Ga naar inhoud

Afdekhoes


Gast Ted

Aanbevolen berichten

Ik wil graag een afdekhoes aanschaffen voor mijn Z3 als de cabriokap open is.

Past deze hoes op elk type? en waar kan je deze voor een schappelijke prijs krijgen, bij de bmw dealer slechts :D 325 euro!!!!!!!

Alvast bedankt voor eventuele tips.

Gr. Ted

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ted,

Hoes past op elk type, goedkoper te krijgen op marktplaats.nl, ebay.de of op de diverse Z3 forums!

Alternatief is een stoffen versie zoals bij www.auco.de, makkelijker te vervoeren en in meer kleuren te krijgen!

groet en suc6,

Pierre

Link naar reactie

Weet niet precies wat Ted bedoeld, een hoes voor over de kap of een hoes voor over de hele auto of een hoes voor over het interieur als de auto open staat?????????? Ik ging er van uit dat ie de hoes over de kap bedoeld om deze tegen stof te beschermen, persenning geheten :D

Link naar reactie
Weet niet precies wat Ted bedoeld, een hoes voor over de kap of een hoes voor over de hele auto of een hoes voor over het interieur als de auto open staat?????????? Ik ging er van uit dat ie de hoes over de kap bedoeld om deze tegen stof te beschermen, persenning geheten :D

Bedacht ik me later ook, ik denk dat Ted iets anders nodig heeft dan de Halfords hoes :D

Link naar reactie

Ik heb inderdaad de afdekhoes nodig die de kap tegen stof beschermd als je open rijd.

Weten jullie waar de originele afdekhoes van gemaakt is van bmw.

Is deze op te vouwen?

Op de plaatjes lijkt deze nl. niet echt van stof.

Gr. Ted

Link naar reactie

Ik heb ondertussen via marktplaats een afdekhoes voor over de opengeklapte cabriokap gekocht voor 60 euro i.p.v. de 325 van de dealer.

Iemand een idee waar je de afdekhoes eventueel mee kan insmeren (behandelen) als er wat lichte krasjes op zitten.

Het is de originele afdekhoes van BMW.

Nog bedankt voor de voorafgaande reacties.

Gr. Ted :lmao:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.