Ga naar inhoud

Aanschaf z3 M roadster


Aanbevolen berichten

Dames en Heren,

Ik ben op zoek naar een M roadster, ik heb al een paar verschillende bekeken en nu vraag ik mij af of er verschil zit in de M roadsters uit 97 en 99?

Vanmiddag een M roadster bij de BMW Dealer in numansdorp bekeken maar auto viel mij toch ietwat tegen, veel gebruikerssporen/ schadeverleden en rondom velgschade, prijs van 26500 euro inc afleveren, km stand 65dkm.

Nu zit ik weer een beetje te surfen en kom ik wat M roadsters op internet tegen die aanzienlijk goedkoper zijn maar uit 97, daarom vroeg ik mij af wat het verschil was.

Ik koop alleen een M roadster met een volledige onderhoudshistorie, maar zijn er hiernaast nog andere zaken waar ik op moet letten.

Heb zelf nog iets in te ruilen dus zelf importeren is geen optie

Alvast bedankt voor jullie tips en aandacht.

mvg,

Ronald

Link naar reactie
  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hier kun je wat verschillen lezen, in 1999 bij de komst van de facelift Z3 is er ook bij de ///M wat gewijzigd, zoals o.a de binnenbekleding van de kap en chroomringen rond de koplampen verder is de belangrijkste wijziging eind 2000 begin 2001 opgetreden met de komst van de nieuwere S54 motorisering B)

En idd slim een auto met volledige historie kopen. Kijk ook eens bij www.BMW.de op de gebrauchtwagenboerse. In D is de keuze groter dan hier :wub:

Link naar reactie
Hier kun je wat verschillen lezen, in 1999 bij de komst van de facelift Z3 is er ook bij de ///M wat gewijzigd, zoals o.a de binnenbekleding van de kap en chroomringen rond de koplampen verder is de belangrijkste wijziging eind 2000 begin 2001 opgetreden met de komst van de nieuwere S54 motorisering B)

En idd slim een auto met volledige historie kopen. Kijk ook eens bij www.BMW.de op de gebrauchtwagenboerse. In D is de keuze groter dan hier :wub:

kijk briljante site, zoals ik het lees is er dus bijna niets veranderd, ik ga zaterdag weer naar 3 M's kijken en hoop er volgende week dan 1 aan te schaffen

bedankt voor de info.

Link naar reactie

Let ook op:

-onderzijde achterdiff uitgescheurd?

-Vanos ratel bij stationair

-olielekkage opvangbak onderzijde motor

Vraagje?

-Welke auto's ga je bekijken, waarschijnlijk bekende auto's voor dit forum..!!

-waarom niet je eigen auto verkopen ipv inruilen?

Ga in ieder geval voor een akk naar Roodkapje. :wub:

Leon

Link naar reactie

ik verkoop mijn auto niet particulier omdat dat nogal een rompslomp is en ik geen zin heb in ongure personen langs de deur.

Ik ben ook helemaal niet ontevreden over de inruil die ik kreeg bij de bmw dealer, alleen we kwamen er niet uit qua prijs, maar ze bellen me nog terug deze week.

overigens was ik niet erg onder de indruk van de kwaliteit van deze bmw (schade rondom), ik had wat meer verwacht van een bmw dealer.

ik zal ze even onder elkaar zetten :

Z3 M roadster Estoril blauw

06/1999

65dkm

39-DB-RG

had schade rondom, schadeverleden, wel gerepareerd via bmw dealer, volledig dealer onderhouden en orgineel NL

www.jerdefonkert.nl

Z3 M roadster Estoril blauw

06/1999

103.500 km

ZF-ZF-49

heb er wel ingezeten maar uiterlijk nog niet goed bekeken, wil ik zaterdag gaan doen, wel dealer onderhouden.

www.peterkommer.nl

Z3 M Roadster Zilver met.

10/1997

47dkm

RN-VT-67

ook in gezeten maar nog niet goed bekeken

www.peterkommer.nl

Z3 M Roadster zwart met.

04/1997

89dkm

RN-SN-18

hier wil ik zaterdag nog heenrijden, volgens de site dealer onderhouden, ik vind hem verdacht goedkoop maar wie weet.

www.veltmanautos.nl

Als iemand ook maar iets weet over deze auto's hoor ik het heel graag.

Link naar reactie
ik verkoop mijn auto niet particulier omdat dat nogal een rompslomp is en ik geen zin heb in ongure personen langs de deur.

Ik ben ook helemaal niet ontevreden over de inruil die ik kreeg bij de bmw dealer, alleen we kwamen er niet uit qua prijs, maar ze bellen me nog terug deze week.

overigens was ik niet erg onder de indruk van de kwaliteit van deze bmw (schade rondom), ik had wat meer verwacht van een bmw dealer.

ik zal ze even onder elkaar zetten :

Z3 M roadster Estoril blauw

06/1999

65dkm

39-DB-RG

had schade rondom, schadeverleden, wel gerepareerd via bmw dealer, volledig dealer onderhouden en orgineel NL

www.jerdefonkert.nl

Z3 M roadster Estoril blauw

06/1999

103.500 km

ZF-ZF-49

heb er wel ingezeten maar uiterlijk nog niet goed bekeken, wil ik zaterdag gaan doen, wel dealer onderhouden.

www.peterkommer.nl

Z3 M Roadster Zilver met.

10/1997

47dkm

RN-VT-67

ook in gezeten maar nog niet goed bekeken

www.peterkommer.nl

Z3 M Roadster zwart met.

04/1997

89dkm

RN-SN-18

hier wil ik zaterdag nog heenrijden, volgens de site dealer onderhouden, ik vind hem verdacht goedkoop maar wie weet.

www.veltmanautos.nl

Als iemand ook maar iets weet over deze auto's hoor ik het heel graag.

Met schade zul je er veel tegenkomen, tricky car, zeker bij de S50 zonder hulpsystemen. Vanaf 80000 km op de klok worden tevens de lagerschalen een risico zou ik bij een BMW dealer altijd uitonderhandelen dat deze vernieuwd worden.

Gewoon ff geduld hebben en Suc6

Link naar reactie
46000, en misschien wil ik hem wel verkopen.

Als je toch geld uit wilt geven en wilt inruilen is een bezoek aan Ruud misschien niet zo gek iedereen hier kan beamen dar Ruud een heel mooi exemplaar heeft, 46.000 km 1999 en alle rekeningen van alles wat er is uitgevoerd is aanwezig.

Als je toch naar Peter Kommer gaat in Alphen aan den Rijn is die 8 km naar Ruud zeker het overwegen waard :unsure:

André

Link naar reactie

Mijn Z#M kan ook nog gekocht worden, wilde hem eerst inruilen maar heb het niet gedaan, staat dus nog gewoon lekker droog te wachten

op beter weer.

Ik heb zelf nu 2 cabrio's en dat wordt een beetje teveel van het goede.

Als je interesse hebt of meer wilt weten hoor ik het wel.

gr. hen

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.