Ga naar inhoud

Alfa 147 GTA


Aanbevolen berichten

Mijn neef heeft zich een alfa 147 GTA gekocht, en heb daar vanmorgen even een stukje in gereden.

Mijn complimenten voor die auto, doet niet veel onder bij de ///M.

Ligt dus ook een 3.2 v6 24v motor in met 250 pk en heeft een top van 249 km/h

Maar wat mij vooral aanspreekt van de alfa is toch wel die sound die er uit komt, ik krijg nu toch wel meer kriebels om andere dempers te gaan aanschaffen. ;)

Zie foto alfa:

alfa.jpg

alfa1.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Is inderdaad wel een leuk scheurijzertje maar Klaaz moet hem maar eens rechtstreeks met de ///M vergelijken. In die alfaatjes is de snelheidsbeleving een stuk hoger ;)

Klaaz, wat die sound betreft moet je maar eens een keertje naar mij eisenmann komen luisteren!! Genieeeeeeten, wat een sound, wel opletten dat je de medium versie koopt en niet de normale uitvoering!

groet,

Pierre

Link naar reactie
Klaaz, wat die sound betreft moet je maar eens een keertje naar mij eisenmann komen luisteren!! Genieeeeeeten, wat een sound, wel opletten dat je de medium versie koopt en niet de normale uitvoering!

groet,

Pierre

Zou wel graag je uitlaten eens willen horen, maar jij woont nou precies aan de andere kant van dit land als waar ik woon.... ;)

Maar denk er toch sterk over om toch andere dempers te gaan kopen, ik vind de orginele ///M sound eigenlijk best wel tegenvallen. :D

Maar toch bedankt voor de uitnodiging.. :D

Link naar reactie
Klaaz, wat die sound betreft moet je maar eens een keertje naar mij eisenmann komen luisteren!! Genieeeeeeten, wat een sound, wel opletten dat je de medium versie koopt en niet de normale uitvoering!

groet,

Pierre

Zou wel graag je uitlaten eens willen horen, maar jij woont nou precies aan de andere kant van dit land als waar ik woon.... ;)

Maar denk er toch sterk over om toch andere dempers te gaan kopen, ik vind de orginele ///M sound eigenlijk best wel tegenvallen. :D

Maar toch bedankt voor de uitnodiging.. :D

Laat je niet verleiden iets anders dan Eisenmann, G-power of Schnitzer te kopen, dat valt allemaal tegen qua sound als ik de forums moet geloven! Dus geen Sebring of zo.....................

Als je eisenmann wilt kun je het beste bij www.sport-wheels.de kopen die zijn normaliter het goedkoopste met eisenmann en kunnen ook de mediumversie leveren!

groet,

Pierre

Link naar reactie

Als dagelijkse bestuurder van een 147 kan ik je broer alleen complementeren met z'n keuze :D

Uitstekende sites m.b.t. Alfa 147 ;

http://www.selespeed.info (van mijn vriend Hans, met geweldige meetings ;) , foto's van mijn 147 zie je bij auto nr. 19 :D )

en

http://www.alfaowner.com (met het beste Alfa forum van Europa, veel NLers ook daar)

:D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.