Ga naar inhoud

stoel passagierszijde


Aanbevolen berichten

Een paar weken geleden was hier het topic over de bult achter de stoel weghalen, speciaal voor lange mensen. Gave tip.

Ik heb echter ook een andere vraag hiermee verband houdend, en dat is over de stoel aan de passagierszijde. Volgens mij staat die stoel hoger dan de bestuurderskant. Als ik op de bestuurderstoel zit, kom ik namelijk met een deel van mijn hoofd boven de voorruit uit en moet ik helemaal naar voren gaan liggen, om onder de bovenrand van de voorruit te komen. De stoel staat in de laagste stand.

Mijn vraag is, klopt het dat die stoel hoger staat dan de bestuurdersstoel en zo ja, is daar dan ook wat aan te doen ?

Ik hoor graag van jullie

Groeten

Harrie

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Bij mij (Coupe) staan de stoelen in de laagste stand allebei op gelijke hoogte.

Een Coupe heeft overigens standaard de stoelen die op een Roadster als optie sportstoelen werden geleverd.... het kan dus misschien variëren.

Link naar reactie
Harrie, je hoort helemaal niet op de passagiersstoel te zitten :thumbup:

Je hebt gelijk. Ik hoor daar ook niet, maar ik zie als er anderen zitten ook verschil.

Bedankt allemaal voor de tips. Bij de volgende beurt aan Ruud maar eens vragen

of er iets blokkeert.

Groeten

Harrie

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.