Ga naar inhoud

M-Coupe!!


Aanbevolen berichten

Hallo bmw fanaten!!

Ik rij zelf in een bmw mcoupe, en telkens als ik op de autobahn rij en merk dat mijn begrenser intreedt, vraag ik me af hoe hard mijn beamer zal gaan als dit "pretverstorende ding" verwijderd zou worden heeft iemand hier misschien ervaring mee?! ik hoor het graag!!

En ga zo door met dit forum, eindelijk eens mensen die een bmw coupe kunnen waarderen :angry: :D

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

David welcom to the club er zijn zeker liefhebbers van de coupe hoop dat je binnen

ff een paar foto's van je"prettig gestoorde ding" post in de members gallery.

Groet huub

Link naar reactie
Hallo bmw fanaten!!

Ik rij zelf in een bmw mcoupe, en telkens als ik op de autobahn rij en merk dat mijn begrenser intreedt, vraag ik me af hoe hard mijn beamer zal gaan als dit "pretverstorende ding" verwijderd zou worden heeft iemand hier misschien ervaring mee?! ik hoor het graag!!

En ga zo door met dit forum, eindelijk eens mensen die een bmw coupe kunnen waarderen :lmao: :cooltext:

Hadden het er net over hier, bij hoeveel op de teller komt de begrenzer er bij jou in????? :huh:

Link naar reactie

Hoe spelen jullie het klaar die begrenzer te bereiken met die drukte op de Duitse wegen! Heel vroeg ´s morgens :cooltext:

Was gisteren gedurende 600 km op weg in Duitsland met de 330i touring en heb een keertje 245 op de klok gezien, en dan probeer ik als het kan toch iedere keer weer hier de beloofde 250 een keertje op de teller te zien.

Maar, bij die touring duurt het ook wat langer, toch 200 kilo zwaarder en 90 paardjes minder! :lmao:

Jammer dat ik met ///M niet zoveel meenemen kan...........alhoewel :huh: :D

Link naar reactie
Ben met de mijne pas bij de 250 geweest, klaaz hier in het forum had echter al dik 260 op de teller en nog steeds geen begrenzer! :D

groet,

Pierre

Verder dan 260 ben ik nog niet gekomen, maar ik had nog geen begrenzer, volgens mij ;)

Welkom David BTW :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.