Ga naar inhoud

mooie dag om eens te gaan toeren

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren toen ik wakker werd en de zon zag schijnen kon ik het niet laten na een drukke werkweek om mijn :thumbup: in de showroom van de zaak te laten staan, en heb hem er dus uitgehaald om eens lekker een dagje te toeren.

Ben gespot op de ring.

tn070304m30img85271b8b8ex7.png

tn070304m30img85281b1fbhu6.png

:lol: Het was een redelijk drukke dag op de ring, heb er ook nog een mooie imolarode :( 3 CSL E46 gezien :thumbup:

dsc04241xx8.jpg

Al met al heb ik een heerlijk ontspannen zondag gehad!

• Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

da's ff lekker bijkomen van een week hard poetsen :lol:

Geplaatst:

Tourend heen , ff gas erop en remmenlos, en weer tourend terug ; fantastisch toch !!! :thumbup:

Was het nou nog druk op de Ring op zo'n dagje Emanuel ?? :unsure:

Geplaatst:

Ja, het was redelijk druk, maar 's zomers is het echt veel drukker op de baan zelf, er waren wel veel kijkers bij Brunchen, ik stond er eigenlijk wel een beetje van te kijken.

Maar idd een heerlijk dagje geweest :thumbup:

Geplaatst:

Een droom van een Zondag dus... :)

Kun je die bovenste twee pics niet wat groter plaatsen ? Kunnen we die BIG smiles van jullie Zien... :thumbup:

Geplaatst:

Toch wel lekker al woon je er vlak bij, emanuel heeft het spelletje snel door, na een week hard werken ff genieten :)

Geplaatst:
Argh, moest je dat nu posten, nu begint het weer te kriebelen. :thumbup: Binnenkort toch eens iets afspreken. :D

Ja dat probleem van dat kriebelen had ik ook toen ik het zonnetje zag. en nadat ik een hele week tegen mijn :m: heb staan aankijken. :)

Geplaatst:
Een droom van een Zondag dus... :)

Kun je die bovenste twee pics niet wat groter plaatsen ? Kunnen we die BIG smiles van jullie Zien... :m:

Ik heb de originalo's ervan besteld, ze zijn van een duitse fotograaf. :thumbup:

Geplaatst:
Heb ik jou QP trouwens afgelopen zaterdag bij de Kera zien staan?

:) Nee, volgens mij niet, hebben zaterdag gwoon gewerkt tot een uur of 3 half 4.

En de QP staat in de hal.

groet Reggie :thumbup:

Geplaatst:
:thumbup: Nee, volgens mij niet, hebben zaterdag gwoon gewerkt tot een uur of 3 half 4.

En de QP staat in de hal.

groet Reggie :m:

Ik hoorde net van Emanuel dat er nog een rode QP in onderhoud is bij Kera. dus dan heb je die zien staan. :)

Geplaatst:
Heerlijk dagje gehad zo te zien :)

Ja, dat zeker.

Ik wist niet of jij die van jou al uit de winterstalling had gehaald, anders had ik je gevraagd om mee te gaan.

Een volgende keer zal ik je bellen.!!!! :thumbup:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen