....


Jos

Aanbevolen berichten

M'n achtervelg met stoeprandschade vanmorgen bij de Velgendokter in Uden gebracht......

Ben zeer benieuwd wat hij er van maakt. Kan eigenlijk alleen maar beter ( :schater: ) worden.

Wie heeft er ervaring met velg reparaties?

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

M'n achtervelg met stoeprandschade vanmorgen bij de Velgendokter in Uden gebracht......

Ben zeer benieuwd wat hij er van maakt. Kan eigenlijk alleen maar beter ( :schater: ) worden.

Wie heeft er ervaring met velg reparaties?

Een keertje een setje velgen weggebracht daar om de randen te laten polijsten. Was mooi gedaan maar na een tijdje zag het er niet meer uit.

Ben benieuwd.

Link naar reactie

Heb geen ervaringen met velgendokter of het repareren van stoeprandschade.

Heb alleen onlangs mn velgen laten richten door een zeer kundig bedrijfje in Buitenpost (ja het bestaat!)..

Spontaan alle trillingen verdwenen voor de prijs van 35 euro per velg!! :newblush:

Mocht erbij zijn om te zien hoe die mannen dat doen, maar stond echt verbaasd van de kundigheid van die mannen.

Het was zelfs zo dat er op de kant van de velg die krom was na het richten door deze man niet eens een stukje lood meer op hoefde, zo recht kreeg hij hem weer!!

Echt een aanrader om eens bij dit bedrijfje langs tegaan als je ondanks ballanceren en dergelijke nog last van trillingen blijft houden.

Ps: ze zijn ook spotgoedkoop met velgen en banden!! :thumbup:

www.beterband.nl

Link naar reactie

M'n velg vandaag opgehaald. Ben zeer tevreden over het resultaat, als nieuw. :thumbup::m: voor € 30,-!!

Was 'm 2 weken kwijt maar had wel nadrukkelijk om kwaliteit gevraagd(!) Een aanrader.

Het is een af en aanlopen in die zaak, altijd druk en loopt als een trein. Maar ja, is ook een beetje het voorjaar denk ik.....

Michel, als je ziet wat er allemaal wordt binnengebracht :m: denk je dat kan nooit meer iets worden..... Je velg is daar in goede handen.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Misschien hebben ze een goede klachten registratie en een kwaliteits dept. die daarop dan ook werkelijk actie neemt.

(Wij hebben ISO 9002, maar dit soort actie is zelden waarneembaar)

Het kan natuurlijk ook gewoon een gelukje zijn... :wave:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ook mijn velgen zijn bij de velgendokter geweest. Voor 75 eur/velg zijn ze weer helemaal opnieuw gespoten.

De velgen zien er nu ook weer uit als nieuw. Tot nu toe is het me goed bevallen. Als ze dan ook zo goed blijven dan kan ik het iedereen aanbevelen.

Morgen komen er weer 4 nieuwe banden op. Dan kan ik er weer even tegen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.