Ga naar inhoud

Tis dan wel geen BMW, maar ?


Marvin

Aanbevolen berichten

Ik blijf het een fantastisch wagen vinden deze Lamborghini Murcielago LP640 !!! :mellow:

De prestaties van de 6.5 liter v12 blijven hetzelfde met 640 pk en 660 nm. De LP640 sprint naar de 100km/h in slechts 3.4 seconden en heeft een topsnelheid van 340km/h. :wave:

29lbd6x.jpg

2h5r42p.jpg

2v2f8dw.jpg

3582lud.jpg

Sorry voor de Dames !! :newblush:

:wave:

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik blijf het een fantastisch wagen vinden deze Lamborghini Murcielago LP640 !!! :groupwave:

De prestaties van de 6.5 liter v12 blijven hetzelfde met 640 pk en 660 nm. De LP640 sprint naar de 100km/h in slechts 3.4 seconden en heeft een topsnelheid van 340km/h. :birthday:

De specs van die brunette aub :holiday:

Van nul naar losse handjes in ... ? :schater:

Link naar reactie

Allemachtig, even kritisch heren, zo mooi is ze niet. En mooie benen kun je haar ook al niet aanrekenen.

De man links is daarover dan ook zwaar teleurgesteld en verlaat de plek des onheils.

Sledge, voor de kijker rechts, zag het al lang niet meer zitten en gaat op zoek naar een écht leuke dame.

3582lud.jpg

Link naar reactie
Allemachtig, even kritisch heren, zo mooi is ze niet. En mooie benen kun je haar ook al niet aanrekenen.

De man links is daarover dan ook zwaar teleurgesteld en verlaat de plek des onheils.

Sledge, voor de kijker rechts, zag het al lang niet meer zitten en gaat op zoek naar een écht leuke dame.

Sledge rookt? :lol:

Link naar reactie
Hm,volgens mij istie helemaalniet naar milaan geweest, is de auto van zn buurman en heeft marvin zn eigen vriendin, met dat witte jurkje, er opgephotoshopt

Laat me vrouw dit maar niet lezen !!! :rolleyes: Laat staan m'n vriendin !!! :holiday: :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.