Ga naar inhoud

zoektocht naar Z3!!


hamkazz

Aanbevolen berichten

Beste mensen!

Ik ben hardstikke nieuw hier! en tevens op zoek naar een leuke Z3!

En daarom wil ik graag dus hulp van dit forum inschakelen! Het lijkt me logisch dat hier op dit forum meer expertice zit dan dat ik in m'n koppie heb zitten. Ik wil er ong 10 mille aan uitgeven en weet niet zo heel goed op welke onderdelen, jaartallen en modellen ik moet letten. Ik heb wel wat leuke auto's gezien maar weet nog niet zo goed wat goed is en wat fout is.

Ook zit ik te denken om evt. een auto bij onze oosterburen te halen, zelf te importeren. Op dit forum zal er vast wel ervaring mee zijn. Wel doen... niet doen.... Ik heb een bedrijf in eindhoven gezien, target heet dat, heeft veel import autos goedkoop staan, maar zal hier niet het spreekwoord 'goedkoop is duurkoop' gelden?? Volgens mij zijn veel van deze auto's schade auto's geweest.

Of als iemand nog leuke aanbiedingen van een Z3 heeft zien staan, ik ben altijd nieuwsgierig nog meer moois zodat ik zsm. een hele leuke Z3 kan aanschaffen!

Ik hoop snel van jullie wat te horen!! :D

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Rob,

Ik weet het. Er zijn er genoeg te koop in die prijsklasse.

In de praktijk blijkt echter, dat je beter wat meer uit kunt geven bij de eerste aanschaf. Uiteindelijk geef je dat "beetje meer" dubbel en dwars uit aan het verzamelen van onderdelen en kompleet maken van jouw auto. Tenzij je daar veel plezier aan beleefd is het niet de meest economische manier om een komplete ZZZ te krijgen. Ik kan niet in een ander zijn portemonee kijken maar mijn advies blijft: doorsparen.

Wilko

Link naar reactie

Ik zou zelf kijken voor eentje met bouwjaar 97 of hoger. Z's uit 96 hebben wat meer kinderziektes, en kunnen niet met (op een normale manier) met rolbeugels worden uitgevoerd, zou je die later willen monteren. En dat beetje meer waar Wilko het over heeft moet je inderdaad nu in de aankoop steken, daarvoor krijg je een mooie 1.9 met relatief lage kilometerstand in de plaats.

Zelf importeren zal niemand je afraden, auto's zijn vaak goedkoper en hebben een betere uitrusting.

Een echte miskoop zul je nooit doen met een Z3. Veel rondkijken, en niet meteen de eerste de beste pakken is mijn advies. Veel succes!!!

Link naar reactie

Bij Target zijn de auto's inderdaad erg goedkoop, alleen je weet nooit helemaal wat je koopt. Bij Target kopen ze vanalles in en verkopen het weer... niet specifiek auto's. Ik begreep dat ze daar in een grote hal stonden maar men kan er verder weinig over vertellen. Volgens mij is zelfs een proefrit lastig. Aan de andere kant: daar is de prijs ook naar.

Link naar reactie
Bij Target zijn de auto's inderdaad erg goedkoop, alleen je weet nooit helemaal wat je koopt. Bij Target kopen ze vanalles in en verkopen het weer... niet specifiek auto's. Ik begreep dat ze daar in een grote hal stonden maar men kan er verder weinig over vertellen. Volgens mij is zelfs een proefrit lastig. Aan de andere kant: daar is de prijs ook naar.

Ik was daar zelf wezen kijken. Ik woon in Eindhoven, dus was het vlakbij. De man zei dat hij weinig over de auto's wist te vertellen. Hij liep er vriendelijk mee te kijken. Over een proefrit maken zei hij dat het geen probleem is, een kwestie van afspraak maken.

De auto's zien beter op de foto dan in de werkelijkheid. Maar er waren wel een paar mooie exemplaren. Ik heb zelf uiteindelijk mijn z3 niet daar gekocht. Ik zal mijn z3 nog laten zien. :rolleyes:

Link naar reactie

ik ben een tijdje geleden ook bij target geweest, voor de zwarte zzzqp staat op hun site, staat van de auto was slecht, veel schade, achterklep kon niet dicht (aanrijding???) man was erg aardig, de proefrit bestond uit een rondje op het terrein.... iets over duitse import dat het niet op de weg mocht. heb hem uiteindelijk niet gekocht.

in de loods ernaast stond een z1 met behoorlijke voor schade..... te veel werk en een vaag bedrijf (hebben ook een claim van ferrari aan hun broek hangen voor auteursrecht schending oid...)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.