Ga naar inhoud

24-uurs van Francorchaps`


joostvdl

Aanbevolen berichten

  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja, die roadster S is een klein beetje alternatief als je vanuit de M-roadster niet te veel achteruit wil gaan qua power maar toch de Z4 wil rijden.

ca 300pk en de motor is gebaseerd op de oude amerikaanse motor voor de M-roadster, jullie weten wel die S52 met 240 pk!! Blijft het toch weer een beetje in de familie.

Dat Schnitzer monster hadden we het al over gehad alhier!! ;)

Link naar reactie

Dat is een supergaaf ding om te zien, die Schnitzer Z4 Topster.

Ik heb hem in het echt gezien bij Kohl in Aachen.

Hiermee heeft in mijn opzicht Schnitzer weer een fraai staaltje tuningwerk verwezenlijkt.

Volgens mij vind je hem of heel mooi of foeilelijk.

Link naar reactie
  • 8 maanden later...

Zedri,

Hij staat nu binnen bij Schnitzer, was er vorige week, en je gelooft het niet maar, de verkoper ging met de sleutel mee en mocht ff erin zitten en snuffelen.

Leuk boekje gekregen van de Topster.

Misschien dat we hem tijdens onze rit kunne bewonderen als ie niet op een of andere show moet zijn.

Hoorde dat ze de V8 roadster naar Japan verkocht hebben :foto:

groet,

Pierre

Link naar reactie
Zedri,

Hij staat nu binnen bij Schnitzer, was er vorige week, en je gelooft het niet maar, de verkoper ging met de sleutel mee en mocht ff erin zitten en snuffelen.

Leuk boekje gekregen van de Topster.

Misschien dat we hem tijdens onze rit kunne bewonderen als ie niet op een of andere show moet zijn.

Hoorde dat ze de V8 roadster naar Japan verkocht hebben :lol:

groet,

Pierre

Waar stond hij Piérre? Ik ben dinsdag nog daar geweest, alleen niet in het occasioncenter.

Ik heb eens lang geleden geleZen dat de V8 roadster nooit verkocht Zou worden.

Een Japanner had er toen 230.000 Deutche Mark op geboden. Wellicht heeft hij er iets op gedaan B)

Boekje van de topster? Heb je die van Michiel Friemel gekregen?

Link naar reactie

Hij stond onderaan bij de stand van Schnitzer, waar ook de motoren en de velgen staan, was niet Friebel maar iemand anders, ook nog een mooie DVD van Schnitzer gehad, was trouwens vorige week vrijdag, mooi motortje ook met 450pk en perfekte kuipjes en stuur :lol:

Link naar reactie

DVD tje? Met die supergave promotiefilmpjes erop?

Jij hebt daar echt overal manneke's hé? B)

Denk je daar nog een van te kunnen bemachtigen of kan ik er een kopie van hebben?

Bijvoorbaat :lol:

Link naar reactie

Was toeval dat ik zo'n vriendelijke verkoper trof, wilde wat navragen over de Z1 die Schnitzer ooit heeft geprepareerd en voor ik het door had zat ik in de Topster en praatte met de ingenieur die alle onderstellen voor Schnitzer afstelt: Gaaf.

Weet dus niet of ik nog zo'n DVD krijg maar een kopie kun je uiteraard altijd hebben :lol:

Link naar reactie
Weet dus niet of ik nog zo'n DVD krijg maar een kopie kun je uiteraard altijd hebben ;)

Hallo Pierrez 101,

Ik weet dat ik als newby niet te brutaal moet in het begin. Maar ik zou ook heel graag een kopie van deze DVD willen ontvangen. ;)

Groeten,

DreamZZZ

Link naar reactie
Weet dus niet of ik nog zo'n DVD krijg maar een kopie kun je uiteraard altijd hebben :lmao:

Hallo Pierrez 101,

Ik weet dat ik als newby niet te brutaal moet in het begin. Maar ik zou ook heel graag een kopie van deze DVD willen ontvangen. ;)

Groeten,

DreamZZZ

Hey DreamZZZ,

Je bent niet brutaal maar weet gewoon de juiste weg te bewandelen....ehh...te berijden ;)

Als het niet mocht lukken Piérre wil ik het ook wel even proberen ;)

Heb je nog wat opgestoken over de AC-S Z1?

post-3-1113255419.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.