Ga naar inhoud

BMW Wisselaar op JVC radio


martinvh

Aanbevolen berichten

In mijn Coupe zit een Harman Kardon installatie met BMW 6 cd-wisselaar.

Nu heeft de vorige eigenaar de originele BMW radio kwijt gemaakt en er een hele mooie, chique van JVC in gezet.

Kan ik hierop echter ook de BMW wisselaar weer aansluiten?

Op de radio zit een wisselaar aansluiting maar die is echter heel anders dan de kleine rechthoekige stekker die vanaf de wisselaar komt en achter het dashboard zit.

Zijn hier verloopstekkers of iets voor?

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op de site kan ik er i.i.g. niets over vinden.

Dus wat vinden jullie de beste optie??

1. BMW-wisselaar lozen en een JVC-wisselaar kopen die op de radio past (draden trekken etc.)

2. JVC radio lozen en een BMW radio kopen waarop de wisselaar kan. (welke zijn dit?)

Link naar reactie

Ik kan ze ook niet zo snel terugvinden, maar weet wel dat zij dit in het assortiment hebben (hadden) zitten. Mailen kan geen kwaad toch.

Moeilijk keuze, de JVC unit zal een beter geluid produceren, BMW unit is natuurlijk weer orgineel.

Als het een ouder type JVC radio is, kun je misschien problemen krijgen met het vinden van een geschikte wisselaar.

Orginele units vind je veel op Ebay, met OF zonder cd speler, hou er wel rekening mee dat je nog een extra wisselaarkabel moet aanschaffen en doortrekken.

http://search.ebay.de/search/search.dll?so...earch&fgtp=

Link naar reactie

Heb er de ballen verstand niet van, maar gevoelsmatig zou ik het oude, mechanische deel ( de wisselaar dus) vervangen.

en dat het niet originalo is? Hangt af of je daar zelf veel waarde aanhecht.

Link naar reactie

Aan het origineel hecht ik geen waarde.

Maar ik zou het gewoon mooier vinden om de BMW wisselaar er in te kunnen laten zitten en enkel een adapter(stekker) te gebruiken.

Ik blijf natuurlijk een Hollander en geef liever weinig dan veel uit.

Link naar reactie

of je bekijkt die doos nog ff en gaat er dan buiten kijken.

Misschien vindt je dan een moderne Becker met nav en mp3 uitgang zodat een wisselaar niet nodig is of een converter om de wisselaar uitgang te gebruiken als mp3 aansluiting in je dashboard. Het is maar een ID. :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.