Ga naar inhoud

Hoe verkracht ik een Z3?

Martin-Z3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren te moe om de afstandbediening te pakken en daardoor met afgrijzen een programma gezien dat "De Grote Beurt" heet. Een soort "extreme make over" maar dan voor auto's. Misschien is het oud nieuws maar ik had het nog niet eerder gezien. Toevallig viel er ook een onschuldig Z3tje in de grijpgrage handen van deze hersenloze muts die het presenteert. Ze vonden het nodig het kontje van de Z dusdanig te verbouwen met een soort hoekig profiel dat de tranen in je ogen schieten. En de eigenaresse maar kraaien dat ze het zo mooi vond :thumbup:

Zie http://veronica.sbs.nl/modules.php?name=ga...pictureid=18609

Ze hebben geen foto gemaakt van de achterkant. Gelukkig maar trouwens...

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Al eerder gepost........

Dit was een herhaling maar eigenlijk niet vatbaar voor ......... :thumbup: Het lijkt wel een mislukte eend.

Auto heeft inmiddels al te koop gestaan, zo blij was de eigenaresse (of was het eigenaar......? :schater: ) met haar grote beurt.

Geplaatst:
Gisteren te moe om de afstandbediening te pakken en daardoor met afgrijzen een programma gezien dat "De Grote Beurt" heet. Een soort "extreme make over" maar dan voor auto's. Misschien is het oud nieuws maar ik had het nog niet eerder gezien. Toevallig viel er ook een onschuldig Z3tje in de grijpgrage handen van deze hersenloze muts die het presenteert. Ze vonden het nodig het kontje van de Z dusdanig te verbouwen met een soort hoekig profiel dat de tranen in je ogen schieten. En de eigenaresse maar kraaien dat ze het zo mooi vond :thumbup:

Zie http://veronica.sbs.nl/modules.php?name=ga...pictureid=18609

Ze hebben geen foto gemaakt van de achterkant. Gelukkig maar trouwens...

Martin, Martin, Martin.... Vijf pagina's vol hier en jij hebt daar overheen gelezen?? :thumbup:

Gisteren te moe om de afstandbediening te pakken

:schater::schater::schater:

Geplaatst:

Mijn excuses :thumbup: Ik zal voortaan eerst even robben voordat ik iets post. Ik wist niet dat het een herhaling was maar dat had ik kunnen weten bij Veronica... Ik vond het ook vreemd dat er helemaal geen ophef over was op 't forum. Nogmaals sorry :thumbup:

Geplaatst:
Stond zelfs laatst op marktplaats te koop, dus inmiddels weer van eigenaar verwisselt, zo blij waren ze er dus mee... :thumbup:

November

OOoooo, is dat die auto. Dat had ik inderdaad al eens gelezen op 't forum. Ik snap 'm nu (pas) :schater:

Geplaatst:

Hahahahaha,

Ik heb het ook gezien. Er waren twee dingen serieus mooi aan die wagen.

1. M-bumper

2. Kleur

Verder was het de meest mislukte Z3 ooit en leek de achterkant op dat van een (speed)boot. Buitenboordmotortje erachter en gaan met die boerenmestschuit. :thumbup::schater:

Geplaatst:
Kun je het je nog herrineren Rob, die verhitte discussie op hun blogsite.... :thumbup:

Uiteraard! :D

Geplaatst:

Dat waren nog eens goede tijden :thumbup: ?

Enig idee trouwens of dat "ding" nog in NL rondrijdt?

Geplaatst:
Enig idee trouwens of dat "ding" nog in NL rondrijdt?

Kopen? :thumbup:

Geplaatst:

Pimp that ride.....

No way, dump that ride..... :schater:

Een Z2 op anabole steroïden, of epo. :newblush:

Geplaatst:

Nu ik deze foto's weer zie begin ik de achterkant toch wel te waarderen de hoekige lijnen voegen toch wel wat esthetische waarde toe.En vind de stripping ook wel speels.

Geplaatst:
Nu ik deze foto's weer zie begin ik de achterkant toch wel te waarderen de hoekige lijnen voegen toch wel wat esthetische waarde toe.En vind de stripping ook wel speels.

Je hebt de kans om de éérste Coupé met Zo'n achterkant te krijgen Huupie...We Zullen je opgeven... :schater:

Geplaatst:

Kom nou Huub !!! :mellow:

34qlq44.jpg

:newblush:

Zoals eerder gepost , hoort tie in die bak daar achter op de foto !!! :schater:

En dan bedoel ik alleen de achter kant hoor ! :wave:

Geplaatst:
Kun je het je nog herrineren Rob, die verhitte discussie op hun blogsite.... :newblush:

CENSUUR :schater:

Geplaatst:

Huub,

Nu ik er wat langer naar kijk vindt ik hem steeds mooier worden.

Zou het aan ons, Coupe rijders, liggen?

Geplaatst:
Huub,

Weet het wel zeker dat Qpers een andere smaak hebben Shrike zal het bevestigen als intrigant

Geplaatst:
Weet het wel zeker dat Qpers een andere smaak hebben Shrike zal het bevestigen als intrigant

ja

Geplaatst:
Huub,

Ligt idd aan sommige coupe rijders, maarre over smaak valt niet te twisten boys ook al is de meerderheid het niet met jullie eens

Anne

Geplaatst:

a waste of bits :thumbup:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen