Ga naar inhoud

Begrenst of niet?


Aanbevolen berichten

Ik was wel eens benieuwd wat er gebeurt wanneer je bij de 250 km/h komt hoe de begrenser werkt.

Dus gisteravond de A7 op richting de duitse grens en dacht op een gegeven moment, ok gaan met die banaan, 220, 230 240, 250, dacht hij zal nu wel zo aanslaan 260, 270 maar moest bij die snelheid van het gas af want zat nog 1 km verijderd van de grensovergang.... :D.

Nu ben ik ook nieuwschierig geworden van wanneer de teller wel ophoudt, dus binnenkort maar weer eens die kant op denk ik... B)

Maar weet 1 ding wel, dat met die snelheid plus dak open het loeihard gaat... :D

Nu was ik wel eens benieuwd of hoe ik kan zien of de begrenser er nog wel op zit?

Link naar reactie
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Klaaz, daar wordt op de duitse fora ook vaak over gediscussieerd, hij schijnt er wel te zijn maar pas na 270 op de teller, die uiteraard een paar km (15 of zo) optimistischer is!

Bij de dealer kun je op de computer laten uitlezen of de begrenzing er nog in zit, ze kunnen zien of er met de software gestoeid is!

Ben er zelf nog niet aan toegekomen, zat wel makkelijk aan de 240 maar dan moest ik weer van het gas af, altijd te druk als ik ff op de Duitse snelweg zat.

Loopt wel goed he!! Had je het kapje open??? Dan moet je wel alles vastzetten in de auto bij die snelheden, windschotje drin???

Schijnt dat ie met het dak dicht een betere CW waarde heeft dus nog ietsje sneller loopt!! Schijnt zonder begrenzing echte 265+ te lopen!

groetjes,

Pierre

Link naar reactie

Ik moet maandag middag toch voor een oliebeurt naar de bmw garage, zal ze gelijk eens vragen of ze even de computer uit wil lezen.

Ja ik heb er gelijk een windschotje ingekocht (die over de rolbeugels), want zonder zo'n windschotje waai je er bijna uit... :D

Was mij inderdaad ook opgevallen dat de z3 met dak open ietsie sneller is..

En ja, de z3 m.gif is echt een superkanon. :D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.